2016年6月1日 星期三

❥*¨❣╠╣aΡpy話咁快又六月份喇喂❤ღ♥。゚♡

5月17♥星期晨1:30的晚餐

今晚都是清雪櫃D食材先喇喂

1> 發菜+蠔豉+花生+眉豆

•*¨*•.+蜜棗+毛瓜煲雞腳湯

2> 辣椒+鹹酸菜炆五花肉

3> 香煎撻沙魚

毛瓜$6 兩個一份(可分兩餐)

雞腳$8.5 *¨* 撻沙魚$30

五花肉$24(可分兩餐)(其他食材雪櫃有呢)

111630458_c.jpg5月18♥星期三❤凌晨1:30的晚餐

今晚都是清雪櫃D食材先喇喂

1> 蕃茄+蜜棗+紅棗+燕窩煲五花肉湯

2> 紅蔥頭+蜜糖煎紅衫魚

3> 蔥花+干貝三色蒸水蛋

蕃茄$7•.¸¸。゚紅衫魚25

蔥+紅蔥頭$7(可分好多餐)

三色蛋$8(其他食材雪櫃有呢)

可愛的菜菜子HELLOCaiCai112.gifFion Wan(彩紅士多)老闆娘

今晚送給我三個靚靚花盆喇喂

可愛的菜菜子0178.gif5月19♥星期四❤

Kit Yuen & Kathleen Choi

Ka Ki Tang & 我...約會4: 00

在大埔吃吃喝喝,聚會的一天

第一餐去左牛角食午餐先

價錢OK,食材都OK

不過D侍應生,態度就唔多好呢

我地唔識點落單,問她們呢,點知話自己看

我再問第二個侍應,才教導我地..........

可愛的菜菜子HELLOCaiCai18.gifPhotobucket5月19♥星期四❤

Kit Yuen & Ka Ki Tang

Kathleen Choi & 我,吃飽

行左一陣街街,又去食甜品

第二餐,殿糖級,超好滋味&侍應好有禮呢

5月19♥星期四❤越飽又滿足

Kathleen Choi & Ka Ki Tang

Kit Yuen & 我.食飽,去左屋企樓下

(彩虹士多)坐左一陣,我當然玩貓咪

9:30左右再走去DlNNER MENU 食第三餐

5月19♥星期❤凌晨2:30的晚餐

今晚,神公,去左飲夜茶,煮俾自己食呢

╠╣aΡpy星期五ღ神公休息。゚♡

❥*¨❣我又可以瞓飽就食∴食飽就瞓

(絲瓜+紅蔥頭+蔥花+炸菜+鴨腳+蝦干煮米粉)

絲瓜$6 兩條(可分兩餐)

鴨腳$10 八隻(可分兩餐)(其他食材雪櫃有呢)

我都唔知24號前食唔食得哂雪櫃入面既野呢

5月20♥星期❤凌晨12:30的晚餐

今晚。゚神公休息。゚早煲湯煮飯呢

❤ღ明天我約左細家姐♥。゚♡

去元朗行街食飯❥*¨❣我又好夜才上網啊

1> 發菜+蠔豉+合桃

*¨+蜜棗+毛瓜煲豬踭肉湯

2> 絲瓜+紅蔥頭+炸菜

*¨+鴨腳+蝦干煮粉絲

3> 紅蔥頭+蔥+豆豉

*¨+鹹酸菜煎煮細鱗魚

細鱗魚$35•。゚豬踭肉$33(其他食材雪櫃有呢)

5月21♥星期六❤

姪仔ღ陳永成&細家姐Kalin Chan

和細家姐的朋友&我...去左元朗行街食飯

其實還叫左(日本和牛)(海蝦)(炸魚皮)

(響鈴)(生菜)(脆肉鯇魚骨)(鹹檸七,兩咋)

不過我唔記得拍照片,因掛住嘻嘻哈哈

5月22♥星期日❤凌晨1:30的晚餐

這幾晚我都唔煮食*¨*雪櫃清到9成呢

5月23♥星期一❤凌晨1:30的晚餐

瞓醒就是房署每年安全檢查囉

早上9:00-黃昏6:00冇水*冇電*馬桶冇水

我吃飽早餐♥。゚♡無得回家上網啊

5月24♥星期二❤凌晨1:30的晚餐

神公,肚子又痛了,看醫生了

都係腸胃炎,不知道可解,久不久就是這

今晚都係吃粉好D...囉

1> 蕃茄+紅蔥頭+薑滾池魚仔湯底

2> 有骨炸魚皮

3> 雲吞+蔥花+娃娃菜煮粉

蕃茄$5 四個(可分兩餐)

