2015年8月25日 星期二

嘻嘻...我天天繼續開心萬事得囉

8月2日이얍~키티사랑자전거

今晚又無煲湯◇煲番排毒涼荼飲

Photobucket1> 豆腐+辣椒+薑蔥煎煮池魚仔

Photobucket2> 梅子+紅蔥頭+蔥蒸排骨

Photobucket3> 蝦干+紅蔥頭炒黃芽白

豆腐半磚$2.5・゚池魚仔$20 份

黃芽白$ 5 份・゚梅子$ 2 包・゚

排骨$26・゚其他食材雪櫃有・゚

8月3日.今天細家姐Kalin Chan又唔使煮飯

*ღ開心來大埔和我兩公婆吃飯°¨

教導我煮牛腩*❉´真係好滋味呢

Photobucket1> 南瓜+蜜棗+南北杏煲豬尾骨湯

Photobucket2> 薑蔥+鹹酸菜+辣椒煎煮大眼雞魚

Photobucket3> 咖哩+椰菜花炆牛腩

牛腩$29 一包 (可分兩次)

椰菜花$16 (可分兩次)

鹹酸菜$10 (可分幾次)

辣椒$ 1 (可分幾次)

咖哩$20 合 (可分兩次)

大眼雞魚$40 條

南瓜$ 5...豬尾骨$16

8月4日.嘻嘻...昨晚細家姐也教導過我

靈芝片+羅漢果煲水飲,清毒呢

羅漢果$4 一個...靈芝片細家姐送左一大包

Photobucket1> 薑蔥蒸芝麻班魚

Photobucket2> 蒸水蛋

Photobucket3> 椰菜花炒肉片

肉片$10 (分兩餐),芝麻班$28 (其他雪櫃有)

8月5日

Photobucket1> 菜心葉+肉片+雞蛋花滾湯

Photobucket2> 薑蔥香煎海黃花魚仔

Photobucket3> 蜜糖+紅蔥頭香煎雞翼

菜心半斤$6 (分兩次),雞翼$27 (分兩次)

海黃花魚仔$20 份(其他食材雪櫃有)

8月6日Gif de flor哈哈。今晚唔煮飯•`食公仔麵Gif de flor

Photobucket1> 香煎白倉魚

Photobucket2> 炆清湯牛腩加菜心

Photobucket3> 冰糖意米水

倉魚$34 (分兩次),(其他食材雪櫃有呢)

8月7日.期五.使飯.

8月8日.哈哈。。゚今晚唔煮飯•`唔煲湯呢

Photobucket1> 夏姑草涼茶

Photobucket2> 蠔油菜心

Photobucket3> 燒鵝脾+蠔油撈粗麵

Photobucket3> 扁皮鴨+蠔油撈粗麵

夏姑草$12 大大包(可分幾次)

燒鵝脾$28...扁皮鴨$28

菜心$6...粗麵$9Gif de florGif de florGif de flor

8月9日.今晚又唔煮飯•又煲涼茶6_344_0e21f0f31dc19bc.gif

Photobucket1> 涼茶

Photobucket2> 蜜糖煎雞翼

Photobucket3> 香煎白倉魚

Photobucket4> 蠔油灼生菜

Photobucket5> 印尼撈撈麵

印尼撈麵$10 五包

生菜$6 (分兩次),(其他食材雪櫃有)

8月10日.今晚都係唔煮飯•都係又煲涼茶

Photobucket1> 潮洲白粥

Photobucket2> 蠔仔煎蛋

Photobucket3> 鹹酸菜+生菜+薑蔥+辣椒煎煮吻魚

涼茶一包$8 ...蠔仔$13

雞蛋$6 六隻(分兩次)

吻魚$20 份(其他食材雪櫃有呢)

8月11日.各位好友*✫。゚⊹開飯呢

Photobucket1> 薑蔥+辣椒蒸石班魚頭

Photobucket2> 梅菜+蔥+肉碎蒸雞蛋

Photobucket3> 臘腸+紅蔥頭+蝦干+炒瓜

魚頭$40

肉碎$15 (分兩次)

勝瓜$6  (分兩次),(其他食材雪櫃有呢)

