2017年6月2日 星期五

🌸6月1曰🌷星期四🌺

💌5月31曰🌠星期三🔔

💘約定早上6:30去到沙田Kathleen Choi吃早餐

吃飽7:30去火車站回合Ann Cheung去威爾斯醫院

感恩💕我地以送別Ka Ki Tang最後一面最後一程

家琪家人和大家坐旅遊巴回大埔食英雄飯11點完

12點前送兩位好友去太和火車站💟我就回家再瞓

下午3:00新可樂嘆早餐🍴☕吃飽神公4:00開車🚓

我無回覆大家🐾無出門行街玩貓🐈在家休息吓先

📢8:40後和神公👦👧去<金源餐廳>🍚吃飯🍛

👜都叫兩款開心餐小菜+靚湯+白飯+凍飲$98👛

🌴🏠🌵吃飽回家追看電視劇&休息吓🏡🌲💒🌳

相片:相片:

🌸6月1曰🌷星期四🌺

下午3:00新可樂嘆早餐🍴☕吃飽神公4:00開車🚓

我回覆完大家6:00😸出門玩吓貓🐈閒聊行街🐾

📢8:40後和神公👦👧去<金源餐廳>🍚吃飯🍛

👜都叫兩款開心餐小菜+靚湯+白飯+凍飲$98👛

🌴🏠🌵吃飽回家追看電視劇&做家務🏡🌲💒🌳

📣凌晨2:00嚟餐📢今晚都是唔煮飯唔煲湯飲嚟

雪櫃還有兩隻肉粽👍明天神公休息我買定餸菜了

相片:相片:

9 則留言:

  1. 哈, 金源餐廳係妳們既飯堂咁噃....

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ🦋謝謝🌷NO.1🌸Winnie Lui🌺
      係的...金源餐廳是我地既飯堂
      好友☁。゚🌙晚上好囉🎈╠╣aΡpy週末嚟💕

      刪除
  2. 好快又星期五,小鳯,晚安。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE chan好友☁。゚🌙晚上好囉🎈話咁快╠╣aΡpy週末嚟💕

      刪除
    2. ✨大夫行傳🌟好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

      刪除
  3. ☕☕☕好友☔・゚⚡早安☕午安.天天美好..☕☕☕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。゚🌙瞓覺嚟🌜甜夢安睡🌛💤
      ╔╗╔╗╔╗╔╣🌟╠╣aΡpy週末✨
      ╚╣╚╝╚╝╚╝◇*¨°¨*¤。。゚*º⊹
      ╚╝..___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
      ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
      __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩❉

      刪除
  4. 今日有沒有買定餸菜?明天會好大雨,仲有雷暴呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日沒有買定餸菜和神公去覆診忙碌一天了
      瞓醒會好大雨有雷暴都冇問題,因行去街市在旁
      ╠╣aΡpy週末🎈好友☁。゚🌙瞓覺嚟🌜甜夢安睡🌛💤

      刪除