娃娃菜$5 份(可分兩餐)雲吞$20

池魚仔$20份¤*¨炸魚皮25(其他食材雪櫃有呢)

5月25♥星期三❤凌晨1:30的晚餐

醫生話:精神緊張,壓力引起至常腸胃炎,肚痛

神公話:看完醫生,食左兩天藥好些呢

我又唔使煮飯...囉...哈哈

娃娃菜+紅蔥頭+蔥炒米粉

米粉$14包(可分幾餐)

燒鴨半隻$55(其他食材雪櫃有呢)

菜花宝宝15月26♥星期四❤

呵呵...我盆<戴維德葉毬蘭>又開花呢

菜花宝宝1哈哈...兩盆<蘭花>也再次開花呢

菜花宝宝1...盆<貝拉毬蘭>今開花結果喇喂

菜花宝宝15月27♥星期五❤凌晨1:30的晚餐

街方請我兩公婆吃的美心西餅...正呀

明天我真係唔得閒上網啊,約定班老友

去松仔園的組屋BBQ起碼玩到凌晨5:00才回家

菜花宝宝15月28♥星期六❤

同班老友去松仔園的組屋BBQ

玩到早晨7:00才回家瞓覺喇喂

當然,吃喝玩樂,超╠╣aΡpy喇喂

昨天,真係好哪大雨,好彩在居前

燒野食,屋頂有好大的簷篷冇問題呢

菜花宝宝15月29♥星期日❤

(彩紅士多)

菜花宝宝15月30♥星期一❤凌晨1:30的晚

噚晚玩通頂.今晚是旦吃飽算數

1> 釘公魚仔+蕃茄+薑+紅蔥頭煮湯底

2> 菜心+九菜鮮蝦水餃+沙角齋腐皮捲+米粉

沙角齋腐皮捲$10

九菜鮮蝦水餃$19

釘公魚仔$15...蕃茄+菜心$10(其他食材雪櫃有呢)

이얍~5月31♥星期二❤凌晨1:30的晚餐키티사랑자전거

今晚都係是旦吃飽算數

豉油王煎蝦米腸粉$10

涼拌雞腎&豬肚$30...豉油菜心...噚晚的

0111.gif6月1♥星期❤凌晨1:30的晚餐

熱,飯,

今晚都係是旦吃飽算數,哈...

1> +++

2>河+蝦+吞+

菜$8(可分餐),吞$20

麻$5 (可分幾餐),蛋$5.(可分餐)

$8(可分餐),蝦$25(可分餐)

207224655_c.jpg6月2曰♥星期四❤凌晨1:30的晚餐

207224658_c.jpg今晚玩夜左,又來簡單的一餐喇喂

1> 蔥條+芫茜蔥+大蝦+豬頸肉炒河粉

2> 白菜一碟

蔥+芫茜蔥$4(可分幾餐)

豬頸肉$16.5(可分兩餐)(其他食材雪櫃有呢)

Photobucket

101 則留言:

  1. ❥*¨❣週三╠╣aΡpy看到新文章.. ::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. ❥*¨❣謝謝❤Nღ,1好友♥。゚♡ ::vv4040
      ☆・゚✬甜夢安睡☁¨*♦瞓覺喇喂☾。゚★
       .∧_∧•*¤Zzz
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝•*◇Zzz
      ❥*¨❣╠╣aΡpy星期四ღ♡。゚♥❤

      刪除
  2. 回覆
    1. 好友...我都係咁話。゚平靚正喇::mm1582
      ☆・゚✬甜夢安睡☁¨*♦瞓覺喇喂☾。゚★
       .∧_∧•*¤Zzz
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝•*◇Zzz
      ❥*¨❣╠╣aΡpy星期四ღ♡。゚♥❤

      刪除
  3. 夏天吃沙律代餐也不錯! ::kk3023

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話。゚夏天吃沙律也不錯::kk3049
      好友☆・゚✬甜夢安睡☁¨*♦瞓覺喇喂☾。゚★
       .∧_∧•*¤Zzz
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝•*◇Zzz
      ❥*¨❣╠╣aΡpy星期四ღ♡。゚♥❤

