2016年4月18日 星期一

█▄❤VҼ 夏天來啦☀藍天與白雲☁正呀

Gif4月5日ღ星期二♡無煮飯可愛的菜菜子HELLOCaiCai92.gifGif

Gif de Porquinho4月6日ღ星期三♡零晨1:30的晚餐

天氣又開始潮濕喇喂¤要煲番D清熱毒去濕湯

1> 雞骨草+綠豆+馬蹄

*¨*•.¸¸。゚蜜棗煲豬尾骨湯

2> 棷菜+蒜蓉炒雞翼

3> 木耳+鹹酸菜+辣椒+

*¨*•.¸¸。゚甜醋煎煮紅衫魚

棷菜$4.5 (可分兩餐)*¨*紅衫魚$20 

雞骨草$15 (可分兩餐)*¨*豬尾骨22

馬蹄$8 (其他食材雪櫃有呢)

4月7日ღ星期四♡又唔煮飯

明天...神公去飲夜茶...囉

其實...唔想放太多唔新鮮食材嘛

嘻嘻...不過我都煲左清熱毒去濕涼茶

1<雞骨草+夏茹草+片糖>

2<棷菜+蒜片+肉片煮湯>

3<雪菜+皮蛋+鹹蛋+什魚蛋做餸>

雪菜$6 (可分三餐)

什魚蛋$20 (可分兩餐)

皮蛋+鹹蛋$5 *¨*肉片$10

(其他食材雪櫃有呢)

Gif de flor4月8日ღ星期五♡盆毬蘭結果中Gif de flor

哈哈✱・゚゚°•✾我有盆毬蘭結果中•就開花呢

嘻嘻...在Manhung Au<園>買回家

❀種植三年ʚïɞ(剛開始結果)✿

呵呵...好鬼開心喇喂 ƸӜƷ 一定要分享

✿∴∴♧∴❀∴✿∴∴♧∴❀∴✿

第一品種毬蘭::<戴維德葉毬蘭>

Gif今天4月27日✾盆毬蘭就開花呢Gif

Gif de flor4月9日ღ星期六♡分享我有幾多品種毬蘭

Gif de flor二品種毬蘭::<毛毛葉毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿

Gif de flor三品種毬蘭::<心葉毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(年年開花結果)✿

Gif de flor四品種毬蘭::<方葉毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿

Gif de flor五品種毬蘭::<青銅器毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿

Gif de flor六品種毬蘭::<貝拉毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(年開花結果)✿

Gif de flor七品種毬蘭::<恩格勒毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿還CC

Gif de flor八品種毬蘭::<裂瓣毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(年年開花結果)✿

Gif de flor九品種毬蘭::<珍珠毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(結果)✿

Gif de flor十品種毬蘭::<綠葉毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿

Gif de flor十一品種毬蘭::<休斯料爾毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿

Gif de flor十二品種毬蘭::<銀班毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿還CC

Gif de flor十三品種毬蘭::<拉金綠葉毬蘭>

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿

Gif de flor十四品種毬蘭::(短柔毛萼毬蘭)

