2015年1月19日 星期一

❤感恩♥*¨ 2Ѽ15羊年來臨。*❣ღ•♦*¨

Gif de flor1月1日**Gif de flor

今晚D食材唔貴...D果汁最貴$70兩中呢

不過真係好好飲...是健康飲品...貴D都冇問題呢

1>美國三文魚柳...上月惠康...持價買的$12

2>雞蛋煎左兩隻...昨日街市買的

3>忌廉雞粒蘑菇湯$11.9

4>麵包$16...吃飽一會兒還有生果食

Gif de flor1月2日**Gif de florGif mickey e amigosGif de flor

星期六.神公休息...我正常都唔上網啊

今晚零晨...超級正呀9:30在一田超級市場買左

一煲(支竹蘿蔔羊腩)持價$78...回家番熱就食得

一路滾一路落其他野吃...都米話唔正呀...哈哈

1>菜心+豆腐...都係雪櫃有呢

....不過吃唔到了...又留番明天

2> 雞肉腸...$12.9

3> 持級火腿...$9.9

4> 芝士雞尾腸...$19.9

5> 南美海參$39.9 (這些食材又可以吃好幾次)

6>公仔麵...上星期持價買$29.9...10包

....每次我兩公婆吃一包半咋

Gif de flor1月3日**Gif de florGifGif de flor

我行街買左好多種植毬蘭的用品

零晨...果餐唔使煮飯*買左$5菜心煮公仔麵食

其他材料都係雪櫃有呢*吃飽成晚轉換種植毬蘭

Gif de flor1月4日Gif de florGif de PorquinhaGif de florGif de florGif de flor

原來我今天買太多鎹菜...又要分兩餐煮吧

1> (薑+菜心葉+豆腐+豬膶湯)

。•* 買左$10豬膶瘦肉...瘦肉留番明天

2> (雞肉腸+持級火腿+芝士雞尾腸煎蛋)

。•* D雞肉腸+持級火腿+芝士雞尾腸

。•* 是昨晚吃唔哂呢*¨雞蛋$55隻...煎左兩隻

3> (茜蘭花炒海中蝦)

。•* 茜蘭花$5 *¨海中蝦$25...分兩餐煮

。•*紅衫魚$20...留番明天...真係吃唔哂無謂煮呢

1月5日

Gif de flor今晚餐飯唔使錢的...哈哈哈

Gif de flor全食材都係雪櫃有呢...轉換煮法就OK

Gif de flor1>香煎紅衫魚

Gif de flor2>海中蝦+木耳煎蛋

Gif de flor3>茜蘭花炒瘦肉+海參

1月6日

哈哈♡*¨ღ今晚我又收到禮物呢*¨6_331_d08f7e00149c2bf.gifmoc moc:0119.gif

朱古力❣*¨正呀。*謝謝兩位好友

Gif de flor1月6日Gif de florGif de flor

今晚餐飯話平唔平¤*¨話貴唔貴咁啦

1> 薑蔥蒸白倉魚

•*¨º°倉魚$55 兩條(可分兩餐)

2> 蒜頭豆豉+洋蔥妙魚春

•*¨º°魚春$5º°洋蔥$5 (洋蔥可分兩餐)

3> 鹹蛋+皮蛋+肉碎煲芥菜湯

•*¨º°鹹蛋+皮蛋$5º°肉碎$10º°芥菜$19

•*¨❉。(肉碎和芥菜都可以分兩餐)