      刪除
  4. D貓仔好得意,每人都有一個紙皮蓋...千祈唔好過界呀﹗^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話。゚D貓仔好得意::mm1571
      好友☆・゚✬甜夢安睡☁¨*♦瞓覺喇喂☾。゚★
       .∧_∧•*¤Zzz
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝•*◇Zzz
      ❥*¨❣╠╣aΡpy星期四ღ♡。゚♥❤

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係咁話。゚甜品好吸引::cc7124
      好友☆・゚✬甜夢安睡☁¨*♦瞓覺喇喂☾。゚★
       .∧_∧•*¤Zzz
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝•*◇Zzz
      ❥*¨❣╠╣aΡpy星期四ღ♡。゚♥❤

      刪除
  6. 好友們☁¨*♦又瞓覺囉☆・゚✬::mm1498
    周公子找大家開擡啦☾。゚★早抖
    ❥*¨❣╠╣aΡpy星期四喇喂ღ♡
    開心萬事得♥。゚❤繼續做個開心快活人

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友們♦・゚☼藍天與白雲的一天☁*`☀早晨&午安喇喂::kk3048
      ╓────╖。・゚゚・。。゚* ҈ *
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜♡
      ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜*安¤*¨❉
      ∵♣♧♣∴•ೋ∵♣♧♣∴
      ┏┓┏┓。・゚゚ƸӜƷ
      ┃┗┛ appyღೋ星期四
      ┃┏┓┃¸.•*¨❉•.。ʚïɞ
      ┗┛┗┛*¨・。。゚°•♩¤。♪.♬。。⊹♫*。.₡Ϡ
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
    2. 好友們☆・゚✬快樂話咁快又一天::mm1493
      甜夢安睡☾。゚★星期五☁¨*♦神公休息我又唔上網啊

      刪除
    3. ❥*¨❣帶著笑❤ღ天天都是幸福快樂天♥。゚♡
      ╔══•ೋ₡*¨*•♪.¸¸♫。゚ഐ*.══╗
      ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█ʚïɞ*¨*ƸӜƷ
      ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█* ҈ *Birthday❉
      ╚══✾•ೋϠ*¨*♬•.¸♩¸。゚ഐ══╝

      刪除
    4. ഐ天天都是開心萬事得
      ┏┓┏┓。・゚゚ƸӜƷ
      ┃┗┛ appyღೋBirthday
      ┃┏┓┃¸.•*¨❉•.。ʚïɞ
      ┗┛┗┛*¨・。。゚°•♩¤。♪.♬。。⊹♫*。.₡Ϡ
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
    5. ❥*¨❣時刻開心萬事得♥。゚♡
      ❉•ೋ*¨*✾.¸¸。゚ღഐ❤
      ╔═╗ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -
      ║╦║╬║╬║╬║║║
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨*Ѽ
      ────╚╝╚╝╚═╝Birthday
      ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀

      刪除
  7. ❥*¨❣╠╣aΡpy星期四ღ♡。゚♥❤開開心心ღ♡。゚♥❤::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::_962
      瞓醒吃飽早餐,我逛街樂了
      今晚我又唔使煮食喇喂...哈哈
      ╔═╗ʚïɞ・゚。ƸӜƷ
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗
      ║╦║╬║╬║╬║║║
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨`*Ѽ
      ────╚╝╚╝╚═╝星期四
      ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀

      刪除
  8. 回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安☁*`☀::uu7134
      ❥*¨❣家常菜咋❤ღ大家開心萬事得♥。゚♡
      ╔══•ೋ₡*¨*•♪.¸¸♫。゚ഐ*.══╗
      ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█ʚïɞ*¨*ƸӜƷ
      ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█* ҈ *週四❉
      ╚══✾•ೋϠ*¨*♬•.¸♩¸。゚ഐ══╝

      刪除
  9. 我都好鐘意食牛角~~~~~~~
    係呢你有無覺得今年5月好熱呀.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛角...價錢OK,食材都OK::_342
      係呢...今年5月份好熱呀,好彩我唔怕熱
      好友☆・゚✬快樂話咁快又一天☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★

      刪除
  10. ღೋ星期四覆診回家..::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 覆診完呢,醫生點講呀::kk3012
      好友☆・゚✬快樂話咁快又一天☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★

