2015年10月4日 星期日

❤大家天天都喜樂處處♥

菜花宝宝19月21日Photobucket今晚煲湯好清甜的Gif de flor

1> 粟米+紅蘿蔔+蜜棗+雪連

・゚*◇+干鱷魚肉+蛤蚧煲湯

2> 薑蔥+椰菜花頭+梅菜蒸鯇魚+魚鰾

3> 蔥花+麵豉+蒸排骨

排骨$26。・゚゚(分兩次)

鯇魚+魚鰾$28。・゚゚(分兩次)

雪連$8。・゚゚椰菜花$8(分兩次)

っˆヮˆ)っ。・゚゚・(其他食材有喇喂)

9月22日Photobucket今晚煲湯・゚仲好飲的Gif de flor

✱*・。。゚所以分享左FB先去食飯呢

1> 木瓜+雞什+蜜棗+花膠+煲栗子湯

2> 椰菜花炒肉粒

3> 薑蔥+麵豉+蒸鯇魚+魚鰾

木瓜$16(分兩餐)

雞什$15。・゚゚栗子$7

っˆヮˆ)っ。・゚゚・(其他食材有喇喂)

菜花宝宝19月23日Photobucket今晚D湯材料是去Gif de flor

百佳超級市場買的湯包。。゚因為平呢º特價$18

1> 粟米+紅蘿蔔+合掌瓜+南瓜

。。゚+意米+毛花果+木瓜+瘦肉煲湯

2> 肉豆+薑蓉+蝦干炒豬膶

3> 薑蔥+麵豉+蒸大眼雞魚

湯包$18。。゚(留起些紅蘿蔔明天)

豬膶瘦肉$10。。゚(留起瘦肉明天)

大眼雞$16。。゚肉豆$6(分兩餐)

っˆヮˆ)っ。・゚゚・(其他食材有喇喂)

菜花宝宝19月24日Photobucket明天睡醒唔駛做家務Gif de flor

又唔駛買餸菜煮飯- ҈ -我好夜先上網

♥`❤約定班FB友*•ღ食飯做節

班FB友想飲我煲的湯・゚買定了¨

哈哈...開餐先呢...各位好友

1> 粟米心連鬚+蜜棗+煲排骨湯

2> 薑蔥+臘腸蒸倉魚

2> 肉豆+薑蓉+膶腸炒瘦肉片

粟米心連鬚$6◇。゚倉魚$17

排骨$42。。゚(留起$22明天)

っˆヮˆ)っ。・゚゚・(其他食材有喇喂)

菜花宝宝19月25日Photobucket預早慶祝中秋Gif de flor

Kathleen Choi & Ka Ki Tang

Kit Yuen當然有我喇

今天*下午4:00 在我家飲湯吃月餅

材料:紅蘿蔔+蜜棗+花生眉豆

。゚*+章魚+干貝+海螺+節瓜煲排骨湯

我應承在Kathleen Choi 就來8年了

今次一定要煲湯俾她們的*真高興

真係痴癡傻傻坐埋一檯...囉...哈哈

菜花宝宝19月25日Photobucket晚上9:00出門食飯做節Gif de flor

菜花宝宝19月26日Photobucket2Ѽ15齊齊¤中秋節快樂Gif de flor

大家天天ღ笑呵呵❣身體健康

❤我和神公•二人世界食飽•團圓餐

1> 苹果+蜜棗+燕窩煲排骨湯

2> 獨子蒜蓉+椰菜花炒五花肉片

3> 薑蔥蒸角魚。・゚゚・♡

4> 獨子蒜蓉+蔥花蒸膏蟹

♦排骨$26。・゚゚・獨子蒜$7.5

♦椰菜花$10送蔥(分兩餐)

♦角魚$24兩條(分兩餐)