Gif de flor❀種植三年(冇開花結果)✿

Floatie grande

可愛的菜菜子HELLOCaiCai56.gif4月10日ღ星期日♡無煮飯

今天細家姐Kalin Chan&契細老Keung Tang

來大埔請我兩公婆吃飯還送生日禮物給我

細老❥*¨❣送給大利士ღ。゚謝謝喇喂

嘻嘻...細老12月份生日我都冇送咩俾你

細家姐送給白金耳環一對&外套&衫♡謝謝

PhotobucketPhotobucket

上年神媽走了之後°•把神媽送給我多年的珍珠

送一粒給細家姐我自己留番一粒。゚之後來去鑲

幾年前。゚朋友送左一對水晶。゚順便來去鑲呢

細家姐...順便今天...來番俾我囉

朋友。゚送左水晶

可愛的菜菜子144060193_c.jpg4月11日ღ星期一♡零晨1:30的晚餐

好友們・゚*`開飯喇喂

1> 苦瓜+白豆+蜜棗煲肉排湯

2> 叉燒+菜脯+蔥花前蛋角

3> 蒜蓉+薑蓉+豆豉+辣椒+蔥

¤*¨鹹酸菜+煎煮遊水石九公魚

苦瓜$ 12 。゚*肉排$21

蔥$2 (可分幾餐)遊水石九公魚$40

叉燒$25(可分兩餐)<其他食材雪櫃有囉>

4月12日ღ星期二♡零晨1:30的晚餐

今天叫神公車我去大埔墟行街

因為...我要買毬蘭開花肥料囉

之後行新街市...嘩...海鮮好平呢

所以...今晚唔煮飯...吃海鮮餐啦

1> 海藻+昆布+西牛皮

*¨*•.¸¸。゚生地+煲排骨湯

2> 紅蔥頭+香草+甜酸醬煎龍蝦

3> 蒜蓉+薑蓉+蔥花+鹹蛋黃

*¨*•.¸¸。゚粉絲蒸新鮮帶子+瀨尿蝦

4> 叉燒炒油麥菜

湯包$30 (可分兩餐) 排骨$22

油麥菜$5 份 (可分兩餐)

紅蔥頭$5 兩包 (可分好多次用)

龍蝦+瀨尿蝦$40 份...超平呢

新鮮帶子$ 45 份...超平呢(其他食材雪櫃有呢)

我還買左份遊水海魚$40份,明天食

4月13日ღ星期三♡零晨1:30的晚餐

今晚我又唔煮飯喇喂

◇1> 燒鴨脾*¨*•.¸¸。゚✾

◇2> 蠔油.油麥菜*¨*•.¸¸。゚✱

◇3> 臘腸+膶腸+紅蔥頭+蔥炒鳥冬

◇4> 竹筍絲撈韓國麵*¨*•.¸¸。゚❉

∴臘腸+膶腸$32 包 (可分好多餐)

∵竹筍絲$10 包 (可分好多餐)∵

∴燒鴨脾$30 份(其他食材雪櫃有呢)

可愛的菜菜子HELLOCaiCai58.gif4月14日ღ星期四♡

今晚我家,毛哪哪自來貓咪BB

我同他改左個名<奶茶仔>

好彩(彩紅士多)Wong Hong

俾左奶粉&奶中&紙盒我

唔知可否在我家過到明天呢

因為神公唔喜愛動物

Floatie grande

Wong Hong(彩紅士多)以揾到領養人呢

Mandy Lai 今天都來看過<奶茶仔>

請大家...放心...他是去左個幸福之家

謝謝...大家教導&幫助我解決問題呢

領養人...幫他改左新名字<小花>

也有相片&拍影片俾(彩紅士多)老闆娘看他成長

Gif de PorquinhoPhotobucket4月15日ღ星期♡零晨1:30的晚餐

今晚有時間煮飯吃呢.又是清清雪櫃食材啦

前曰買的餸菜D魚唔食得了,今晚無湯飲...喇

1> 竹筍絲+辣椒炆排骨

2> 臘腸+膶腸+紅蔥頭炒肉豆

肉豆$ 9 (可分兩餐)辣椒$1(可分好多餐)

排骨$ 28 (其他食材雪櫃有呢)

4月15日ღ星期五♡Gif de florGif de florGif de flor

我忙不過來*大廳&廚房天花板石士莫落

房屋署*安排*11:30開始維修*1:30維修完

全居都沙塵滾滾*做前要收藏家中什物

做後要打理家務事*大清潔...囉

新年時候*我無做大掃除*這幾天一定要做番呢

不過都好*今次有神公做到8899.哈.我做小好多

Gif de PorquinhaGif de flor4月16日ღ星期六♡

今晚做完大清潔*吃飽無回家

usa3_c03usa3_c06又去左(彩紅士多)同貓咪玩

Gif de florGif嘩嘩啦...見到隻超靚又乖貓咪

Gif de flor主人Gif de flor...還俾我抱抱喇喂...超可愛呢Gif de flor

分隔线素材◆蓝色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

4月17日ღ星期ali-231-235-qixi-shafataozi.gifali-231-235-qixi-shafaali.gif

今天*天氣*好好多呢*我忙洗衫褲呢

分隔线素材◆红色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

108 則留言:

  1. d水晶好靚呢~朋友們真係錫你~

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ❥*¨❣謝謝❤Nღ,1好友♥。゚♡::mm1571
      ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期二- ҈ -¸.•*¨❉
      我問過金鋪∴大粒的水晶∴最小要賣HK $2000以上