      刪除
  11. 每餐都咁豐富,正正正!💞💞💞

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,我兩公婆每餐都咁豐富,最重要開心呢::kk3036
      ::kk3020 好友☆・゚✬甜夢安睡☾。゚★
      星期五☁¨*♦神公休息我又唔上網啊

      刪除
  12. 來你這裡就如進入了大食堂, 正呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我天天瞓醒就是想吃咩呢::mm2373

      刪除
  13. 妳既貝拉毬蘭, 花開得好靚呀! ::vv4014

    回覆刪除
    回覆
    1. 貝拉毬蘭...年年都開花結果好靚喇::mm2058

      刪除
  14. 還要再做一次手術,將金屬片羅絲放鬆.讓手肘可以活動自然....::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...還要再做一次手術,咁你受傷得好嚴重喇::kk3033
      將金屬片羅絲放鬆後要好多多休息&小心飲食呢
      好友☆・゚✬晚晚甜夢安睡☁¨*♦周末╠╣aΡpy☾。゚★

      刪除
  15. 神鳳、食物多元化、認真正呀!預祝妳和神公周末愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵...街市多元化的食材咋::uu7134
      好友☆・゚✬晚晚甜夢安睡☁¨*♦周末╠╣aΡpy☾。゚★

      刪除
  16. 午安愉快,好友!
    一室雅致,好友生活編排豐富呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我喜愛種植毬蘭,真係好靚靚呢::uu7031
      嘻嘻...天天活得╠╣aΡpy自然感覺豐富呢
      好友☆・゚✬晚晚甜夢安睡☁¨*♦周末╠╣aΡpy☾。゚★

      刪除
  17. 回覆
    1. 星期五☁¨*♦神公休息我多數瞓飽吃飽逛街樂::uu7028

      刪除
    2. っˆヮˆ)っ。゚♥♡好友❤ღ端午節╠╣aΡpy❥*¨❣::_382
      ╔═══╗
      ║███║ ┈.•*¨`*• ♫ ♩ ♬ ♪
      ║ (●) ┈♫♪▄ █ ♬ █ ▄♩♪
      ╚═══╝
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩

      刪除
  18. 這意外是嚴重的..但主耶穌的愛和恩典更多..讓我深深感受得到..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂☁*`☀周末╠╣aΡpy::_353
      ❥*¨❣我又係時候出門去玩貓❤ღ行街市買餸菜♥。゚♡
      這意外咁嚴重要好多多休息&小心飲食呢,好快無事呢

      刪除
  19. ❤ღ謝謝好姊妹關心問候..周末╠╣aΡpy❤ღ..::_353

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹☆・゚✬快樂話咁快又一天☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★::_380
      可時做多一次手術,將金屬片羅絲放鬆.讓手肘可以活動自然呢

      刪除
  20. 仍未知道..本月三十日覆診..再問醫生..::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到...30號覆診再問醫生::_1561
      昨晚和今晚,我家電腦傻傻更更
      自動關機,自動開機,好幾次,所以上唔到網啊
      好友☆・゚✬晚晚甜夢安睡☁¨*♦周二╠╣aΡpy☾。゚★

      刪除
  21. 神鳳午安、周一又開始忙幾日。祝工作愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨晚和今晚,我家電腦傻傻更更::kk3007
      自動關機,自動開機,好幾次,所以上唔到網啊
      好友☆・゚✬晚晚甜夢安睡☁¨*♦周二╠╣aΡpy☾。゚★

      刪除
  22. 好羨慕你有得燒野食~~~~我好鐘意~但好耐無燒~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無燒野食,所以大家都好享受啊::kk3187
      昨晚和今晚,我家電腦傻傻更更
      自動關機,自動開機,好幾次,所以上唔到網啊
      好友☆・゚✬晚晚甜夢安睡☁¨*♦周二╠╣aΡpy☾。゚★

      刪除
  23. 電腦傻傻更更..不能順利上網..要叫電腦乖乖呵..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩昨晚1:00家電腦,自動好番
      好友♦・゚☼早晨&午安喇喂☁*`☀
      我要快步去銀行入數,交費呢::oo2056

      刪除
  24. 牛角 D侍應生態度真喺唔多好喎(唔識點落單,問她們呢,點知話自己看)!
    喺我 ...一定即刻走人!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...都唔知點做侍應生,態度真喺唔得::mm1542
      不過Kit Yuen吃過,價錢OK,食材都OK,所以班好友冇即刻走人咋
      好友☆・゚✬╠╣aΡpy話咁快又一天☁¨*♦晚安☾。゚★