♦膏蟹$64(其他雪櫃有喇喂)

mocmoc_1604.gif9月27日Photobucket團圓歡欣晚餐Gif de flor

1> 苹果+雪梨+干椰子+干百合

。・゚゚・ღ+蜜棗+煲豬骨湯

2> 獨子蒜蓉+椰菜花炒雞肉

3> 薑蔥煎角魚。・゚゚・

4> 甜酸醬煎中蝦

♦豬骨$13。・゚゚・♡♦中蝦$25。・゚゚・

♥❣(其他雪櫃有喇喂)❣

0111.gif9月28日Photobucket幾天我都唔記得分享Gif de flor

Kit Yuen送給我的貓咪錢包

Mocmoc216.gif9月29日Photobucket懶得煮飯$82搞掂哂Gif de flor

9月30日*今晚煲粥吃算呢

粥材料:蔥花*魚春*排骨

配菜:煎堆&油炸鬼嚟

蔥花$2(分幾次)

魚春$20(分兩餐)

排骨$22º°¨煎堆&油炸鬼$18

再嚟加餸$270¨`吃飽瞓覺先呢

又病到呢♦・゚我又唔上網喇*。・好番先見啦

10月1日Photobucket我都係煲粥吃算呢Gif de flor

粥材料:蔥花*魚春*薑片*蠔仔*蟹仔

。・゚゚・蟹仔$40。・゚゚・蠔仔$14(分兩餐)

6_331_afc4a6987508c53.gif10月2日Photobucket我都係煲粥吃算呢Gif de flor

粥材料:蔥花*蠔仔*肉碎*沙錳魚

。・゚゚・沙錳魚$20。・゚゚・肉碎$10(分兩餐)

6_344_3aa223bc929863f.gif10月3日Photobucket神公最後一次休星期六Gif de flor

因以後轉換休星期五啊*再去吃好D呢

25號.滋味呢.公婆再去

Gif Baby Woppies分隔线素材◆星星系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

88 則留言:

  1. 真是財多身子弱呀!祝福好友早好!(^_-)
    休息多D啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬NO.1好友☾º°¨✫我都早瞓覺☁° ♦休息多了
       .∧_∧º°¨★
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      大家晚晚甜夢安睡┈ೋ✱。Ѽ
      我好番好多呢*¨`*不過還要食藥咋
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆哂大家

      刪除
    2. 我舒服好多。゚♦要抖多幾日先煮飯
      有精神才天天回覆各位好友啦
      っˆヮˆ)っ・。.★齊齊星期日快樂喇喂✬
      大家☾º°¨✫good night 甜夢☁´•*◇Zzz

      刪除
  2. 回覆
    1. (。◕ヮ^)つ━- ҈ -*好友♦・゚時刻開 ❤ 萬事得⊹
      ╔════ ೋ•*¨ღೋ♦ ════╗
      ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█❀
      ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_✿
      ╚════ ೋ♦•*¨ღೋ ════╝
      ¸„ø¤♪♩º°¨ʚïɞ♡*¨`*❣♥¸„ø♬♫¤º°¨ƸӜƷ

      刪除
  3. 回覆
    1. ✬好友☾º°¨✫我早瞓覺也冇食煎炸野了☁° ♦
       .∧_∧º°¨★
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      大家晚晚甜夢安睡┈ೋ✱。Ѽ
      我好番好多呢*¨`*不過還要食藥咋
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆哂大家

      刪除
  4. 蒸鯇魚真係幾好哩! 青紅蘿蔔粟米湯很好,加瘦肉煮記得落蜜棗,好醒目啊 !
    祝早日痊癒,精神爽利 !!!

    回覆刪除
  5. 要多D休息呀!
    好番之後要多運動緞練吓身體啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬好友☾º°¨✫我早瞓覺☁° ♦休息多了
       .∧_∧º°¨★
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      大家晚晚甜夢安睡┈ೋ✱。Ѽ
      我好番好多呢*¨`*不過還要食藥咋
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆哂大家

      刪除
    2. ✬好友☾º°¨✫有精神才回覆網友喇!。゚♦
      っˆヮˆ)っ・。.★齊齊星期日快樂喇喂✬
      ☾º°¨✫good night 甜夢☁´•*◇Zzz::_380

      刪除
    3. 剛好番些º°¨天氣轉涼º°¨我就容易中招又病左呢*¨`感冒囉
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆得哂大家
      食左藥就超眼瞓★º°¨✬好友☾º°¨✫甜夢安睡☁°♦::kk3020