Gif de flor1月7日Photobucket

今晚餐飯平啦=$32.5...哈哈哈

1> 薑蔥+鹹酸菜煎煮白倉魚¤*¨蔥$2

2> 蒜頭+肉碎+梅菜煮芥菜¤*¨梅菜$6.5

3> 洋蔥煮雞翼¤*¨雞翼$14¤*¨黑胡椒粉$10

•*¨º°D雞翼...芥菜...肉碎...我都冇煮哂呢

1月8日.我媽媽入左屯門醫院º去了看她0111.gif

醫生話º長時間唔可以出院

¨*我冇心情和時間上網喇

1月9日.瞓飽一天.起身買野煮定比媽媽食

이얍~1月10日.疲憊要唞足精神啊

就去一天醫院照顧媽媽...咁囉키티사랑자전거

Gif1月11日.去看媽媽Gif

1月12日•*¨我媽媽康復些呢º°¨過左危險期喇

醫生今天以轉了媽媽去住屯門康復醫院

不過一樣長時間唔可以出院°¨我安心治療她中

都要長時間去看她¨*照顧她喇¨*冇時間上網喇

1月13日.GifGif

1月14日*謝謝❣各位好友❤ღ衷心祝祐我媽媽

Photobucket希望媽*早日康復*可出醫院過新年Photobucket

1月15日❀*¨今年2Ѽ15✿

我種植的蘭花也開花結果中呢

1月16日¨去看媽媽✬*¨✫感恩媽媽D°Gif

1月17日¨級市場貝$254

1月18日.去看媽媽.燕窩

左2燕窩.比媽媽分隔线素材◆蓝色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

1月19日.我起身嚟Gif de flor

正在燉買的燕窩...比媽媽明天食呢

料:瓜+骨+貝+燕窩

Gif de flor1月20日.有時候才上網見207224747_c.jpg

今次媽媽入醫院是...盆骨碎裂+腎衰竭+尿道炎+腸道細菌感染 

媽媽因為唔知自己腎衰竭...病發時剛去大便...一坐下盆骨碎裂

坐左好幾小時...6小時後家人回家才知道...所以尿道炎+腸道細菌感染

好彩...大家都小心護理她...過左危險期喇...她的身體唔接觸得

好容易受傷...因為有糖尿病...有水腫的情況出現

受傷左會係咁出水呢...食物要注意鹽份和糖份

放心...我都會好好先照顧好自己...神公也怕我奔波勞碌受不了病倒分隔线素材◆红色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客


79 則留言:

  1. ✬*✫☾º°¨✫晚安安..✫☁° ღ好姊妹ღ明天有盼望.❤ღ::_380
    日後更要小心照顧媽媽..感恩現在已好轉...::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. •*¨NO.1✬*好姊妹☾º°¨✫°我出門吃飯呢♦★º°¨☁晚安安::mm1498
      ::vv4040 真係❤感恩ღ現在媽媽已好轉♥*謝謝大家衷心祝福無限。*❣

      刪除
  2. 衷心祝福媽媽快d好番!!
    好慘....6小時後才發現....你地都好擔心了..
    記得多休息....注意身體再照顧媽媽才有力量!!
    加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係❤感恩ღ♥*謝謝大家衷心祝福無限。*❣::uu7134
      係囉...6小時後...姪仔和哥哥回家才發現...媽媽好慘呢
      我都希望媽媽快D好番...可回家過新年呢
      收到...我會注意身體...才可以照顧媽媽
      ☾º°¨✫°♦晚安安★º°¨☁我有小時間才上網見大家呢

      刪除
  3. 希望你媽媽早日康復,可以吃到乖乖女的美味愛心餸菜,而你也要小心自己,不要太勞累就好,少上些網保充好體力,那才可以照顧好你母親!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu 放心*¨我不用天天勞累*¨只限於一天用盡心機煮愛心湯水比媽媽
      一天就要奔波勞碌去到屯門康復醫院...囉...我一定少上些網保充好體力了
      真係❤感恩ღ♥謝謝大家衷心祝福無限。*❣我媽媽¤*¨•¨❉
      ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網見各位好友呢::_380

      刪除
  4. 小鳳,你保重呀,祝鳳媽媽早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係❤感恩ღ♥謝謝大家衷心祝福無限。*❣我媽媽¤*¨•¨❉::uu7134
      放心*¨我不用天天勞累*¨只限於一天用盡心機煮愛心湯水比媽媽
      一天就要奔波勞碌去到屯門康復醫院...囉...我一定少上些網保充好體力了
      ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網見各位好友呢

      刪除
  5. 感恩神鳳媽媽已好轉!祝福早日康復!
    神鳳:要保充好體力再照顧媽媽啊!::cc4030

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係❤感恩ღ♥謝謝大家衷心祝福無限。*❣我媽媽¤*¨•¨❉ ::uu7031
      放心*¨我不用天天勞累*¨只限於一天用盡心機煮愛心湯水比媽媽
      一天就要奔波勞碌去到屯門康復醫院...囉...我一定少上些網保充好體力了
      ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網見各位好友呢