8月12日

Photobucket1> 薑+辣椒+紅蔥頭蒸鯇魚腩+魚鰾

Photobucket2> 鹹酸菜+紅蔥頭+豆豉炒青豆&勝瓜

Photobucket3> 魷魚+梅菜蒸肉餅

鯇魚腩+魚鰾$34 (分兩次)

魷魚$18 條 (分兩次)

青豆$6 (分兩次),(其他雪櫃有喇喂)

8月13日.各位好友*¨今晚有湯飲呢

Photobucket1> 雪梨+南北杏+蜜棗煲豬尾骨湯

Photobucket2> 薑蔥+辣椒+芫茜蒸鯇魚腩

Photobucket3> 蝦醬+獨子蒜+魷魚炒青豆

雪梨$15 五個 (分兩次)

豬尾骨$40 (分兩次)

獨子蒜$ 6 (分幾次)

蔥+芫茜$4 (分幾次),其他食材雪櫃有呢

8月14日.期五.使飯.

8月15日=農曆七月初二*是神媽生記

我好早起身.✲番天水圍外家打理拜祭神媽

當然大家都忙不過來。゚之後去吃飯...喇喂

大家姐 Chan Candy兩公婆&仔仔

細家姐 Kalin Chan

契細老 Keung Tang

姪仔.陳永成&女朋友 Christy Ng

細家姐❥大女 Baobao Choi &兩個囡囡

細家姐❥二女兩公婆.喊包& Paco Lau&兩個仔仔

細家姐❥細女 Alyssa Miriam

細家姐.`又送給我煲湯材料.`我也在神媽家

來哂D煲湯材料回家。哈哈。原來神媽好多寶的

8月16日.我開始唔舒服.

8月17日.唔多舒服前曰買D餸菜今天都未煮

8月18日.友.好番先上網

8月19日.Kit Yuen今天送給我吃.無煮飯剛好

8月20日.大感冒又咳•好辛苦•要多休息Gif de flor

8月21日.明天我一定要拎定D藥Gif de flor

帶病去長洲玩...兩日一夜呢

8月22日.usa3_c03usa3_c06

不可以改期*因為兩個月前俾哂錢組渡假屋

外家又多人.理論上不能就我一個.無左$3000

8月24日.日.

可以食BBQ,

8月23日.完12:00Photobucket

水圍.麻雀.

了.午4:00家.

8月24日.午3:00.

大家姐 Chan Candy & 仔仔

細家姐 Kalin Chan

契細老 Keung Tang

姪仔<陳永成

細家姐❥大女.兩公婆

Baobao Choi & Ho Ting Chang & 兩個囡囡

細家姐❥二女,兩公婆喊包&Paco Lau&兩個仔仔

細家姐❥細女Alyssa Miriam

我兩公婆&我多年好姊妹Miko Wong Gif de flor

84 則留言:

  1. 祝好友調理好身體,健康才是首要!
    說真的....六合彩咁準就好囉!
    只好說:小病當休息,早日精神奕奕!

    回覆刪除
    回覆
    1. NO.1 好友°¨♦對呢•*◇小病當休息::mm1583
      ❥ღ齊齊♡。*❣快樂渡過每一天♥´⊹。゚
      係囉º°¨說得咁準 ೋ快買六合彩呢

      刪除
  2. 「不可以改期*因為兩個月前俾哂錢組渡假屋
    外家又多人.理論上不能就我一個.無左$3000」
    抵得諗,辛苦晒!......多D休息啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 抵得諗Ѽ*。我就大家¤。゚*他們也就我- ҈ -・✱::oo2103
      知我病一定很疲倦。✾.陽光與海灘以無去玩呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 好友❤齊齊❦.¤窩心錫錫又快樂抱抱幸福渡過每一天::uu7134

      刪除
  4. 好姊妹.早晨.開心唞足精神無咁辛苦•又可上網聚一聚..::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 齊齊❦.¤天天開❤萬事得。。゚Ѽ我舒服D才上網了::mm2058

      刪除
  5. 好熱閙 :) 渡假屋夠人數才可租用?
    包裝牛腩易冧啲嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀超快又星期二喇喂::mm2185
      租渡假屋大細。。゚是你自己安排呢.¤人多自然租最大了
      冰鮮包裝牛腩。。゚不是易冧啲.¤係平好多呢