      刪除
    2. 我做左好多天懶蟲,無煮飯::mm1963
      今晚又來清清雪櫃餸菜呢

      刪除
  2. 好友✬*¨☆瞓覺嚟☁¨♦好夢★。゚☾晚安::mm1498
     ∧_∧・゚。*¨Zzz
    (。・ω・。)つ━★・*。
    ⊂   ノ  ・゜+.♪`。✾
     しーJ °❉。*♫´¨)
        ¨♬∵ ೋ¸.·ø
      ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹
        •ೋ*¨*•.¸¸。゚ഐ

    回覆刪除
  3. 香醋煎紅衫魚, 好菜式! :)

    晚安!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡吃甜酸辣菜式.好多時用甜醋煮餸菜的
      ☁¨♦好友✬*¨☆甜夢安睡★。゚☾::mm2412
      我剛吃飽.要去洗碗碟.還要洗白白先去瞓覺嚟

      刪除
  4. 你真係一個超級毬蘭迷呀,打理得啲毬蘭唔知鬼咁好,相信你屋企一定係一室幽香喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好喜歡種植毬蘭...嘻嘻::cc7002
      不是超級毬蘭迷...因為還有好多品種毬蘭我都冇
      呵呵...老闆娘話我家欠缺太陽光
      打理得啲毬蘭鬼咁好...都唔足夠開花結果...囉
      係呢...我屋企好幽香喇...由其❀開花結果✿

      刪除
  5. 回覆
    1. 大哥♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::_353
      ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期二- ҈ -*¨❉
      ╓────╖安安
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜
      ╓─╜╙─╖°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜*✿.•*¨❀
      ∵♣♧♣∴•ೋ*¨*•.¸¸。゚ഐ

      刪除
  6. 回覆
    1. 大哥❥*¨❣都係♥。゚♡生活好寫意❤ღ齊齊喜歡種植物呢::vv4040
      ╔══•ೋ*¨*•.¸¸。゚ഐ•══╗
      ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█*¨*✿
      ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█•.¸¸。゚❀
      ╚══•ೋ*¨*•.¸¸。゚ഐ•══╝

      刪除
  7. 夏天來啦!
    好友栽種一室清雅!好美麗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友安安!好天氣歡迎你啦!

      刪除
    2. 謝謝ღ好友❥*¨❣係呢♥。゚♡::oo2005
      栽種一室清雅❤真係好美麗呀
      ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄・⊹
      ███████───▄▀•*¤
      ▀█████▀▀▄▀°¨♦
      ──▀█▀
      ─▄██▄──▄██▄
      ▐█░████████▌
      ─██▒███████
      ──▀██████▀
      ────▀█▀
      ▅▆▇██▇▆▅▄

      刪除
    3. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀
      ╔═╗ʚïɞ・゚。ƸӜƷ
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗
      ║╦║╬║╬║╬║║║
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨`*Ѽ
      ────╚╝╚╝╚═╝星期二
      ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀

      刪除
  8. 開心幸福的生活,祝你天天快樂健康啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. ♥。゚♡謝謝❤ღ好友❥*¨❣祝福::uu7134
      齊齊帶著笑ഐ天天都是幸福快樂天
      ┏┓┏┓。・゚゚ƸӜƷ
      ┃┗┛ appyღೋ生活
      ┃┏┓┃¸.•*¨❉•.。ʚïɞ
      ┗┛┗┛*¨・。。゚°•♩¤。♪.♬。。⊹♫*。.₡Ϡ
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
  9. 回覆
    1. 好友★。゚☾快樂時間過得好快::_380
      又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安
      我3:40出門剪頭髮6:00才買餸呢
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝•*◇Zzz

      刪除
    2. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::_372
      * ҈ *今晚唔使煮飯呢**∴✾
      我出門逛街樂呢*¨*去玩貓貓呀
      ¤*¨❉齊齊繼續╠╣aΡpy每一天
      ╓────╖❣。・゚゚・。。゚♥
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜♡
      ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜*安ღ.•*¨❤
      ∵♣♧♣∴•ೋ∵♣♧♣∴