      刪除
  6. ✬*好姊妹.❤ღ早安安.❤ღ::vv4040
    煮燕窩粥媽媽和自己吃...補充體力..有精神照顧媽媽::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天去醫院探望媽媽...媽媽不喜歡...細家姐買的燕窩...口感
      不過都吃左一碗補充體力...希望媽媽早點出院回家呢
      我才可以天天再見到網友⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁::mm1498

      刪除
    2. ❤感恩ღ♥謝謝•¨❉ 各位好友¤*¨衷心祝福無限。*❣我媽媽::kk3020
      我都要早些瞓覺啦⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網見呢

      刪除
  7. 神鳳姐:知妳每日要去醫院探望媽媽,又要忙於煮東西給媽媽吃,這是要消耗很多的體力!妳要小心多休息。希望令堂貴體日有進展,早點出院回家。
    今輯網誌又讓我分享到妳的菜式,覺得很滿足。希望將來還可以再見到妳貼出來的菜式,或者旅遊的照片吧。祝府上各位安康!萬福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 看到妳覆其他的網友,才知道妳是一天要煮湯給媽媽,一天去醫院探望。因為要跨區去較遠的醫院,這樣比去近便的醫院辛苦多了。妳要多爭取時間休息休息。再見啦!::vv4038

      刪除
    2. 真係❤感恩ღ♥*謝謝大家衷心祝福無限。*❣¤*¨•¨❉
      係呢...秋葉阿姨...我要跨區去較遠的醫院看媽媽...對我來做
      奔波勞碌...這樣超辛苦多了...因為我本人都身體唔健康囉
      所以一天要煮湯給媽媽...一天去醫院探望...爭取時間休息
      ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網見各位好友呢::mm1498

      刪除
    3. 由大埔區去到屯門康復醫院...這是要消耗很多的體力
      所以小左分享到菜式給大家看呢...我都小左煮飯吃呢
      希望媽媽早點出院回家...我才可以天天再見到網友::uu7134

      刪除
    4. 我都要早些瞓覺啦⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁::kk3020

      刪除
    5. 各位好友ღ我媽媽想食就由她嚟ღ吃不多時候
      媽媽兩星期後可出院ღ不過唔可以回家了
      醫生轉移給社會福利署ღ協助要入安老院
      因為等死冇分別ღ媽媽以不能自行起身ღ去大小便嚟
      家中沒有人24小時照顧到媽媽ღ起居飲食
      我奔波勞碌兩星期後也受不了ღ病到呢ღ
      神公就正常開車ღ我天天都要早些瞓覺啦
      ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網探探大家呢::mm2412

      刪除
    6. 又來看到妳的菜式和留言了。很可口的餸菜,很真誠的留言。
      是深夜十時了,神鳳早些休息吧,晚安! ::rr8056

      刪除
    7. ⊹好友♥*謝謝衷心祝福無限。*❣ ::_380
      ☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網探探大家呢⊹☾°
      我為了照顧好她亦因勞累病倒...唔舒服
      神公說...這幾天在家瞓飽...回氣先比再去照顧她啦

      刪除
  8. ✬*好姊妹.❤ღ早安安.❤ღ::vv4040
    希望你媽媽早點出院回家..你才可安心上網見呢..::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽兩星期後可出院ღ不過唔可以回家了
      醫生轉移給社會福利署ღ協助要入安老院
      因為ღ媽媽以不能自行起身ღ去大小便嚟
      家中沒有人24小時照顧到媽媽ღ起居飲食
      我奔波勞碌兩星期後也受不了ღ病到呢ღ
      我天天都要早些瞓覺啦⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁::kk3020

      刪除
  9. 神鳯好..星期三快樂..✬*✫☾º°¨✫晚安安..✫☁°
    祝你媽咪..早日康復..回家團聚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽兩星期後可出院ღ不過唔可以回家了
      醫生轉移給社會福利署ღ協助要入安老院
      因為ღ媽媽以不能自行起身ღ去大小便嚟
      家中沒有人24小時照顧到媽媽ღ起居飲食
      我奔波勞碌兩星期後也受不了ღ病到呢ღ
      我天天都要早些瞓覺啦⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁::_380