      刪除
  6. 咁準!...Ma祝你平安喜樂,天天精神奕奕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天天精神奕奕⊹•我都係做家務
      *◇準備煲湯洗餸菜...咋
      小病當休息...都好喇喂::ee5006

      刪除
  7. 好難得大家聚在一塊,人多不易相就!
    好友蠻脆弱呢,要多保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好小又難得和大家聚在一塊...所以人多也相就了::mm2291
      我出世都蠻脆弱呢...好容易病到...不過有神公二十幾年愛護呢

      刪除
  8. 午安*☁`☀黃昏好..星期二開❤幸福..::uu7060

    回覆刪除
    回覆
    1. 又星期二喇喂✫☾.•*✬☁good night 甜夢喇喂♦*¨★
      我出門買麵包...回家又要食藥瞓覺呢::mm1493

      刪除
  9. 回覆
    1. 我舒服DD...冇留鼻水...冇鼻塞咋
      還是咳咳多痰...食左藥就好疲倦好眼瞓
      要繼續休息多D...小上網...囉::oo2022

      刪除
  10. 我最欣賞就是你煲的靚湯和一些平常的住家餸,真的很不錯!
    你跟家人拍的照片很高清,是否換了新機呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Shu Siu欣賞...我的住家餸&靚湯::uu7031
      我不是換了新機...是家人拍的照片很高清...我覆制咋

      刪除
  11. 回覆
    1. 我舒服DD...冇留鼻水...冇鼻塞咋
      還是咳咳多痰...食左藥就好疲倦好眼瞓
      要繼續休息多D...小上網...囉::uu7134

      刪除
  12. 你今日好番d未呀~~~~~~
    掛你呢~你好乖喎~~~~病左無bbq~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舒服DD...冇留鼻水...冇鼻塞咋
      還是咳咳多痰...食左藥就好疲倦好眼瞓
      要繼續休息多D...小上網...囉::mm2058

      刪除
  13. 家頭細務看似小事,但做好它也頗勞累!
    看你煲湯弄菜,Ma也佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Ma Grand 欣賞...我的住家餸&靚湯::_353
      係囉...家頭細務看似小事...其實真係好勞累的

      刪除
  14. 「出世都蠻脆弱呢」,是先天體弱,幸好後天調養,希望漸漸強壯!
    難得家人遷就、愛護,神鳳好友就超級打起精神強化自己,勿讓家人擔心你喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舒服DD...冇留鼻水...冇鼻塞咋...還是咳咳多痰::ee5126
      食左藥就好疲倦好眼瞓...要繼續休息多D...小上網...囉
      我真係感恩有神公多年愛護...所以一定打起精神強化自己身體啊
      其實幾十年後天調養都係咁脆弱...所以開心過好每一天...等神公冇咁擔心

      刪除
  15. 午安 好姊妹..食藥後多休息..早日康復..::_342

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舒服DD...冇留鼻水...冇鼻塞咋...還是咳咳多痰::oo2067
      食左藥就好疲倦好眼瞓...要繼續休息多D...小上網...囉

      刪除
  16. 與家人同樂卻遇上生病確實有點不是味道。好好休息吧、開心日子還多着呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉...難得與家人同樂聚聚...病左咩都唔得呢::mm2375
      今天我舒服DD...冇留鼻水...冇鼻塞咋...還是咳咳多痰
      食左藥就好疲倦好眼瞓...要繼續休息多D...小上網...囉

      刪除
  17. 回覆
    1. 今天我都係休息中...一會兒出門買麵包吃::mm2412
      兩星期我都冇胃口又疲倦...口苦苦咁...當然唔行街買餸煮飯呢

      刪除
  18. 神鳳:好番未呀??
    我今日都有少少喉嚨痛....:((

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天我舒服DD...冇留鼻水...冇鼻塞咋...還是咳咳多痰::mm2185
      食左藥就好疲倦好眼瞓...要繼續休息多D...小上網...囉
      Ka Ka 有少少喉嚨痛...就快D...多飲水...食清淡D...希望米病
      一會兒出門買麵包吃...冇胃口又疲倦...口苦苦咁...當然唔行街買餸煮飯呢