      刪除
  25. 電腦,自動好番就好喇..開心✬╠╣aΡpy.::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ好友♦・゚☼早晨&午安&黃昏&傍晚好☁*`☀::cc7002
      ❤ღ。゚❥*¨❣眨吓眼時間過得好快嚟♥♡╠╣aΡpy端午節

      刪除
  26. 回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安&黃昏&傍晚好☁*`☀::cc9149
      っˆヮˆ)っ❤ღ。゚❥*¨❣眨吓眼時間過得好快嚟♥♡
      ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗°¨ʚïɞ
      ║╚╝║══║═║═║╚╝║ƸӜƷ
      ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝。゚*Ѽ
      ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝✿端午節❀
      ∴♣♧♣∵♣♧♣•ೋ*¨*•.¸¸。゚ഐ

      刪除
  27. 見到您的蘭花,好羨慕!
    端午節愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. ☆・゚✬好友☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★
      ❥*¨❣時刻開心萬事得♥。゚♡下年您的蘭花都會閏開花結果
      ❉•ೋ*¨*✾.¸¸。゚ღഐ❤::mm1930
      ╔═╗ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -
      ║╦║╬║╬║╬║║║
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨*Ѽ
      ────╚╝╚╝╚═╝端午節
      ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧

      刪除
  28. 又到✿端午節❀愉快假日..::cc4051 黃昏好

    回覆刪除
    回覆
    1. ☆・゚✬好友☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★::mm1498
      明天我又唔得閒上網啊,和男家做節
      ❉•ೋ*¨*✾.¸¸。゚ღഐ❤
      ╔═╗ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -
      ║╦║╬║╬║╬║║║
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨*Ѽ
      ────╚╝╚╝╚═╝端午節
      ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧

      刪除
  29. 端午節快樂~~~食左糉未呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. ☆・゚✬好友☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★ ::mm2412
      明天我又唔得閒上網啊,和男家做節
      今天想買糉的,不過婆婆賣哂呢,明天再買
      ❉•ೋ*¨*✾.¸¸。゚ღഐ❤
      ╔═╗ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -
      ║╦║╬║╬║╬║║║
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨*Ѽ
      ────╚╝╚╝╚═╝端午節
      ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧

      刪除
  30. ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ假期愉快ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ端午節快樂ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安☁*`☀::_372
      ❥*¨❣我出門買野❤ღ6:30和男家做節食飯♥。゚♡
      ╔══•ೋ₡*¨*•♪.¸¸♫。゚ഐ*.══╗
      ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█ʚïɞ*¨*ƸӜƷ
      ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█* ҈ *端午節❉
      ╚══✾•ೋϠ*¨*♬•.¸♩¸。゚ഐ══╝

      刪除
  31. 開開心心和男家做節食飯♥。::cc4080

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☆・゚✬快樂話咁快又一天::kk3020
      甜夢安睡☾。゚★╠╣aΡpy星期五☁¨*♦
      神公休息,我又可瞓飽吃飽,逛街樂,唔上網

      刪除
  32. ☆・゚✬好友☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★
    ❉•ೋ*¨*✾.¸¸。゚ღഐ❤
    ╔═╗ʚïɞ・゚⊹。ƸӜƷ
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -
    ║╦║╬║╬║╬║║║
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨*Ѽ
    ────╚╝╚╝╚═╝端午節
    ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧

    回覆刪除
    回覆
    1. ☆・゚✬我剛蒸熱一隻糉吃☁¨*♦你瞓先呢☾。゚★::_380
      ───────╔╗───╔╗─╔╗╔╗
      ╔═╦═╦═╦╝║╔═╦╬╬═╣╚╣╚╗
      ║╬║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╠╗╠═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ╚═╝──────────╚═╝

      刪除
  33. 端午節食了幾多糭呀? ::vv4005

    回覆刪除
    回覆
    1. ☆・゚✬我剛蒸熱一隻糉吃☁¨*♦你瞓先呢☾。゚★::mm1498
      ───────╔╗───╔╗─╔╗╔╗
      ╔═╦═╦═╦╝║╔═╦╬╬═╣╚╣╚╗
      ║╬║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╠╗╠═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ╚═╝──────────╚═╝

