2017年9月16日 星期六

🌭9月15曰🍩星期五🥐

神公休息👫瞓醒黃昏5:40⌛去<沙瀧>嘆早餐🍴☕

相片:

吃飽行街街嚟🐾也去>正貸店>水晶鋪💎閒聊一會

晚上8點神公回家洗冷氣機💒我去彩紅士多玩貓🐈

10:30去M記🍟🍔食飽算🕑凌晨2點嚟餐還有包🍠

相片:

12 則留言:

  1. 神公休息噃,佢都要洗冷氣機?

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝🎈NO.1💌Shu Siu🦋
      哈哈...我唔識洗冷氣機,當然神公休息要洗呢
      💜開心萬事得💗╠╣aΡpy週未💚
      ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗💕
      💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█⊹💓¸
      💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_გ💘°
      ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝💞
      🌈好友⛅・゚🌞早晨好☕午安好&黃昏好&傍晚好😸
      💻我回覆完大家出們🚪玩貓🐈行街市🐾買餸菜嚟🛒

      刪除
  2. 我少了到M記吃薯條喇,通常食包就算了^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩公婆都唔多到M記,我去吃薯條,神公食包
      好友⛅・゚🌞早晨☕午安🌈黃昏&傍晚好
      我出門去玩貓🐈行街市買餸菜嚟🐾😸
      ╔═╗☀・゚。╠╣aΡpy週未
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗♦🦋
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮🎈
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*🦋
      🌴💒🌵🌷🌸🌺🏠🌳🌼🌻🌹🏡🌲

      刪除
  3. 週未平安,午安🙌🍄🍒🍄🍒🙌

    回覆刪除
    回覆
    1. ╔═════╗°¨°♥
      ║░═══░║*¨`♡
      ╚═════╝╔═╩═╗❥
      ░══╬══░⊹╬╬
      ░░░║░░░⊹╚╬═❣☕
      ❉ღೋ*¨*.¸¸。゚ഐ✾
      好友⛅・゚🌞早晨☕午安🌈黃昏&傍晚好😸
      👀眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週未🌼🌻
      🌴🏡🌵時刻都過得開心萬事得💒🌲🏠🌳

      刪除
  4. 回覆
    1. 好友⛅・゚🌞早晨☕午安🌈黃昏&傍晚好
      🐾我出門🚪去玩貓🐈行街市買餸菜嚟😸
      💛*¨**💙๑ഐ✾💚❉。💗გ
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗・゚⊹
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║💜
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║♪♫♩♬
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝💞
      ────╚═╝開心萬事得╠╣aΡpy週末
      💟◇•ೋஜ∵💖º°¨∴💘۩۞۩💕

      刪除
  5. 神鳳午安,
    食包包食飽,

    回覆刪除
    回覆
    1. __★★★★★★
      _★★★.....★★★
      ★★★........★★★★★★
      ★★★.........★★★...★★★
      _★★★.........★★.....★★★
      __★★★.................★★★
      ____.★★★...........★★★
      ______★★★.....★★★
      _______★★★★
      _______★★
         *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
      神公喜歡食包- ҈ -我又唔想煮...麻
      好友⛅・゚🌞早晨☕午安🌈黃昏&傍晚好
      🐾我出門🚪去玩貓🐈行街市買餸菜嚟😸

      刪除
  6. 神鳳妳好、飲杯茶、食個包、都係好“煮”意嚟架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...唔使"煮"仲好“煮”意嚟架
      ♦¨*☾好友🌜晚安☁・。。゚🌛
         ╭───────╮
         │瞓覺豬呢💤│
         ╰───────╯
      ╭───────╮
      │甜夢安睡💤│
      ╰───────╯
        O⊹
         o❉
       .∧_∧・。。゚
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___¨*♪♫°♩♬
      /└-(____/๑ഐஜ
      •ೋ*╠╣aΡpy週日۩۞۩✾

      刪除