2015年9月4日 星期五

開心是抗病方式之一*唔買餸煮飯啦

Photobucket키티사랑자전거

이얍~8月24日.病左咁久.我都無買餸煮飯

級市場.買D容易

1>  鮮豆$10

2> 隻$ 2

3> 包$ 10

4> 排$60Gif de florGif de florGif de flor

分隔线素材◆蓝色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

8月25日Gif de florGif de PorquinhaGifGif de flor

食.Gif de flor

分隔线素材◆红色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

8月26日.級市場.

1>  脾$15

2> 飯$28

3> 自己做的鹹金吉蜜糖水

8月27日.

定(園)闆娘Gif de florGif de flor

熱.的(蘭)

比.闆娘盆...Gif de flor

8月28日.闆娘.사랑의마술사

我.下.

Photobucket

Gif de flor8月29日.前.

Photobucket8月30日.身.

Gif8月31日.食$21Photobucket

GifGifGifGifGif

9月1日.我都係咳到無朋友.要看醫生$500

9月2日.醫生藥.Gif de flor

Gif de flor

Gif de flor1>  泰脾$20

Gif de flor2> 腳.翼$28

Gif de flor3> 粉$7.5 

Gif de flor4> 麵$14.9 

9月3日.下.咪.多.Gif de flor

207224655_c.jpg207224658_c.jpg9月4日.天$62 

GifGifGif

98 則留言:

  1. 祝繼續好!
    精神爽利,玩樂不疲!

    回覆刪除
    回覆
    1. ❥*¨`*•❣NO.1。好友❤.•♥・゚゚ღ・♡::_1560
      齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生

      刪除
  2. 開開心心,飲茶慢慢"針",
    隨心所欲,吃喝開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...今天fb回覆我的網址呢
      不過唔比我用神鳳或神鳳花名
      要我用英文Anna chan 啊
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週末快樂
       .∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈Zzz┈瞓覺喇喂┈Zzz┈

      刪除
  3. 食埋的咁嘅野
    想唔病都難......
    早晨!
    祝君早安 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食神公都要食麻...病左唔想煮飯...買埋的咁嘅野食方便::mm1583
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★
      ╓────╖・゚。Zzz
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║
      ╙─╖╓─╜
      ╓─╜╙─╖
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜。・゚゚唞喇喂

      刪除
  4. D貝拉毬蘭花開得好靚...
    唔舒服要食啲清淡嘅粥之類...好啲呀!!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. D貝拉毬蘭花真係開得好靚又QQ
      其實唔舒服...咩都唔想食...不過我唔食神公都要食麻
      我舒服好多呢...休息多幾天...我都要煮番飯...煲湯飲下呢
       ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ    ☆・゜+.`。✾
       しーJ   °❉。+ *´¨)
            ೋ*´¨) ∵¸.☾·*¨)
           ¸.·¤´★ (¸.· * ✬∴⊹
      好友*¨又係時間瞓覺豬時候*.•早唞喇喂

      刪除
    2. 大夫行傳...我知道病左要食啲清淡嘅粥之類
      不過我咩都唔想食...買比神公食麻::oo2159

      刪除
  5. 好姊妹 早安.祝福身體越來越健康..開心享受每天..::cc4067
    好友&家人都知你的Facebook 不在..就是消失了..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...今天fb回覆我的網址呢::mm1582
      不過唔比我用神鳳或神婆花名
      要我用英文Anna chan 啊
      好姊妹*¨又係時間瞓覺豬時候*.•早唞喇喂・゚゚❦週末快樂

      刪除
  6. 回覆
    1. 我舒服好多呢...休息多幾天...都煮番飯...煲湯飲下呢::vv4040
      好友*¨又係時間瞓覺豬時候*.•早唞喇喂・゚゚❦週末快樂

      刪除
  7. 初來報到,睇過你本篇同前幾篇的blog,發覺煮飯的朋友睇完真係可以用少好多腦汁,參考你d「煮意」就ok。^_^

    BTW,咳是需要一些時間才可以好返晒的,不過少咳了已是好現象呢。但係....配合埋戒口都會有幫助gar,快d好返嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Hi Small U 謝謝你◇・Ѽ*。睇過我幾篇的blog分享::uu7134
      係呢・゚゚我多數分享兩人餸菜和煲湯份量...等D網友少好多腦汁囉
      放心呢...我好返好多呢...咳兩聲咋...休息多幾天...都煮番飯...煲湯飲下呢
      齊齊\(。◕ヮ^)/開心的心情延續到每一個明天呢
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週末快樂
       .∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈Zzz┈瞓覺喇喂┈Zzz┈

