2017年6月24日 星期六

🍨6月23曰🍧星期五🍹

週五神公休息👫瞓醒6:00去<學利>嘆早餐🍝☕

我都病了👦👧去看醫生💊鼻敏感氣管痰咳嚟💉

我去行街市買餸菜🐾無去玩貓🐈之後和神公行街

🌴🏠🌵行完街回家看電視📺做家務🏡🌲💒🌳

📢今晚又來煮飯煲湯飲吓嚟📣凌晨12:00開餐🕑

1> 薑+魚春滾白蘿蔔湯🍵

2> 蒸三色蛋🐣

3> 豉汁蒸排骨

4> 薑蔥炒蟹🦀

湖北雞蛋$10七隻(可分幾餐)鹹蛋+皮蛋$5👛

蟹$50👜排骨$30(可分兩餐)<其他雪櫃有>

相片:相片:相片:

4 則留言:

  1. 回覆
    1. っˆヮˆ)っ🦋謝謝🌷NO.1🌸EE chan🌺
      🌈好友⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
      📣╠╣aΡpy週末🎈話咁快我回覆完大家嚟📢
      我是時候落樓去玩吓貓😸買餸菜🐈閒聊吓🐾
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🦋
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚✾
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ*
      ────╚═╝放心吃幾天藥就好快好番了
      ❤❥*¨❣۩۞۩ஜღೋ๑♥°¨°♡ഐ❉
      🍃🌱🌾🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳

      刪除
  2. ╠╣aΡpy週末忙碌愉快..下午好..❉ღೋ

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
      我是時候落樓去玩吓貓😸買餸菜🐈閒聊吓🐾
      ╔═══╗🎀¨˜“გª•*¨✾💕
      ║███║ ¤ª☆“˜*💙┈💖・゚⊹
      ║ (●) ┈ ♫ █ ♩♪▄ █ ♬ █ ♫♪▄
      ╚═══╝┈❉¸.¤“˜¨★💚✬¨*💜
      💠時刻開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末🔷

      刪除