      刪除
  19. ✬*¨★各位好友☀。゚。☼天天早午晚安好☁*`⊹☾.•✫::oo2022
    今天我舒服D・冇留鼻水◇・゚゚♦冇鼻塞咋❦*還是咳咳多痰
    Ѽ*。。食左藥就好疲倦好眼瞓・要繼續休息多D・小上網囉
    出門買麵包吃•冇胃口又疲倦•口苦苦咁•當然唔行街買餸煮飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得睡多些..不要煮飯..::_380

      刪除
    2. 我今天還是咳咳◇・゚゚♦真係咳到無朋友囉
      又飲左好多唔同咳水Ѽ*。。❦一樣都係咁咳咳
      不過其他病無哂呢。゚。舒服DD*`⊹又飲自己做的鹹金吉蜜糖水
      可能食藥食左二十幾天。゚。每天瞓覺*`都起身幾次尿尿嚟
      咁就好疲倦好眼瞓囉。゚。各位好友•我都係小上網唔行街買餸煮飯呢
      俾多些時間我回覆哂精神先呢•真係冇胃口吃呢::kk3007

      刪除
  20. 好姊妹☀。黃昏好+晚安安..::cc4051
    食左藥是會好疲倦的..要繼續休息多D..就快些好..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾多些時間我回覆哂精神先上網呢•我今天還是咳到無朋友囉::ee5133

      刪除
  21. 午安,好友!
    Ma的廚藝馬馬虎,外子不著重吃,越來越懶煮啦,
    不似好友天天弄菜煲湯...愛吃能吃就不要刻薄自己囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma的廚藝馬虎•冇問題外子不著重吃呢•懶煮超正常的::kk3033
      我兩公婆喜歡吃•所以天天用盡心機弄菜煲湯•唔會刻薄自己囉

      刪除
  22. 願好友早日康復!
    愛睡就睡,愛吃就吃,能玩就玩!
    先天不足,幸好後天調理得好,看到你每天為大家加油,健康心態一等一,
    深信會越來越好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友•放心•俾多些時間我回覆哂精神先上網呢•::kk3036
      我今天還是咳到無朋友囉•開心果好快和大家見呢

      刪除
  23. 好可憐呀...咁要多d休息同埋飲多d水呀知無?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可憐呀•香港地以好好的•有病有得看醫生有藥食
      好友•放心•俾多些時間我回覆哂精神先上網呢•::cc7130

      刪除
  24. 回覆
    1. ✬*¨★好友☀。゚。☼天天早午晚安好☁*`⊹☾.•✫
      俾多些時間我回覆哂精神先上網•和大家見呢::_342

      刪除
  25. 還是咳咳多痰??要繼續休息多D喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今天還是咳咳◇・゚゚♦真係咳到無朋友囉::oo2022
      又飲左好多唔同咳水Ѽ*。。❦一樣都係咁咳咳
      不過其他病無哂呢。゚。舒服DD*`⊹又飲自己做的鹹金吉蜜糖水
      可能食藥食左二十幾天。゚。每天瞓覺*`都起身幾次尿尿嚟
      咁就好疲倦好眼瞓囉。゚。好友•我都係小上網唔行街買餸煮飯呢
      俾多些時間我回覆哂精神先呢•真係冇胃口吃•要繼續休息多D

      刪除
  26. 好姊妹黃昏好...要預備進入夢鄉..晚安安...::_380

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹✬*¨★晚安☁*`⊹☾.•✫我也要瞓一會兒::mm1493

      刪除
    2. 抖番好啲精神先..慢慢再上網和大家見也不遲::mm1498

      刪除
  27. 你呀~飲多d水呀~~~~休息多d~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲多D水&飲自己做的鹹金吉蜜糖水...又要飲咳水...舒服D了
      好友✬*¨★晚安☁*`⊹☾.•✫我又要瞓一會兒..了::mm2412

      刪除
  28. 好友平平安安喔!
    健康才是首要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨晚11:00 再看私家醫生...今天我好好多呢::_2172
      無咁咳...瞓好左...無起身尿尿嚟...舒服好多呢
      好友...放心...我一定抖番好啲精神先慢慢再上網和大家見

      刪除
  29. 人生在世,除了工作,也應吃喝玩樂,
    用什麼方式也好,只要開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友*¨說得對*¨只要開心用什麼方式生活都係好的::_382
      昨晚起我的Facebook入唔到自己網址...正在找方法呢::_1556

