2017年8月5日 星期六

🌹8月4曰🌷星期五🌻

神公休息👫瞓醒黃昏5:40🍴☕去萬利嘆早餐🍜

吃飽神公去蒸腳👦我去正貨店坐👧8點拍拖行街

相片:

⌛閒聊後9:30都習慣行去<金源餐廳>🍚吃飯🍛

👜都叫兩款開心餐小菜+靚湯+白飯+凍飲$99👛

相片:

吃飽神公回家追看電視📺我去彩紅士多玩貓🐈

🕑凌晨2:00嚟餐📢$59簡單買點心吃就OK喇📣

8 則留言:

  1. ╠╣aΡpy週末ღೋഐ❉愉快午安ღೋഐ❉

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ💚謝謝💜NO.1💛Kitty Chan💙
      好友💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末💞
      🌈⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好😽
      洗完衫👕👚我去玩貓🐾🐈行街市買餸菜
      ╔═╗☀・゚。♦
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮🦋
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*🦋
      🌷🌸🌺🌴💒🌵🌹🏡🌲🏠🌳🌼🌻

      刪除
  2. 回覆
    1. 🌈好友🎈大家開心萬事得🐈
      ⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好😽
      洗完衫👕👚我去玩貓🐾行街市買餸菜
      💛*¨*💞・゚。💚。・゚゚💗
      ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗¤*¨💙
      ║╚╝║══║═║═║╚╝║💘*。
      ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝。゚💜
      ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週末💓
      💟*¨◇💖∴º°¨⊹💕∵*`

      刪除
  3. 週末黃昏好,.晚上舒暢.💖∴º°¨⊹💕∵*`

    回覆刪除
    回覆
    1. ╭~╮
      ╰╭╯
       O
         o
       ∧_∧・゚
      (。・ω・。)つ━★°*`✾.
      ⊂   ノ  ☆*¨⊹¸♪*
       しーJ  ❉*♫´¨๑♬.♩·✬
      ۩۞۩•ೋஜ瞓醒╠╣aΡpy週曰ഐ
      好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

      刪除
  4. 係唔係因為神公追啲電視劇唔啱你口味,所以你寧願去玩貓貓呢?😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係神公追啲電視劇唔啱我口味,我習慣去玩貓貓呢
      🌟瞓醒大家繼續☁╠╣aΡpy週曰✨
      好友🌙♦又是時候瞓覺囉🌜甜夢🌛💤
       O
         o
       .∧_∧・。◇
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___°¨*✬
      /└-(____/★・゚☆
      ✾๑۩۞۩❉•ೋஜഐ*

      刪除