      刪除
  34. 神公休息,又可吃喝玩樂.開心享受生活..::cc4161 ::cc4162

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安嚟☁*`☀::mm1582
      ❉•ೋ*¨*╠╣aΡpy周末✾.¸¸。゚ഐ
      享受完神公休息呢,我又忙碌做家務事囉

      刪除
  35. 神鳳、那些星星蘭花好靚呀!預祝周末愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安嚟☁*`☀ ::_962
      ❉•ೋ*¨*╠╣aΡpy周末✾.¸¸。゚ഐ
      享受完神公休息呢,我又忙碌做家務事囉
      對呢✿毬蘭開花❀真係好似星星咁靚呀

      刪除
  36. 週末愉快,好友!
    平安喜樂,愉快吃喝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☆・゚✬快樂話咁快又一天::rr8025
      ☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★╠╣aΡpy星期日

      刪除
  37. 每天樂活,
    健康即財富,大富大貴喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生唔知有幾多個十年,當然要天天健康樂活嚟::cc9139

      刪除
  38. 今天下雨天..¨仍*╠╣aΡpy周末✾.¸¸。::_1560

    回覆刪除
    回覆
    1. 落雨有咩怕呢,我一樣天天樂活嚟::cc7148
      好友☆・゚✬快樂話咁快又一天
      ☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★╠╣aΡpy星期日

      刪除
  39. ╠╣aΡpy星期日..又是下雨的一天..::cc4051

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☆・゚✬下雨一天☁¨*♦甜夢安睡☾。゚★╠╣aΡpy星期一::kk3020

      刪除
  40. ★╠╣aΡpy星期一 天氣有好轉..::cc9147

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部家居電腦又傻呢,好長時間才可開得番上網回覆大家
      每天一開機就出唔識的英文啊,之後,自動開機,自動關機
      好多次,問了老友:困難度呢,要等他得閒來大埔,看清楚了,
      不過這個月一定唔得閒...::_351

      刪除
  41. 神鳳午安、零晨吃晚餐、若妳唔講明仲以為係消夜嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部家居電腦又傻呢,好長時間才可開得番上網回覆大家
      每天一開機就出唔識的英文啊,之後,自動開機,自動關機
      好多次,問了老友:困難度呢,要等他得閒來大埔,看清楚了,
      不過這個月一定唔得閒...::_359

      刪除
  42. 回覆
    1. 我部家居電腦又傻呢,好長時間才可開得番上網回覆大家
      每天一開機就出唔識的英文啊,之後,自動開機,自動關機
      好多次,問了老友:困難度呢,要等他得閒來大埔,看清楚了,
      不過這個月一定唔得閒...::_371

      刪除
  43. 又到星期一~~~希望工作日過得快d啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部家居電腦又傻呢,好長時間才可開得番上網回覆大家
      每天一開機就出唔識的英文啊,之後,自動開機,自動關機
      好多次,問了老友:困難度呢,要等他得閒來大埔,看清楚了,
      不過這個月一定唔得閒...::_1576

      刪除
  44. 我買左部新家居電腦了.不過未習慣呢,還未找到公仔圖片::mm1613

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼藍天與白雲的一天☁*`☀早晨&午安喇喂::kk3033

      刪除
    2. ❥*¨❣我又係時候出門去玩貓❤ღ行街市買餸菜♥。゚♡::_372

      刪除
    3. 好友☁*`☀黃昏&傍晚好喇喂♦・゚☼::mm1737
      ❥*¨❣我又係時候出門去玩貓❤ღ行街市買餸菜♥。゚♡

      刪除
  45. 點解唔買手提電腦呀,方便又慳位喎,我都用了手提電腦好多年囉!^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨*♦好友☆・゚✬甜夢安睡☾。゚★::_380
      俾多D時間我慢慢適應摸索部新電腦啦,習慣到才回覆大家呢

      刪除
  46. 點解唔買手提電腦呀,方便又慳位喎,我都用了手提電腦好多年囉!^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇哂D貓咪&公仔圖片&花花圖片::kk3007
      我唔喜歡用手提電腦呀,太細了,看得辛苦

      刪除
  47. 呢幾日都好熱呀~~~注意飲多d水呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☆・゚✬甜夢安睡☁¨*♦晚安喇喂☾。゚★::mm2058
      你飲多D水呀,我都唔怕熱,出身汙水好舒服呢

      刪除