      刪除
  10. 咦﹗你好似特別鍾意毬蘭意咁GE?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呢✿・゚゚❀我特別鍾意毬蘭Ѽ*¨::kk3011
       .∧_∧•*¤Zzz
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ★*¨✬好友☁・゚♦瞓覺嚟☾。゚☆
      ╔╗╔╗╔╗╦╗ ╦╗╗╦╔╗╗╔ ╦
      ║╦║║║║║║ ║║║║║╦╠╣ ║
      ╚╝╚╝╚╝╩╝ ╩╚╝╩╚╝╝╚ ║
      ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期四呢- ҈ -*¨❉

      刪除
  11. 回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::mm2059
      對呢・゚゚幸好小貓有人收養
      收養人的家超大,還有個私人大花園
      還有三隻大貓,三隻細貓陪伴左右嚟
      真係幸福之家,我都超放心哂呢::_382
      * ҈ *我出門行街呢**∴✾
      ¤*¨❉齊齊繼續╠╣aΡpy每一天
      ╓────╖❣。・゚゚・。。゚♥
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜♡
      ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜*安ღ.•*¨❤
      ∵♣♧♣∴•ೋ∵♣♧♣∴

      刪除
  12. 好友又到星期五了~~~準去那兒玩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個星期五∴神公無得休息啊::mm1583
      好彩我都唔使煮飯∵星期一∵休番呢∴
      約定細家姐&契細老∴來大埔區去食韓燒
      好友★。゚☾快樂時間過得好快::mm1498
      又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安

      刪除
  13. 見你餐餐咁好餸,我又比心機煮多啲先!٩(๑•̀ω•́๑)۶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩公婆∵每天兩餐都出街吃::kk3100
      所以神公收工∴我就唔想出街吃了
      哈哈...零晨煮飯餸,特別香噴噴
      好的...齊齊比心機煮多啲,身體都健康D
      好友★。゚☾快樂時間過得好快 ::kk3020
      又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安

      刪除
  14. 好友們☁・゚♦早晨&午安☼*`☀::_372
    ❉我出門去玩貓貓先✾*¨**才行街市買餸呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友們♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀
      週二╠╣aΡpy 我出街買餸呢::mm1571

      刪除
    2. 話咁快又╠╣aΡpy星期三喇喂::kk3020
      ☁¨*☆好友們★。゚☾瞓好.食好.身體好♦・゚✬

      刪除
    3. 好友們♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::cc7005
      周未╠╣aΡpy我出門去玩貓*行街市買餸呢

      刪除
    4. 好友們☼*`☀早晨&午安喇喂♦・゚☁::mm2059
      ❥*¨❣週一╠╣aΡpy❤ღ天天開心萬事得♥。゚♡

      刪除
    5. 好友們☼*`☀黃昏好喇喂♦・゚☁ ::mm1571
      ❥*¨❣我出門去玩貓❤ღ行街市買餸呢♥。゚♡

      刪除
    6. ❥*¨❣帶著笑❤ღ天天都是幸福快樂天♥。゚♡
      ╔══•ೋ₡*¨*•♪.¸¸♫。゚ഐ*.══╗
      ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█ʚïɞ*¨*ƸӜƷ
      ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█* ҈ *Birthday❉
      ╚══✾•ೋϠ*¨*♬•.¸♩¸。゚ഐ══╝

      刪除
  15. 您種的蘭花好靚喎,我的完全沒有生氣。
    周五愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我落左好多不同的毬蘭花肥才生氣勃勃的::uu7031
      不過我家欠缺太陽,因毬蘭要天天曬幾小時才可開花結果
      最好放在室外,因毬蘭要長時間空氣流通,所以我放窗邊了

      刪除
    2. 原來要特別的花肥!
      我還以為要在陰涼的地方才好!
      真相大白呢!

      刪除
    3. 毬蘭種植...::mm1583
      1> 係要落不同的毬蘭花肥
      2> 還要長時間放在空氣流通的地方
      3> 天天曬幾小時太陽
      4> 落雨天.都係好的.咁就生氣勃勃.可開花結果呢

      刪除
    4. 知道!我會試下,有好消息話您知!

      刪除
    5. 請問Story Teller種植是咩毬蘭呢::_2261
      有些毬蘭要好多水份的...有些毬蘭不可以多水份的

      刪除
    6. 不是毬蘭,是一般的蘭花。
      別人送給我們時是有好靚的黃花,要在完全不出花。

      刪除
    7. 一般的蘭花,一樣不可以多水份的::_1556
      都係要落不同的蘭花肥
      每年10月份開始,每一個星期落一次蘭花肥
      到了冬季就好容易開花結果的
      夏天每一個月落一次蘭花肥就可以呢

      刪除
    8. 原來是這樣的!謝謝分享!