      刪除
  10. 聽日又開始番凍呀!!注意你同媽媽既保暖~
    仲有神公啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽兩星期後可出院ღ不過唔可以回家了
      醫生轉移給社會福利署ღ協助要入安老院
      因為ღ媽媽以不能自行起身ღ去大小便嚟
      家中沒有人24小時照顧到媽媽ღ起居飲食
      我奔波勞碌兩星期後也受不了ღ病到呢ღ
      神公就正常開車ღ我天天都要早些瞓覺啦
      ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網見呢::mm1498

      刪除
  11. 神鳳好,你母親的情形也如我媽媽一樣,她兩年前因去廁所跌倒致使要留醫六個多星期,她有糖尿,腳水腫,便秘,高血壓……
    最後也是轉介入了安老院,起初行動不便,但經過差不多一年已算是習慣和康復,亦可以用助行車來幫助走動,只是吃的東西還不能滿足和適應,所以我們為她選擇了一間中國人開的老人院,一切都比以前好,起碼有說自己的語言方便。
    初時母親受傷,我和太太為了照顧她亦因勞累病倒。
    但事情總會過去,請不要灰心,比如我母親也是要經一段頗長時候,相信及希望你和你母親也一定得的……
    祝你母親早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu 你母親的情形也如我媽媽一樣...大家都明白...母親真係好辛苦啊
      我母親都係去廁所...倒致盆骨碎裂...她也有糖尿,手腳水腫,高血壓...冇便秘
      醫生話::因為坐在次所太久倒致腎衰竭+尿道炎+腸道細菌感染...要食藥屙清D細菌
      現在腎正常情況些...不過媽媽以不能自行起身...去大小便嚟...所以今天全家人...說好
      聽醫生話...轉移給社會福利署...協助要入安老院...媽媽唔可以回家了...我個心好唔舒服
      我和媽媽都要經一段頗長時候適應到啊...我和你太太一樣...為了照顧她亦因勞累病倒
      神公說...這幾天在家瞓飽...回氣先比再去照顧她啦::mm1498
      好友⊹謝謝你⊹安撫⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網探探大家呢

      刪除
  12. 早安安.好姊妹..有時間才上網見呢..祝福每天..身心靈有力量..::cc4067

    回覆刪除
    回覆
    1. ⊹好姊妹♥*謝謝衷心祝福無限。*❣::kk3020
      ☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網探探大家呢⊹☾°
      我為了照顧好她亦因勞累病倒...唔舒服
      神公說...這幾天在家瞓飽...回氣先比再去照顧她啦

      刪除
    2. 神公說得對..乖乖在家瞓飽..才去照顧媽媽...::uu7123

      刪除
    3. 好姊妹⊹謝謝你⊹安撫⊹為今之計只好遵從::oo2022

      刪除
  13. 回覆
    1. ⊹好友♥*謝謝衷心祝福無限。*❣::mm2412
      ☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網探探大家呢⊹☾°
      我為了照顧好她亦因勞累病倒...唔舒服
      神公說...這幾天在家瞓飽...回氣先比再去照顧她啦

      刪除
  14. 好好好!........好友好!至緊要吉祥平安!
    問候伯母!並祝早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友⊹謝謝你⊹安撫⊹為今之計只好遵從
      我都係希望媽媽回家...最舒服...可惜不可以
      我出門看醫生呢...::mm2372

      刪除
  15. 有時間上網輕鬆一下..舒緩心靈...好姊妹..保護好自己..照顧媽媽...::vv4038

    回覆刪除
  16. 最近的菌好惡..小心身體.多休息..媽媽回家最舒服..大家都好..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今天舒服好多呢...神公也開始忙收埋下家務事...大掃除
      好彩有哥哥和大細家姐忙著媽媽入安老院的事...他們會搞掂晒呢
      我最細...只限於隔天到醫院探望她...煮媽媽喜歡食的...咋::oo2103

      刪除
  17. 媽媽點呀??有好一點嗎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今天舒服好多呢...神公也開始忙收埋下家務事...大掃除
      好彩有哥哥和大細家姐忙著媽媽入安老院的事...他們會搞掂晒呢
      我最細...只限於隔天到醫院探望她...煮媽媽喜歡食的...咋::kk3036