      刪除
  8. 原來你病左,好番曬未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心呢...我好返好多呢...咳兩聲咋
      休息多幾天...都煮番飯...煲湯飲下呢
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週末快樂
       .∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈Zzz┈瞓覺喇喂┈Zzz┈
      哈哈...今天fb回覆我的網址呢
      不過唔比我用神鳳或神婆花名
      要我用英文Anna chan 啊::oo2103

      刪除
  9. 回覆
    1. 大哥...放心呢...我好返好多呢...咳兩聲咋::kk3116
      休息多幾天...都煮番飯...煲湯飲下呢
      ✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週末快樂
       .∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈Zzz┈瞓覺喇喂┈Zzz┈
      哈哈...今天fb回覆我的網址呢
      不過唔比我用神鳳或神婆花名
      要我用英文Anna chan 啊::kk3011

      刪除
  10. 好姊妹.午安..己看到fb 再現..週末快樂..::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...係呢...大家都知道我再現fb 呢::mm1582
      好姊妹✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★┈Zzz

      刪除
  11. 週末愉快,好友!
    又是休息時間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 休息.•我當然開心的心情延續到每一個明天呢::uu7031

      刪除
  12. Anna ,這名字蠻好聽嘛!
    昨日看到好友在fb可忙啦,忙得快樂之至!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...係呢...昨日我成功再現fb 呢...忙得快樂喇喂::vv4040
      Anna個英文名...其實是我開網址時...是是旦旦改咋
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週曰快樂┈Zzz

      刪除
  13. 神鳳好...你的...貝拉毬蘭..開得得清雅...少見..祝你身體健康...開心每一天...

    回覆刪除
    回覆
    1. YU Y 毬蘭係好少見的...毬蘭品種開花...靚得清雅又QQ::_1560
      放心呢•我好返好多•咳兩聲咋•休息多幾天•都煮番飯•煲湯飲下呢
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週曰快樂┈Zzz

      刪除
  14. fb出現一陣哄動!
    Anna,笑哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些 fb 好友意謂我唔同他們做朋友...囉
      哈哈...好彩...幾天後大家又見番神鳳...咋::mm2254

      刪除
  15. 早唞啦好友!
    發個甜夢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友✫☾.•*☁早唞✬*¨★大家都發個甜夢啦┈Zzz::mm1498

      刪除
  16. 好姊妹 午安 ::cc4051 美麗星期天 ::mm1582
    大家都知道你再現fb .開心分享..::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些 fb 好友意謂我唔同他們做朋友...囉::mm2185
      哈哈...好彩...幾天後大家又見番神鳳...咋
      好姊妹✫☾.•*☁早唞✬*¨★大家都發個甜夢啦┈Zzz

      刪除
  17. 好友✫☾.•*☁晚上好! ✬*¨★週日愉快! ::mm1498
    今晚要煑飯、煲湯比神公食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友✫☾.•*☁早唞✬*¨★大家都發個甜夢啦┈Zzz
      今晚都係唔煮飯、煲湯比神公
      我都係咳到無朋友...明天要再看醫生::kk3206

      刪除
    2. 保重呀!
      都係咳到無朋友...明天一定要再看醫生呀!

      刪除
    3. 係一定要選擇再看醫生呀...係咁咳真係唔店呢::mm2291

      刪除
  18. 又是週一,祝福你勿再咳!
    早唞啦好友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友✫☾.•*☁晚上好✬*¨★超快又是星期一啦::cc9137
      今天我再看醫生了*¨醫生話:
      因轉天氣,過敏性鼻炎加過敏性氣管炎...所以係咁咳囉
      哈哈...這醫生對正下藥呢...食左一次藥咋...真係無咳::kk3107

      刪除
  19. 大家愛猜、愛說什麼隨他/她!
    命,是自己的啦!當然要先照顧好自己啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma 說對...命,是自己的...當然要先照顧好自己啦::uu7031
      愛護自己多多...才能有愛和他/她分享快樂人生的