      刪除
  16. 快樂小週末!
    好友,今日時晴時雨,但願你逛街時雨停啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我瞓醒都冇落過雨...一樣逛街樂&去玩貓貓呀
      ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週末╠╣aΡpy::mm1498

      刪除
    2. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀::cc7005
      我出門逛街樂呢**¨*✾去玩貓貓呀
      * ҈ *。゚齊齊週末╠╣aΡpy¤*¨❉

      刪除
    3. 好友☾。゚★乖乖去瞓覺豬::cc9125
      ☆・゚✬我就坐一會兒去洗碗碟呢☁¨*♦

      刪除
  17. 神鳳、圖片中嘅植物好靚呀!明日周末喇!預祝妳有個快樂嘅周末和周日啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毬蘭開花結果仲靚呀::mm2058
      ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週末╠╣aΡpy

      刪除
  18. 雖然陽光淡淡,天氣不錯啦!週末愉快喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇落雨都好好丫,還有淡淡陽光
      ☁¨*♦好友☾。゚★甜夢安睡☆・゚✬::kk3020

      刪除
  19. 珍珠毬蘭好靚靚啊...::vv4015

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最喜歡,青銅器毬蘭::_353 不過,珍珠毬蘭,我都覺好靚

      刪除
  20. 好友,Ma Grand中午外出非常之好天氣,
    誰知回家時只有數步之遙,竟下雨,大滴大滴的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天文台都說:會有大雨&行雷閃電,要帶雨傘出門::rr8024
      ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週二╠╣aΡpy

      刪除
  21. 神鳳、照片裡面嘅貓星人好可受呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 照片裡面嘅貓星人全部茆都好可受呀::mm1571
      ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週二╠╣aΡpy

      刪除
  22. d貓咪好得意呀~~~你一定係愛貓之人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢.我都係愛貓之人.全部貓咪都好可受呀::_353
      ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週二╠╣aΡpy

      刪除
  23. 我都喜歡水晶...它散發出如鑽石般的光澤,讓人愛不釋手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::mm2059
      週三╠╣aΡpy藍天與白雲的一天**¨*✾
      對呢¤*¨❉水晶散發出如鑽石般的光澤
      讓人愛不釋手* ҈ *。゚所以我送哂俾細家姐...囉

      刪除
  24. 神鳳、周三好。日日都咁吃得開心、玩得愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀ ::mm1582
      週三╠╣aΡpy藍天與白雲的一天
      **¨*✾瞓好* ҈ *食好❉身體自然好些呢

      刪除
  25. 回覆
    1. ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週四╠╣aΡpy::_380

      刪除
    2. 好友☁・゚♦早晨&午安☼*`☀::_2157
      ❉我出門去玩貓貓✾*¨**逛街啦

      刪除
  26. 你個炒烏冬好正呀好想食~~~明天星期五喇~~~開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週五╠╣aΡpy
      我昨晚唔使煮食呢¨超早去左瞓覺...囉::mm1498

      刪除
  27. 好友安安!
    真是愉快週四!剛剛陽光真美!

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週五╠╣aΡpy
      我昨晚唔使煮食呢¨超早去左瞓覺...囉::_380

      刪除
  28. 神鳳、好快又到周五喇!在下預祝妳和神公周未愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週五╠╣aΡpy::mm2412
      我昨晚唔使煮食呢¨超早去左瞓覺囉...祝妳周未愉快

      刪除
  29. 妳上次隻貓咪,俾邊個收養了呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::mm1571
      我唔識的人收養貓咪呢,
      不過也有相片&拍影片俾(彩紅士多)
      老闆娘看他成長,我得知,幫他改左新名字囉

      刪除
  30. 週末愉快.好友!
    今日涼涼地呀!逛街好盞!

