2018年11月29日 星期四

🌷11月28曰🌸星期三🌺

眨吓眼時間過得好快11月尾聲👀很久沒時間上網

天天下午3點👫嘆過早餐🍴☕吃飽神公4點開車🚓

我去老朋友家🏡照顧腳傷🐾凌晨2-3點才回家💒

每晚📲8:30電話到👧👦和神公🍙金源餐廳吃飯

和>來哥👨KC Chung兩公婆👲👸同檯開心吃飯⌛

看傷患情況🐥起碼休養到2019年10月份才正常🐓

我雖然心力、體力付出真是很累🐤見到她開心又

安心有我照顧💞我無事的💕今天她覆診💊我可以

休息做番自己家務,回回氣.也有時間上網回覆大家

Lam Vicky仔仔&朋友去完吃喝玩樂回來送我手信🎁

這幾個月11.12我還是忙幫助幾位朋友❥清理家居❣

過2019新年❤我會小了上網和大家互動♥ღ保重啊♡

相片:相片:相片:

12 則留言:

  1. 見番你上網就好喇,原來你要幫手照顧朋友,祝你朋友早日康復,你都要保重呀,晚安。

    回覆刪除
    回覆
    1. 💌º¨⊹
      ✨☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。゚🌛
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
      ──────────────╚═╝晚安🌟
      眨吓眼時間過得好快11月尾聲👀放心我無事
      很久累到沒時間上網👧凌晨2-3點才回家🏡
      老朋友腳傷要照顧🐾2019年10月份才正常

      刪除
    2. 照顧朋友
      早日康復
      保重

      刪除
    3. ✨✾☾*。๑好友🌜晚安喇喂🌛☁
      ╭───────╮✬
      │瞓覺豬呢💤│
      ╰───────╯★
      ╭───────╮💫
      │甜夢安睡💤│
      ╰───────╯º°¨⊹
        ❉🌟
         *
       .∧_∧・。゚☆
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___♫♪
      /└-(____/♩♬
      ۩۞۩ღೋგஜഐ💌謝謝

      刪除
  2. 吓,佢咁夜都唔瞓,要妳照顧到半夜先走得,如腳傷唔行得,可坐輪椅幫忙,妳要顧吓自己身體啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是咁夜都唔瞓麻,神公收工一起回家方便,
      腳傷唔行得,以坐輪椅,放心其實沒時間上網咋
      ☾*。。💫好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛
      🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
      ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

      刪除
  3. 你要注意休息呀!咁我祝你朋友早日康復!
    祝你都快啲生活回復正常!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝💌放心其實沒時間上網咋
      ☾*。♦好友🌜晚安呢☁。゚๑🌛★
      🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
      ╭~╮⊹
      ╰╭╯
       O
       ¤ ☆
       º∧_∧°o💤
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___¨**
      /└-(____/✬°¨
      ۩۞۩❉•ೋგஜഐ✾

      刪除
  4. 星期日得13度,你自己都要保重保暖啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝💌放心其實沒時間上網咋
      ☾*。。💫好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛
      🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
      ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

      刪除
  5. 神鳳去照顧腳傷的朋友,真是很夠朋友。
    不過要明年底才會康復,真係好大件事喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好大件事,朋友手術後年底才會康復
      謝謝💌放心其實沒時間上網咋
      ☾*。。💫好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛
      🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
      ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

      刪除