      刪除
  20. 好姊妹 午安 ::cc9147 神鳳轉回 Anna Chan 又可天天見..::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹✫☾晚上好✬*¨★超快又是星期一啦::mm1583
      我看完醫生回家了.•*☁你發個甜夢先啦┈Zzz
      FB係要我轉用 Anna Chan名字...才比回我天天見大家囉

      刪除
  21. 神鳳妳好、恢復健康就好了!祝妳日日吃得、玩得、開心得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友✫☾.•*☁晚上好✬*¨★超快又是星期一啦 ::_2157
      今天我再看醫生了*¨醫生話:
      因轉天氣,過敏性鼻炎加過敏性氣管炎...所以係咁咳囉
      哈哈...這醫生對正下藥呢...食左一次藥咋...真係無咳

      刪除
  22. 病左就休息下囉~唔好咁辛苦~~~~
    盆花好靚呀好似星星~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友✫☾.•*☁晚上好✬*¨★超快又是星期一啦 ::mm2217
      今天我再看醫生了*¨醫生話:
      因轉天氣,過敏性鼻炎加過敏性氣管炎...所以係咁咳囉
      哈哈...這醫生對正下藥呢...食左一次藥咋...真係無咳
      係呢...盆花好靚的...又似星星...毬蘭品種開花...靚得清雅又QQ

      刪除
  23. 球蘭的花蕾好像粉糖, 好靚又可愛!

    祝開心到病除!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...球蘭的花蕾好像粉糖又似星星...靚得清雅又可愛::_1561
      哈哈...今次看醫生對正下藥呢...食左一次藥咋...真係無咳::_1554
      好友✫☾.•*good night☁✬*¨★大家都發個甜夢啦┈Zzz::_380

      刪除
  24. 每逢季節轉換,體質較弱的人都容易惹來小毛病,
    祝好友遇著良醫,很快無事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期二::mm2059
      哈哈 。・゚゚・。我無事喇喂*◇藥到病除了
      っˆヮˆ)っ。・゚゚・大家天天開心萬事得・。.囉
      ╓────╖
      ║─╓╖─║・⊹
      ║╙──╜║¨*ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜*¨*ƸӜƷ
      ╓─╜╙─╖╔═╩═╗
      ╙─╖╓─╜─•╬╬.•*¨`❀
      ──╙╜───•╚╬═¸.•*✿
      ∵♣♧♣∴。・゚゚・ ೋ*。

      刪除
  25. 愛自己,行有餘力再愛人!
    開開心心,你就做個幸福的女人吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄*¨`✱
      ███████───▄▀ 。゚♦
      ▀█████▀▀▄▀・゚*❉
      ──▀█▀.⊹*¨`*•❤
      ❥•ೋღ❣。*♥♡・゚*◇•*¤
      我今天回復哂精神Ѽ*。準備買餸菜今晚煲湯喇
      齊齊.¤睡好吃好`・身體要好`・✱吃喝玩樂就幸福無比::oo2003

      刪除
  26. 午安..好姊妹 是不是咳咳還未好呀..?..要好好休息..::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹♦・゚☼早晨&午安&黃昏好&傍晚好*☁`☀快樂星期二
      っˆヮˆ)っ。・゚゚・哈哈哈 。・゚゚・。我無咳咳喇喂*◇藥到病除了
      我今天回復哂精神Ѽ*。準備買餸菜今晚煲湯喇::_2157
      ╔══╗────╔╗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
      ║╔═╬═╦═╦╝║║╚╝║══║═║═║╚╝║
      ║╚╗║╬║╬║╬║║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı。゚*°•♩。♪.♬。•:。♫*。.•:。

      刪除
  27. 好姊妹午安&黃昏好::cc9147
    無咳咳又可買餸菜今晚煲湯..真是好::uu7123
    我今晚有得飲喜宴..不用煮飯..::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹✫☾.•*☁傍晚好&晚上好✬*¨★::cc7005
      我享受煮餸菜&煲湯.•:。你去飲喜宴也快樂在其中呢