      刪除
  6. 原來好姊妹又病到呢..要好好休息.睡多些..ೋ✱。Ѽ::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬好姊妹☾º°¨✫我早瞓覺☁° ♦休息多了
       .∧_∧º°¨★
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      大家晚晚甜夢安睡┈ೋ✱。Ѽ
      我好番好多呢*¨`*不過還要食藥咋
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆哂大家

      刪除
  7. 假日愉快!你都煮得好勤力,多休息,保重啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬好友☾º°¨✫我早瞓覺☁° ♦休息多了
       .∧_∧º°¨★
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      大家晚晚甜夢安睡┈ೋ✱。Ѽ
      我好番好多呢*¨`*不過還要食藥咋
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆哂大家

      刪除
  8. 病了,吃粥是好選擇呀。暫時清淡些,多休息,會快好多好gar^_^

    回覆刪除
  9. 神鳳晚上好 ,
    在下覺得同家人一齊吃家常便飯是最美味的 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬好友☾º°¨✫我早瞓覺☁° ♦休息多了
       .∧_∧º°¨★
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      大家晚晚甜夢安睡┈ೋ✱。Ѽ
      我好番好多呢*¨`*不過還要食藥咋
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆哂大家

      刪除
  10. 神鳳妳好、食得、玩得、瞓得、做得、就是人生大快事。繼續啦!

    回覆刪除
  11. 妳又病左咩, 天氣不定, 容易中招, 小心呀! ::kk3104

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣轉涼º°¨我就容易中招又病左呢*¨`感冒囉::kk3114

      刪除
  12. 早晨好友!你出現大家都雀躍!
    祝福健健康康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛好番些º°¨天氣轉涼º°¨我就容易中招又病左呢*¨`感冒囉::kk3206

      刪除
    2. 醫生話我咳左個幾月°¨感冒唔清°¨所以天氣轉涼又中招囉
      大家都要保重°¨多飲水°¨抖多D啦°¨我吃飽飯又食藥了
      ★º°¨✬好友☾º°¨✫good night甜夢安睡☁°♦::mm1493

      刪除
  13. NO.1好友!....謝謝你!
    還是老套的一句話....請多多休息呀!
    期待你天天龍精虎猛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要抖多幾日先煮飯&上網回覆得哂大家::mm1498
      食左藥就超眼瞓★º°¨✬好友☾º°¨✫甜夢安睡☁°♦

      刪除
  14. 好姊妹 午安 ೋ✱。Ѽ 好番好多呢*¨`* 仍要好好休息..::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛好番些º°¨天氣轉涼º°¨我就容易中招又病左呢*¨`感冒囉
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆得哂大家::mm2412
      食左藥就超眼瞓★º°¨✬好姊妹☾º°¨✫甜夢安睡☁°♦

      刪除
  15. 早晨 好姊妹 感冒又病左..食左藥超眼瞓..就安心多睡多休息..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期二::uu7031
      (。◕ヮ^)つ━- ҈ -*我起身嚟❤♡*¨`*❣♥
      ╓────╖╔═╩═╗
      ║─╓╖─║─•╬╬
      ║╙──╜║─•╚╬═
      ╙─╖╓─╜*¨*ƸӜƷ
      ╓─╜╙─╖¨*ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜.•*¨`❀
      ──╙╜──¸.•*✿
      ∵♣♧♣∴。・゚゚・ ೋ*。・⊹

      刪除
  16. 好嬌貴的Anna喔!
    好好休息吧!大家都期待你精神奕奕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期二::oo2159
      - ҈ -•*¨¤❉*´¨⊹我起身嚟 ೋ✱。Ѽ◇。゚
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔
      ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥
      ┃┗┛ a Ρpy⊹
      ┃┏┓┃❥・゚♡
      ┗┛┗┛❤*¨`*•❣ღ
        *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
  17. 神鳳、妳好!這幾日天氣不穩定、多保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期二 ::_2157
      - ҈ -•*¨¤❉*´¨⊹我起身嚟 ೋ✱。Ѽ◇。゚
      大家❤天天❤瞓得❤食得❤玩得❤開心萬事得
      ╔═══╗
      ║███║ ┈。゚*°•♩。♪.♬。•:。♫*。.•:。
      ║ (●) ┈♪▄ █ ♬ █ ▄ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩♪
      ╚═══╝
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