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨*☆好友★。゚☾甜夢安睡♦・゚✬::mm1498
      咩天氣我都冇問題呢,一樣逛街樂,去玩貓貓呀

      刪除
  31. 好友們♦・゚☼早晨&午安☁*`☀::_382
    ❥*¨❣週日╠╣aΡpy喇喂♥。゚♡
    帶著笑❤ღ天天都是幸福快樂天**¨*✾
    我又係時候出門去玩貓&行街市買餸噃
    ╓────╖。・゚゚・。。゚* ҈ *
    ║─╓╖─║
    ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
    ╙─╖╓─╜♡
    ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
    ╙─╖╓─╜
    ──╙╜*安¤*¨❉
    ∵♣♧♣∴•ೋ∵♣♧♣∴

    回覆刪除
  32. 快快樂樂行街街!五一愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安☁*`☀::_372
      我剛回覆哂Google & FB E-Mail
      ❥*¨❣五一勞動&週日╠╣aΡpy喇喂♥♡
      帶著笑❤ღ天天都是幸福快樂天**¨*✾
      我又係時候出門去玩貓&行街市買餸噃
      ╓────╖。・゚゚・。。゚* ҈ *
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜♡
      ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜*安¤*¨❉
      ∵♣♧♣∴•ೋ∵♣♧♣∴

      刪除
    2. 好友✬*¨☆好夢嚟☁¨♦晚安★。゚☾::_380
      ❥°¨º❣週一❤ღ╠╣aΡpy喇喂♥¤*¨♡

      刪除
  33. 神鳳、今天還是五一假期。祝愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨*♦好友☾。゚★甜夢安睡☆・゚✬::mm1498
      ❥°¨º❣週二❤ღ╠╣aΡpy喇喂♥¤*¨♡

      刪除
  34. 回覆
    1. ☁¨*♦好友☾。゚★甜夢安睡☆・゚✬::mm2412
      我又係時候去洗碗碟&洗白白瞓覺噃
      ❥°¨º❣週二❤ღ╠╣aΡpy喇喂♥¤*¨♡

      刪除
  35. 感恩,一切順利.手裝了支架要六星期.今星五.鬆羅絲.下星期一,做物理治療.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...見你有分享文章...還以為你好番好多呢::oo2091
      ☁¨*♦好友☾。゚★甜夢安睡☆・゚✬
      我又係時候去洗碗碟&洗白白瞓覺噃
      ❥°¨º❣週二❤ღ╠╣aΡpy喇喂♥¤*¨♡

      刪除
  36. 現在是用左手..❥°¨º❣週二❤ღ╠╣aΡpy

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦.原來如此...咁多些休息就好快好番呢::_380
      好友☾。゚★話咁快又一天噃☁¨*♦晚安☆・゚✬

      刪除
  37. 一覺醒來又到黃昏啦!好友也許正在行街樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一覺醒來又到煮食時候番::_345
      好友☾。゚★話咁快又一天噃☁¨*♦晚安☆・゚✬

      刪除
  38. 每天帶著感恩和喜樂的心....前面一定好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☾。゚★話咁快又一天☁¨*♦晚安☆・゚✬::mm2412
      ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期四噃- ҈ -*¨❉

      刪除
  39. 神鳳、開心過日神、認真爽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☾。゚★話咁快又一天☁¨*♦晚安☆・゚✬::_380
      ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期四噃- ҈ -*¨❉

      刪除
  40. 一覺醒來又到下午,陽光幾亮麗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☾。゚★話咁快又一天☁¨*♦晚安☆・゚✬ ::mm1498
      ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期四噃- ҈ -*¨❉

      刪除
  41. 第九品種毬蘭::...好清雅!
    ❀種植三年(剛開始結果)✿...我真喺無你咁有耐性!kakakaka...:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 第九品種毬蘭::剛開始結果咋::mm2058
      哈哈...我就是無耐性...所以種植毬蘭噃

      刪除
  42. ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期四..平安常在心..::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::_2157
      ╠╣aΡpy星期四- ҈ -*¨❉藍天白雲✱・゚゚°•✾

      刪除
  43. -*¨❉藍天白雲✱・゚゚°•✾開心行街喇..✱・゚゚°•✾::mm2059

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨*♦好友☾。゚★甜夢安睡☆・゚✬::mm1498
      ❥°¨º❣週五❤ღ╠╣aΡpy喇喂♥¤*¨♡

      刪除
  44. 好野好野~我聽日放假呀~~~~同埋聽日到星期五呀~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 神公聽日都放假.我今晚唔使煮飯呢
      ☁¨*♦好友☾。゚★甜夢安睡☆・゚✬::_353
      ❥°¨º❣週五❤ღ╠╣aΡpy喇喂♥¤*¨♡

      刪除