      刪除
  18. 希望妳媽媽, 早日康復, 出院過新年啦! ::oo2005

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽...多數入安老院過新年啦...::oo2103

      刪除
  19. 神公與Ma Grand所擔心的都一樣..好友保重喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今天舒服好多呢...神公也開始忙收埋下家務事...大掃除
      好彩有哥哥和大細家姐忙著媽媽入安老院的事...他們會搞掂晒呢
      我最細...只限於隔天到醫院探望她...煮媽媽喜歡食的...咋::oo2103

      刪除
  20. 阿鳳,你都要保重呀, 媽媽點呀, 祝早日康復, 我媽都病重, 也隔天到醫院探望她! ! ::kk3023

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今天舒服好多呢...神公也開始忙收埋下家務事...大掃除
      好彩有哥哥和大細家姐忙著媽媽入安老院的事...他們會搞掂晒呢
      我最細...只限於隔天到醫院探望她...煮媽媽喜歡食的...咋
      2015...希望大家媽媽早日康復...囉...::_345

      刪除
  21. ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨好姊妹..舒服多些就好呢..
    安排媽媽入安老院..真是無奈..能夠在家是最好..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都想媽媽能夠在家是最好...可惜...醫生話::不可以呢::_1556
      所以哥哥和大細家姐忙著找安老院...他們會好快搞掂晒...囉

      刪除
  22. 人多好辦事,幸好大家夾手夾腳處理好安老事!
    只要平平安安......送祝福,並問候老人家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一早以話比媽媽知道...大家問候她了::uu7134
      都係哥哥和大細家姐忙著找安老院...我7天冇探望媽媽呢
      我要快快病好哂....神公才比我再去照顧她啦
      今年...大掃除...都係神公忙家務事多...我舒服地瞓飽就食...好些清潔下咁呢
      ✫º★好友⊹☾°⊹謝謝你☆♦°¨✬☁我有時間才上網探探大家呢

      刪除
  23. 祝願你媽媽只是暫時入住安老院...好些可以回家..::vv4038
    好姊妹不要擔心..多些看媽媽..讓媽媽不覺孤單...::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 感恩♥謝謝好姊妹❤*¨ ::uu7134
      我都希望媽媽只是暫時入住安老院。*❣快些回家的日子來臨♦*¨ღ
      我一早以話比媽媽知道...大家問候她了...讓媽媽不覺孤單
      都係哥哥和大細家姐忙著找安老院...我7天冇探望媽媽呢
      我要快快病好哂....神公才比我再去照顧她啦
      今年...大掃除...都係神公忙家務事多...我舒服地瞓飽就食...好些清潔下咁呢
      ✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁

      刪除
  24. 神鳯好..你咁忙還來探魚..謝謝你..
    照顧好媽咪..自己也要保重..⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一早以話比媽媽知道...大家問候她了...讓媽媽不覺孤單::uu7134
      都係哥哥和大細家姐忙著找安老院...我7天冇探望媽媽呢
      我要快快病好哂....神公才比我再去照顧媽媽她啦
      今年...大掃除...都係神公忙家務事多...我舒服地瞓飽就食...好些清潔下咁呢
      ✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁晚安安

      刪除
  25. 好友快點康復,朝氣勃勃迎新年喎!
    剛剛碰到鄰居,她亦因老人家病倒在伊院而奔波勞略,弄得周身病痛...
    也許疲勞,再加上醫院多疾患,容易被感染!
    生病...真是無可奈何,只祈望平平安安,好友快點「開心萬事得!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好番8899呢...今天我約左大細家姐...一起到屯門探望媽媽
      晚上8;15 到元朗...忙著找安老院看看...好彩都幾好的
      落定金了...7號星期六...醫院會搞掂晒...轉媽媽入住囉
      大細家姐話...媽媽入住安老院...大年初二可以帶媽媽回家食飯呢
      14-15-16 號...我安心和契仔一家和老朋友番大陸玩三曰兩夜
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁::mm1498