      刪除
  18. 真是快樂週二!
    好友出現!開開心心又一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期四::_1560
      - ҈ -•*¨¤快樂從來沒有定義只要開心就有意義
      在網上也有美好的相聚Ѽ◇。゚點忘記 ೋ✱。
      豐豐富富的生命❉*´¨⊹因有大家將愛心互送嚟

      刪除
  19. 黃昏好..好姊妹♦・゚愉快星期二::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹♦・゚☼早晨&午安*☁`☀::uu7031
      時間真係過得好鬼快Ѽ◇。゚星期四嚟

      刪除
  20. 午安my friend,天氣反常,要小心身體啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. MY █▄❤vE Friend♦・゚☼早晨&午安*☁`☀
      時間真係過得好鬼快Ѽ◇。゚星期四嚟- ҈ -•*¨¤
      年年天氣轉涼❉*´¨⊹我就容易中招囉::uu7060

      刪除
  21. 回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期四::oo2159
      今天我都唔想買鎹菜喇Ѽ◇。゚出門買包吃呢

      刪除
  22. 好友Anna好!
    說得好!「大家將愛心互送」彼此鼓勵,感覺良好!
    祝你平平安安,天天大放送!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟::mm2254
      - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
      大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔
      ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥
      ┃┗┛ a Ρpy⊹彼此鼓勵
      ┃┏┓┃❥・゚♡
      ┗┛┗┛❤*¨`*•❣ღ
        *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
  23. 好姊妹.黃昏好..星期四真是忙忙碌碌..::cc9139

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟 ::_2157
      - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
      大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔
      ╔═══╗*゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
      ║███║
      ║ (●) ┈♪▄ █ ♬ █ ▄ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩♪
      ╚═══╝

      刪除
  24. 神風、明天周末喇、祝愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟 ::kk3011
      - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
      大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔
      ╓────╖╔═╩═╗
      ║─╓╖─║─•╬╬
      ║╙──╜║─•╚╬═
      ╙─╖╓─╜*¨*ƸӜƷ
      ╓─╜╙─╖¨*ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜.•*¨`❀
      ──╙╜──¸.•*✿
      ∵♣♧♣∴。・゚゚・ ೋ*。・⊹

      刪除
  25. 妳好番未, 好好休息多些啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ・。.❤齊齊身體健康喇喂。゚♥::oo2103
      好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟
      - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
      大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔

      刪除
  26. 粟米+紅蘿蔔+合掌瓜+南瓜+意米+毛花果+木瓜+瘦肉煲湯?足料靚湯。
    節日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟 ::uu7031
      - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
      大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔
      ╔════ ೋ•*¨ღೋ♦ ════╗
      ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█❀
      ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_✿
      ╚════ ೋ♦•*¨ღೋ ════╝
      ¸„ø¤♪♩º°¨ʚïɞ♡*¨`*❣♥¸„ø♬♫¤º°¨ƸӜƷ

      刪除
  27. 神風:妳點呀?好番未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ・。.❤我好番好多喇喂。゚♥::cc7005
      好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟
      - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
      大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔

      刪除
  28. 久不見好友出現,很忙嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ・。.❤我好番好多&忙完喇喂。゚♥::mm2059
      好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟
      - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
      大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔

      刪除
  29. 點解妳版面近日縮到咁細嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我看自己版面好正常的&看大家都一樣嚟::uu7060

      刪除
  30. 看到好友出現好雀躍!
    大家盼望你發放正能量!
    「齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔」

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand┈ೋ✱Ѽ話咁快以是晚上好喇喂::vv4040
      Ϡ₡齊齊❉*´¨⊹開心萬事得- ҈ -•*¨¤晚餐╠ ╣ a Ρpy
      ★º°¨✬好友☾。・゚゚¨✫good night甜夢安睡☁。。゚*♦
      各位好友・゚゚✾天天快樂盞盞嚟•¤時刻健康開心就好
      ╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*❤
      ║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗❀
      ║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║*¨✿
      ╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
      ──────────────╚═╝°¨ƸӜƷ
      ۩۞۩¸.♪•*¨♪▄ █ ♬ ▄ ♫ █ ▄ ♬ ♩*¨¸„ø¤¨ʚïɞ

