2018年6月10日 星期日

🍘6月9曰🍱星期六🍣

下午3:00新可樂嘆早餐🍴☕吃飽神公4:00開車🚓

冇上網💻洗完衫👕打埋完籣花💐6點正貨店坐💎

📲8:30電話到👧👦和神公>去金源餐廳🍙吃飯🍛

都叫兩款開心餐小菜+湯🥣+飯🍚+熱飲👜$110👛

和>來哥👨KC Chung兩公婆👲👸同檯開心吃飯⌛

相片:相片:相片:

KC Chung兩公婆送🍠排包🍞今晚+蜜糖食🍯🍕🥖

吃飽10點回家💒看電視📺凌晨嚟餐🕑唔使準備🔪

明晚早瞓覺唔上網三日💻和朋友去大陸玩兩日一夜

相片:

11 則留言:

  1. 回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝🌷NO.1🌸EE chan🌺
      好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
      玩完回家🐾我要回氣瞓飽💻回覆大家啦
      ♦º°¨*₡Ϡ๑
      ╔═════╗♥¨°💖
      ║░═══░║💕。゚♡💗
      ╚═════╝💚╔═╩═╗💞
      ░══╬══░💛:╬╬:💘
      ░░░║░░░💙:╚╬═:💜
      ❥*¨❣❉ღೋგ*❤ഐ✾

      刪除
  2. 去大陸玩兩日一夜?去邊處呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 和朋友去大陸浸吓溫泉🎈
      好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
      玩完回家🐾我要回氣瞓飽💻回覆大家啦
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗♬
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║♪
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║♫
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝♩
      ────╚═╝╠╣aΡpy週四🐈開心萬事得

      刪除
  3. 回覆
    1. 好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
      玩完返嚟🐾我要回家瞓飽💻回覆大家啦
      ❥*¨❣❉╠╣aΡpy週四ღೋ*¸。゚✾ഐ❤
      ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓*¨`*💞
      ┃快┣━┫每┣━┫刻┃¸.•*¨`*•💛
      ┗━┫樂┣━┫一┣━┛
       :┗━┛:┗━┛:.⊹💕
       ✾   *   ❉
      💝°¨💜・゚。💚。・゚゚💗・。。゚💙

      刪除
  4. 做得開心、吃得開心就是好!祝新一周萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
      玩完返嚟🐾我要回家瞓飽💻回覆大家啦
      ╔═╗齊齊享受天天美好🎈開心萬事得
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗・゚。🦋
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯•♥。゚♡╠╣aΡpy週四
      🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳

      刪除
  5. 咁開心去大陸玩呀~~~~~
    番黎未呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
      玩完返嚟🐾我要回家瞓飽💻回覆大家啦
      ═╔╗══════╔╗💕
      ╔╝╠═╦╦╗═╔╝╠═╦╦╗💛
      ║╬║╬║║║═║╬║╬║║║∧∧
      ╚═╩╩╬╗║═╚═╩╩╬╗║・ω・)
      ════╚═╝═════╚═╝⊂ノ
      █░▐█ ▄▀▄ █▀▄ █▀▄ ▀▄─▄▀
      ████ █▀█ █─█ █─█ ──█
      █░▐█ ▀─▀ █▀─ █▀─ ──▀💞
      💘💙💖💜💚💗💝💟*¨*💌

      刪除
  6. 好友們🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
    玩完返嚟🐾我要回家瞓飽💻才回覆大家
    ┏┓┏┓❥*¨❣♡。・゚゚♥
    ┃┗┛ appyღೋ週四❤
    ┃┏┓┃¸.。゚¨・°•₡Ϡ♩♪♬♫
    ┗┛┗┛*ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除