      刪除
  28. 個和牛漢堡扒好無食呀~~~~好想試~~~~~
    你今日有無休息多D呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚✫☾.•*☁傍晚好&晚上好✬*¨★::cc7002
      和牛漢堡扒...好好食...不過我等他持價$60才買...正價要$120的
      今日唔使休息多D呀・。我無事喇喂*◇藥到病除了
      我今天回復哂精神Ѽ*。準備買餸菜今晚煲湯喇::uu7134

      刪除
  29. 好姊妹..午安..有健康每天能享受身邊美事美食...::cc4162

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★
      我精神番哂Ѽ*。又來天天忙樂噃*◇
      ・゚゚❦今天冇時間上網回覆大家喇喂::mm818

      刪除
  30. 神鳳午安。吃完抗生素要多做點輕鬆運動、再加上飲食均衡、咁就更加快恢複健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★::uu7134
      唔做得運動呢*。.•我會發高燒的・゚゚❦
      做番點輕鬆家務Ѽ一向飲食均衡咁就舒服好多呢

      刪除
  31. 好友無事就好啦!
    輪到Ma有事啦,電腦唔聽話呀!
    要等明晚亞Ben回家,看看能否幫幫忙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 輪到Ma電腦有事...咁就要亞Ben回家幫幫忙了
      不過...Ma 回應到的...希望問題不大呢::uu7042

      刪除
  32. 精神爽利就好啦!
    行得走得吃得玩得,樣樣得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★::mm2217
      我精神番哂Ѽ*。又來天天忙樂噃*◇
      ・゚゚❦今天冇時間上網回覆大家喇喂

      刪除
  33. 個和牛扒正價咁貴架?!?!?!?!?真係好好味??
    多休息呀喂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 和牛扒正價真係咁貴架...所以等持價$60才買啊...鬼叫他咁好味咩
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★
      我精神番哂Ѽ*。又來天天忙樂噃*◇
      ・゚゚❦今天冇時間上網回覆大家喇喂::oo2159

      刪除
  34. 問題不是很大!.....只是電腦開不到全版面!右面隱藏了!
    希望亞Ben幫到忙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是不是...電腦更新過呢...如果係...好容易咋::mm1583
      你按住鍵盤的>>>Shift...上或下移動滑鼠...咁全版面就不會隱藏了

      刪除
  35. 真高興好友一切康復,開開心心天天繼續!
    早唞啦,睡覺香甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期五喇喂::mm1571
      今晚唔使買餸菜煲湯煮飯Ѽ*。又來繼續上網
      病了太多曰的Facebook E-Mail 回覆唔到噃*◇要加油

      刪除
  36. 好姊妹,午安 ::_2172 又過忙碌開心的生活..::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期五喇喂::oo2159
      今晚唔使買餸菜煲湯煮飯Ѽ*。又來繼續上網
      病了太多曰的Facebook E-Mail 回覆唔到噃*◇要加油

      刪除
  37. 快d講~今日去左邊度玩~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期五喇喂::ee5142
      昨晚約左班Facebook好友...開生日飯館...咋
      今晚唔使買餸菜煲湯煮飯Ѽ*。又來繼續上網
      病了太多曰的Facebook E-Mail 回覆唔到噃*◇要加油

      刪除
  38. 原來您前些時候病了,這個天氣,大家都要小心身體。
    加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期五喇喂 ::mm2059
      哈哈...我好番呢...又過忙碌開心的生活
      今晚唔使買餸菜煲湯煮飯Ѽ*。又來繼續上網
      病了太多曰的Facebook E-Mail 回覆唔到噃*◇要加油

      刪除
  39. 好友,快樂週五!(唔使買餸菜煲湯煮飯Ѽ*。又來繼續上網)
    咁就有時間覆覆 E-Mail 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. ♦*¨*☾.好友☁º°¨✫天天安睡甜夢✬•*¨★::mm1498
      。・゚゚・。。゚星期五*。我唔使買餸菜煲湯煮飯.•*¨⊹*✾。
      今晚有時間覆覆✬E-Mail 明天瞓醒又預備去行街啦
       ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚❉\(。◕ヮ^)/
       ┃┗┛ APPY❀週末✿齊齊ƸӜƷ
       ┃┏┓┃ ʚïɞ 幸福滿瀉每一刻喇
       ┗┛┗┛ *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
      ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♩♪•

      刪除
  40. 好友,不是電腦更新,而是停久了,熒屏黑,Ma Grand不小心按滑鼠,以致移動了版面!
    現在OK啦,謝謝好友!