      刪除
  30. 好姊妹✬*¨★晚安☁*`⊹☾.•✫多睡一會.::_380 今天很大雨..::_342

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬*¨★好姊妹☀。゚。☼天天早午晚安好☁☾.•✫::mm2412
      今天我舒服D*。。無咁咳...瞓好左...呢*`⊹
      昨晚起我的Facebook入唔到自己網址...正在找方法呢

      刪除
  31. 神風妳好。呢兩日天氣轉涼、多保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬*¨★好友☀。゚。☼天天早午晚安好☁☾.•✫ ::oo2103
      今天我舒服D*。。無咁咳...瞓好左...呢*`⊹
      昨晚起我的Facebook入唔到自己網址...正在找方法呢

      刪除
  32. 晚安 好姊妹☀。無咳咳就好喇..可以有覺好瞓..::_380
    好多Facebook 網友..等著你...::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹...我無咁咳...不是無咳咳...好彩有覺好瞓呢
      一心舒服D*。回覆超多Facebook 網友E-Mail::mm1673
      點知入唔到自己網址Facebook呢...真係無法呢
      不知道...是不是...中左病毒...感覺不自在啊

      刪除
  33. 咳嗽,真喺超級困擾人!
    Ma上次看中醫吃了多劑苦茶,無效,
    改看西醫,咳是鎮住了,但五臟六腑好像亂了陣腳,真慘!
    祝好友遇著夾得來的良醫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊...咳咳真喺超級辛苦的::kk3206
      我就唔食得中藥呢...個胃受不了
      西藥食得多...身體好似...感覺不自在啊
      好友...放心...我看這個私家醫生好多年...夾得來的

      刪除
  34. 好友好好療養身體,
    開心也是抗病方式之一,
    遊戲,要玩的時候再方法啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 病左咁久...好番真喺要療養好身體::vv4038
      哈哈...我就是開心面對抗病方式之一呢
      正在找方法入回Facebook自己網址啦

      刪除
  35. 好姊妹 早晨 ::cc4051 心舒服D*。就好喇
    你的Facebook 已消失了..你在我處的留言和信息也不見了..
    要重新再開一個...::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹☀。゚。☼早晨&午安好☁☾.•✫::cc9147
      今天再到舒服D*。精神也好好多呢
      正在找方法入回Facebook自己網址啦
      重新再開一個...真係唔多好呢

      刪除
  36. 午安, 你好? 今日又天陰陰喇! 你都好番好多喇! 但都要小心保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☀。゚。☼早晨&午安好☁☾.•✫::_2157
      今天再到舒服D*。精神也好好多呢
      正在找方法入回Facebook自己網址啦

      刪除
  37. 精神好D慢慢找啦,好友!
    至緊要精神爽利,天天笑嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友...放心...我真係無咁咳...瞓番好左...精神自然好好多呢::uu7031

      刪除
  38. 人夾人緣,看醫生也要夾醫緣!
    好友夾到醫緣,祈能藥到病除!
    慢慢調理啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得這醫生夾到我...希望藥到病除呢::mm1583
      ✬*¨★好友。゚☁晚餐時候了。*`⊹晚安☾.•✫

      刪除
  39. 好姊妹☀。黃昏好..舒服D*。精神也好已不錯..::cc4051
    你問一問你的姊妹..你的Facebook在不在?...::oo2065

    回覆刪除
    回覆
    1. ✬*¨★好姊妹。゚☁。*`⊹晚安☾.•✫
      放心...我真係無咁咳...瞓番好左...精神自然好好多呢
      所有Facebook好友&家人都知我不在的::uu7167

      刪除
    2. 我識可以開另外一個戶口...唔想咁做住呢::_371
      看多幾天...可否入回Facebook自己網址先再想啦
      不是忘記了password 呀...是Facebook 要我改名字登入...現在等回覆

      刪除
  40. 好番d未呀~煲d湯水潤下啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心...我無咁咳...瞓番好左...精神好好多呢
      再舒服多D先煲番湯水潤下啦...現在還是食藥的
      ✬*¨★。゚好友☁。*`⊹晚安☾.•✫快樂星期五::_380

      刪除
    2. ✬*¨★。゚好友☁。*`⊹我都good night 甜夢☾.•✫快樂星期五::kk3020

      刪除