2017年10月19日 星期四

👕10月18曰👫星期三👚

下午3:00去大家樂嘆早餐🍴☕因新可樂週三唔開

相片:

吃飽神公4:00開車🚓我舒服些去行街市買餸菜🛒

回家放好💻無回覆大家🚪去彩紅士多玩貓🐈閒聊

電話到📲8:40和神公👦👧去<金源餐廳>吃飯🍚

👜都叫兩款開心餐小菜+靚湯+白飯+熱飲$96👛

相片:相片:

吃飽又去<彩紅士多>玩貓🐾10:40回家看電視📺

🕑凌晨2:00嚟餐📢今晚又來煮飯食喇📣煲湯飲

1> 薑+仿翅仔煲南瓜湯🍲

2> 麵豉炒苦瓜雞翼🐓

3> 薑蔥蒸鯇魚腩+魚鰾🐟

南瓜+苦瓜+薑$17(可分兩餐)🥒

雞翼$16🐣仿翅仔$28.8(可分兩餐)

鯇魚腩+魚鰾$40(可分兩餐)麵豉$3

相片

相片:相片:

7 則留言:

  1. 又係豉油皇炒麵同雞雞翼,我諗一定係好正啦!咁少,又有啲唔夠食…
    我中意食麵豉苦瓜炆排骨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝🎣NO.1🐠Shu Siu🐟
      下午茶餐,係咁上下份量了,我兩公婆夠食呢
      神公都好中意食麵豉苦瓜炆排骨,我吃魚多D
      ⛅好友🌞早晨☁午安🌈黃昏♦傍晚好☀
      💻回覆完大家🚪🐾我出門去玩貓嚟🐈
      💛*¨*💞・゚。💚。・゚゚💗
      ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗¤*¨💙
      ║╚╝║══║═║═║╚╝║💘*。
      ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝。゚💜
      ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週四💓
      💟*¨◇💖∴º°¨⊹💕∵*`

      刪除
  2. 週四愉快,早安午安平安,🌻🌷🍃🌻🌷🍃💟☘💖👼

    回覆刪除
    回覆
    1. ⛅好友🌞早晨☁午安🌈黃昏♦傍晚好☀
      💻回覆完大家🚪🐾我出門去玩貓嚟🐈
      💛**💙๑ഐ✾💚❉。💗გ
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║⊹
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝º
      ────╚═╝💜╠╣aΡpy週四💞
      💟◇•ೋஜ∵💖¨∴💘۩۞۩💕

      刪除
  3. っˆヮˆ)っ・。♦・゚☼*☁`☀\(。◕ヮ^)/
    ❤*¨`*❣快樂◇星期四♡。・゚゚・。。゚ღ⊹
    齊齊天天帶著笑又嚟開心萬事得噃Ѽ
    ╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*✾
    ║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗❀
    ║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║*¨✿
    ╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║・゚゚❉
    ──────────────╚═╝°¨ƸӜƷ
    ♪•*¨♪▄ █ ♬ ▄ ♫ █ ▄ ♬ ♩*¨ʚïɞ

    回覆刪除
  4. 見神鳳下返廚,唔使問都估到好返八八九九喇,好事啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...我好返八八九九喇,都是自己下廚合口味喇
      好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
      ✨開心萬事得╠╣aΡpy週五🌟
      ╭~╮
      ╰╭╯
       O
         ☆
       .∧_∧o。⊹
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___∵★°∴
      /└-(____/₡Ϡ¨*✬
      ❉•ೋஜ¤ഐ๑*۩۞۩✾

      刪除