      刪除
  31. 好姊妹 黃昏好&晚安安..開心愛心互送 ♬ ♪ ♫ ♩♪發放正能量 ♫ ♩♪::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹┈ೋ✱話咁快以是晚上好喇喂::mm1498
      齊齊*´¨₡Ϡ開心萬事得- ҈ -•*¨晚餐╠ ╣ a Ρpy
       ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ    ✬・゜+.`。✾
       しーJ  °❉。+ *´¨)
           ✫*´¨) ∵☾¸.·*¨❦
          ☁¸.·¤´ (¸.· * ∴⊹º°¨♦
      又係時間Kitty Chan你瞓覺豬時候*.•早唞先喇
      ╔══╗────╔╗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
      ║╔═╬═╦═╦╝║║╚╝║══║═║═║╚╝║
      ║╚╗║╬║╬║╬║║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝。゚*Ѽ
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

      刪除
  32. ★º°¨✬各位好友☾。話咁快以是晚上好☁::_962
    秋意正濃・゚゚大家出門記得著多件衫喇喂。。゚*♦
    Ϡ₡齊齊❉*´¨⊹開心萬事得- ҈ -•*¨¤晚餐╠ ╣ a Ρpy
    ╔══╗────╔╗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗¨週末
    ║╔═╬═╦═╦╝║║╚╝║══║═║═║╚╝║
    ║╚╗║╬║╬║╬║║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝。゚*Ѽ
    Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

    回覆刪除
  33. 看到開心煮婦,真是愉快之至!
    開心萬事得又嚟啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. \(。◕ヮ^)/⊹。゚- ҈ -好友♦・゚☼早晨&午安喎*☁`☀::_967
      ❥。゚ღ放心呢♥*¨❣我會慢慢調理好身體啊❤・゚゚♡
      ೋ◇✱齊齊天天帶著笑又嚟開心萬事得噃✾・゚゚❉
      .☀╭══╮
      ╭╯ΘΘ ║
      ╰⊙═⊙╯`*•❀*¨*ƸӜƷ¸.•*✿¨*ʚïɞ
      ♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧

      刪除
  34. 美麗星期天..開心又可見..好姊妹┈ೋ✱午安✬・゜+.`。✾::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. ⊹。゚- ҈ -好姊妹♦・゚☼早晨&午安喎*☁`☀::ee5142
      ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥\(。◕ヮ^)/
      ┃┗┛ appy❥又一天開始•❣美麗星期曰
      ┃┏┓┃.•*¨`*•`*•❀*¨*ƸӜƷ¸.•*✿¨*ʚïɞ
      ┗┛┗┛♡唔少得❤開心萬事得呢ღ
      ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬♣╬═

      刪除
  35. 午安好友!
    健健康康的出現,大家愛見你面!
    發放超級正能量!

    回覆刪除
    回覆
    1. ⊹。゚- ҈ -好友♦・゚☼午安&黃昏好喎*☁`☀::_372
      ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥\(。◕ヮ^)/我起身嚟
      ┃┗┛ appy❥又一天開始•❣美麗星期曰
      ┃┏┓┃.•*¨`*•`*•❀*¨*ƸӜƷ¸.•*✿¨*ʚïɞ
      ┗┛┗┛♡唔少得❤開心萬事得呢ღ
      假日我都係Ѽ出門買鎹菜喇•*¨¤886
      ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬♣╬═

      刪除
  36. 好姊妹 黃昏好&晚安 ღღ 平平安安又到晚上...::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. ★º°¨✬好姊妹☾。・゚゚¨✫good night甜夢安睡☁。。゚*♦::kk3020
      今天我又忙裡偷閒❀¸.•*✿培植毬蘭給好友新居入火
      ∵♣♧♣∴ ೋ*。⊹吃飽回家又忙準備好今晚D鎹菜喇

      刪除
  37. 回覆
    1. ★º°¨✬好友☾。・゚゚¨✫good night甜夢安睡☁。。゚*♦ ::mm1498
      今天我又忙裡偷閒❀¸.•*✿培植毬蘭給好友新居入火
      ∵♣♧♣∴ ೋ*。⊹吃飽回家又忙準備好今晚D鎹菜喇