      刪除
  26. 係呀~記得去探媽媽時幫我都問候下佢啦~你話你好多blog友仔都好關心佢架~
    身體會快快復原~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話左卑媽媽知道呢...我好多blog友仔都好關心佢和問候架
      我好番8899呢...今天我約左大細家姐...一起到屯門探望媽媽
      晚上8;15 到元朗...忙著找安老院看看...好彩都幾好的
      落定金了...7號星期六...醫院會搞掂晒...轉媽媽入住囉
      大細家姐話...媽媽入住安老院...大年初二可以帶媽媽回家食飯呢
      14-15-16 號...我安心和契仔一家和老朋友番大陸玩三曰兩夜
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁::mm2412

      刪除
  27. 好懷念金寳湯, 現在雖少飲, 那種味道還是記得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁::_380

      刪除
  28. 很久沒有來探您,祝您們一家健康愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁::kk3020

      刪除
  29. 近日少去探望網友,特來問候!
    又來看到妳在超市買回來的羊肉煲,這個真方便,可惜這裡沒有現成的。都要買回來煮了很久,才有得吃。::_342

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好番8899呢...今天我約左大細家姐...一起到屯門探望媽媽
      晚上8;15 到元朗...忙著找安老院看看...好彩都幾好的
      落定金了...7號星期六...醫院會搞掂晒...轉媽媽入住囉
      大細家姐話...媽媽入住安老院...大年初二可以帶媽媽回家食飯呢
      14-15-16 號...我安心和契仔一家和老朋友番大陸玩三曰兩夜
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁::_380

      刪除
  30. 神鳳好姊妹,小心保重,祝妳媽媽早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好番8899呢...今天我約左大細家姐...一起到屯門探望媽媽
      晚上8;15 到元朗...忙著找安老院看看...好彩都幾好的
      落定金了...7號星期六...醫院會搞掂晒...轉媽媽入住囉
      大細家姐話...媽媽入住安老院...大年初二可以帶媽媽回家食飯呢
      14-15-16 號...我安心和契仔一家和老朋友番大陸玩三曰兩夜
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁::mm1498

      刪除
  31. 好番就好啦!
    現在的安老院照顧老人家蠻妥善,可以放手請代幫忙,
    記得家姑得病時也是入住安老服務(當時大家都要上班)
    老實說比兒女照顧更細心呢!
    恭喜好友康復後又可安排節目,愉快的與契仔們渡假!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實說...D病人或老人家...不喜歡兒女或家人照顧大小二便的
      入住安老服務真係可以放手請代幫忙好多呢
      不過...今天媽媽不可以出院...入住安老院囉
      大家姐話...醫生說...媽媽唔食野...身體又出毛病了
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁

      刪除
  32. 感恩好姊妹好番好多..有適合安老院讓媽媽入住..::uu7031
    還可以年初二帶媽媽回家食飯...安心和契仔一家和老朋友番大陸玩三曰兩夜..::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來就係今天...入住安老院...不過
      大家姐話...醫生說...媽媽唔食野...身體又出毛病了
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁

      刪除
  33. 咁就太好喇~搵到間好的安老院照顧媽媽~
    咁你記得玩得開心d呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來就係今天...入住安老院...不過
      大家姐話...醫生說...媽媽唔食野...身體又出毛病了
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁

      刪除
  34. 太好喇~搵到間好的安老院照顧媽媽~
    咁你記得玩得開心d呢~今日又凍返妳和神公保重身體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來就係今天...入住安老院...不過
      大家姐話...醫生說...媽媽唔食野...身體又出毛病了
      晚安安✫º★⊹☾°⊹我有時間才上網探探大家呢☆♦°¨✬☁

      刪除
  35. 神鳳好.來拜年..
    祝你..羊年好運..揚名立萬..神采飛揚..羊肥馬壯..

    回覆刪除
    回覆
    1. MY █▄ϑVҼ 好友•´♦*☁`早晨+午安+黃昏好☀・゚☼ ::cc7005
      ❤感恩♥*¨ 2Ѽ15羊年。*❣ღ•人人生日快樂╠ ╣ a Ρpy健康的生活
      我就出門去屯門醫院♦*¨我蒸左條魚+炒菜+煲湯+煲飯卑媽媽吃飽D

      刪除