2017年8月20日 星期日

🎐8月20曰⚰️星期日🕯️

下午1點👧約定大元村街市平台👲👸嘆早餐🍴☕

相片:相片:

吃飽契細佬Keung Tang🚘我&細家姐Kalin Chan

去和合石拜墳🔮因神媽生忌💫正日農曆七月初二

8月23去天水圍媽家再拜祭🌹下午5點🐈回去玩貓

相片:

細家姐送左個自家種的木瓜俾我🍈今天好多禮物

相片:

彩紅士多>老闆娘Fion Wan送兩大包小吃俾我🎁

相片:

老世Wong Hong今天去釣魚🎣🐟回來送我收獲

相片:

晚上8:15去沙瀧餐廳食飯🍚因金源星期日唔開的

👛早餐和午餐我都唔知道幾多錢👜契細佬請大家

吃飽玩貓才回家追看電視📺回覆完大家💻早瞓覺

凌晨2:00嚟餐📢超多野吃📣唔煮飯我好倦🍙🍘

相片:

8 則留言:

  1. 🎈╠╣aΡpy週一💞愉快早安.❉•ೋ⊹ஜഐ

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ💖謝謝💘NO.1💌Kitty Chan💝
      好友💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週一💞
      ⛅・゚🌞早晨☕午安🌈黃昏&傍晚好😸
      做完家務🚪回覆完大家💻我出門去玩貓🐈
      唔使行街市買餸菜嚟🐾約了朋友開生日會
      ╔═╗💜💚💗💛💙
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗☀・゚。♦
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮🦋
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*🦋
      🌲🌷🌸🌺🌳🌹🌼🌻🌴🌵

      刪除
  2. 回覆
    1. ♦¨*☾好友🌜晚安☁・。。゚🌛
         ╭───────╮
         │瞓覺豬呢💤│
         ╰───────╯
      ╭───────╮
      │甜夢安睡💤│
      ╰───────╯
        O⊹
         o❉
       .∧_∧・。。゚
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___✾
      /└-(____/•ೋ*
      ۩۞۩ஜ╠╣aΡpy週二ഐ

      刪除
  3. 🌹🌼🌻╠╣aΡpy週一💞黃昏晚上好.🌹🌼🌻

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁¨♦晚安囉🌜甜夢安睡嚟🌛💤
       O
         o
       .∧_∧・。◇
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___°¨*★
      /└-(____/✬・゚☆
      ❉•ೋஜ๑۩۞۩✾ഐ¨*♪♫♩♬
      🌟話咁快又╠╣aΡpy週二✨

      刪除
  4. 你就好啦~我都好鐘意食崩沙~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我兩公婆都好鐘意食崩沙
      好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
      💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週二💞
      ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗
      💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█¸💜
      💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_გ💚
      ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝

      刪除