      刪除
  38. 回覆
    1. ★º°¨✬好友☾。・゚゚¨✫good night甜夢安睡☁。。゚*♦::mm2412
      今天我又忙裡偷閒❀¸.•*✿培植毬蘭給好友新居入火
      ∵♣♧♣∴ ೋ*。⊹吃飽回家又忙準備好今晚D鎹菜喇

      刪除
  39. 你依家點呀??好番d未呀???
    hi~我番黎喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小t 番黎喇。・゚゚我好番好多呢*¨`*唔使食藥喇::mm1582
      ★º°¨✬好友☾。・゚゚¨✫good night甜夢安睡☁。。゚*♦
      今天我又忙裡偷閒❀¸.•*✿培植毬蘭給好友新居入火
      ∵♣♧♣∴ ೋ*。⊹吃飽回家又忙準備好今晚D鎹菜喇

      刪除
  40. 「培植毬蘭給好友新居入火」真是雅致的心思!
    看到好友弄湯煮菜,高興之至!

    回覆刪除
    回覆
    1. ❤修得一顆滿足心♣¸.•*♧ 無處不是幸福❤::oo2091
      ❤修得一顆平常心❀¸.•*✿無時不是快樂❤
      所以我學上培植毬蘭*。⊹自然快樂既時間過得持別快
      真是雅致的心思∵ ೋ*∴弄湯煮菜時候好滋味呢
      好友。。゚*♦齊齊一世快樂*.•享受身心康泰人生無憂喇
      ╔╗╔╗╔╗╦╗ ╦╗╗╦╔╗╗╔ ╦
      ║╦║║║║║║ ║║║║║╦╠╣ ║.•*¨`*•❉
      ╚╝╚╝╚╝╩╝ ╩╚╝╩╚╝╝╚ ║...晚安...Zzzz
      ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•♬.♩•*Ϡ₡•*♫*

      刪除
  41. 毬蘭給好友新居入火好好的禮物..::uu7123 開開心心每一天::cc4067

    回覆刪除
    回覆
    1. 選擇心頭好❀¸.•*✿給好友新居入火♣¸.•*♧齊齊...笑呵呵::uu7031
       ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ    ☆・゜+.
       しーJ   °。+ *´¨)
                ೋ☾*´¨) ¸.·*¨)
                (¸.·´ (¸.· * ☼
      快樂時間過得好快又係時候講拜拜...哈哈哈
      *°•❣窩心錫錫❉幸福抱抱♥星期四`*•ღ晚安...Zzzz

      刪除
  42. 快d加我fb啦~我add左你喇~
    今日有無出街~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...昨晚忙去行街啊...回家我就加你fb好友啦::oo2003
      ❤┌─┐. ─┐
       │▒│ /▒/
       │▒│/▒/
       │▒ /▒/─┬─┐
       │▒│▒|▒│▒│
      ┌┴─┴─┐-┘─┘
      │▒┌──┘▒▒▒│
      └┐▒▒▒▒▒▒┌┘
      ❤└┐▒▒▒▒┌\
      ¤*¨❉開心的心情延續到每一天•°開心萬事得
      ★º°¨✬好友☾。・゚゚¨✫晚餐快樂喇喂☁。。゚*♦

      刪除
  43. 回覆
    1. •ೋ★º°¨✬好友☾。・゚゚¨✫晚餐快樂喇喂☁。。゚*♦::mm1963
       ┏┳━━━┳┓
       ┗┫   ┣┛
         ┃◕ ◕ ┃
       ┏┛  〃┃
       ┃●●   .┣━┳┓
       ┗┻┳━━┛ ┣┛
         ┃┏┓┣┓┃
      ─╔╗─────╔╗────╔═╗─────────╔╗
      ╔╝╠═╦╦╗╔╝╠═╦╦╗║╩╠═╦═╦═╦╦╗╔╝╠═╦╦╗
      ║╬║╬║║║║╬║╬║║║║╦║╬║╬║╬║║║║╬║╬║║║
      ╚═╩╩╬╗║╚═╩╩╬╗║╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╚═╩╩╬╗║
      ────╚═╝────╚═╝────╚╝╚╝╚═╝────╚═╝

      刪除
  44. 好姊妹 早晨 ☼ 好友開心齊齊...笑呵呵 ::oo2003
    天氣開始轉涼..小心身體..::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹...我又出左新文章呢::uu7060

      刪除