    回覆刪除
    回覆
    1.  ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ    ☆・゜+.
       しーJ   °。+ *´¨)
                ೋ☾*´¨) ¸.·*¨)
                (¸.·´ (¸.· *
      ♡•*¨*♥好彩現在OK啦❤齊齊在網上聚首::oo2003
      •ღ¸❥又開心的心情延續到每一個明天❣*。

      刪除
  41. 好姊妹 黃昏好+晚安安.::cc9009
    繼續上網要加油呀..::cc4162

    回覆刪除
    回覆
    1. ♦*¨*☾.好姊妹 ☁º°¨✫天天安睡甜夢✬•*¨★ ::mm2412
      。・゚゚・。。゚星期五*。我唔使買餸菜煲湯煮飯.•*¨⊹*✾。
      今晚有時間覆覆✬E-Mail 明天瞓醒又預備去行街啦
       ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚❉\(。◕ヮ^)/
       ┃┗┛ APPY❀週末✿齊齊ƸӜƷ
       ┃┏┓┃ ʚïɞ 幸福滿瀉每一刻喇
       ┗┛┗┛ *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
      ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♩♪•

      刪除
  42. 真喺好!順順利利已經好開心啦!
    又可與你閒話家常,每天都笑說...加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁`快樂星期日喇喂::kk3107
      大家電腦天天都順順利利¨⊹真喺好

      刪除
  43. 唔使煮飯喺主婦開心時間.吃喝玩樂好盞!
    早晨早唞啦好友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...係呢...唔使煮飯喺主婦開心時間...盞盞盞::mm2254
      齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★

      刪除
  44. 好姊妹 午安..週末開心快樂..幸福滿滿..::uu7028

    回覆刪除
    回覆
    1. ☾.好姊妹☁º°¨✫天天甜夢✬•*¨★good night::mm2412
      快樂星期日喇喂♦*¨*Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好

      刪除
  45. 神鳳午安、妳好啲未呀?周末愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚我精神番哂*。又來天天忙樂噃*◇::uu7134
      ♦*¨*Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂
      快樂星期日☾.☁º°¨✫天天甜夢✬•*¨★good night

      刪除
  46. 好番又可以過忙碌開心的生活....快樂星期六/日喇喂!::uu7122
    喺咪太多留言呀?試吓開過新一篇post睇吓如何……

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚我精神番哂*。又來天天忙樂噃*◇ ::mm2254
      ♦*¨*Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂
      快樂星期日☾.☁º°¨✫天天甜夢✬•*¨★good night
      不是我BLOG收唔到你們回覆E-Mail
      是我去大家篇post回應後...收唔到你們回覆E-Mail

      刪除
  47. ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥
    ┃┗┛ a Ρpy⊹祝您們中秋節節快樂!(。◕‿-。)
    ┃┏┓┃❥・゚♡
    ┗┛┗┛❤*¨`*•❣ღ

    回覆刪除
    回覆
    1. ╔╗═╔╗好友♦・゚☼黃昏好&傍晚好*☁`☀快樂星期曰::cc9137
      ║║═║║・。。゚♥齊齊.✿2Ѽ15❀團圓╠ ╣ a Ρpy歡欣
      ║╚═╝╠══╦══╦══╦╗─╔╗
      ║╔═╗║╔╗║╔╗║╔╗║║─║║¸.•*¨❦
      ║║═║║╔╗║╚╝║╚╝║╚═╝║
      ╚╝═╚╩╝╚╣╔═╣╔═╩═╗╔╝
      ═══════║║═║║═╔═╝║⊹*。❉
      ═══════╚╝═╚╝═╚══╝
      ═╔╗══════╔╗¸„ø¤º°¨ʚïɞ
      ╔╝╠═╦╦╗═╔╝╠═╦╦╗
      ║╬║╬║║║═║╬║╬║║║
      ╚═╩╩╬╗║═╚═╩╩╬╗║°¨ƸӜƷ
      ════╚═╝═════╚═╝
      (。◕ヮ^)つ━- ҈ -*時刻開 ❤ 萬事得♡*¨`*❣♥

      刪除