2015年9月13日 星期日

Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂

9月5日

Gif de flor星期六*神公休息*我本來約會左大家

和Kit Yuen開番個生日會的*不過家棋和我都病

Gif de flor*所以要改期*好番哂先再見呢Gif

Gif de flor咁...我兩公婆起身就出門行街嚟

這間西餐廳D食材(超級正呀)大家都去吃下呢

兩份餐$251 真係平靚正呀*我最喜歡他的配菜

Gif de flor看得出又食得出新鮮做出來加好滋味呢

이얍~키티사랑자전거

9月5日¨精神未好番哂°還是食藥º冇煮飯喇

Gif de florGif de florGif de flor

9月6日*Kit Yuen生日前*去左台灣玩

回來送給我兩公婆的手送ღ・♡❥*•❣謝謝❤

分隔线素材◆红色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

9月6日*今天我送給Kit Yuen的生日禮物

其實我安排左兩個月了`祝她花開富貴Gif Baby Woppies

天天開心萬事得Gif de florGif de florGif


分隔线素材◆蓝色系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

9月6日*哈哈¨今次看醫生對正下藥呢

Gif de flor•*¨食左一次藥咋•*¨真係無咳啊

有精神煮番餐吃喇喂•粥$24

9月7日**사랑의마술사

Gif de flor1>泰國鹹豬腳 $35 合Gif mickey e amigos

Gif de flor2>咸蛋+薑蔥+芫茜煲沙錳魚頭粥 $35

9月8日*各位好友*開...飯...喇...喂喂

1> 新鮮椰子+干椰子片+南北杏

。・゚゚・+蜜棗+干百合煲豬尾骨湯

2> 薑蔥蒸鯇魚腩 。・゚゚・。

3> 蠔仔+青豆+獨子蒜蓉煎蛋角

新鮮椰子$25 個(可分三次)煲湯

豬尾骨$36。・゚゚・。雞蛋$3 三隻

鯇魚腩$25。・゚゚青豆$10(分兩餐)

っˆヮˆ)っ。・゚゚・(其他雪櫃有喇喂)Photobucket

9月9日PhotobucketPhotobucket

1> 新鮮椰子+青紅蘿蔔+猴頭茹

。・゚゚・。+蜜棗+煲排骨湯

2> 香煎紅衫魚

3> 青豆+花茹+獨子蒜炒豬潤

豬潤$5。・゚゚・。紅衫魚$20

青紅蘿蔔$5。・゚゚・。排骨$25

っˆヮˆ)っ。・゚゚・(其他食材有喇喂)Gif de flor

Photobucket9月10日GifGifGif

Gif de flor我和Ka Ki Tang病後初癒Gif de flor

Gif de flor約定今天與Kathleen Choi

Gif de flor和Kit Yuen在我家補祝生日Photobucket

Gif de florKathleen Choi &Ka Ki Tang

Gif de flor送的生日蛋糕好滋味呢Gif de florGif de flor

Gif

9月10日*6:00吃完蛋糕◇說說笑就8:00了

Gif de florKa Ki Tang&Kathleen Choi&Kit Yuen

當然有我Ѽ去食韓國菜*。因這間好味囉Gif de flor

Gif de flor9月11日*冇煮飯喇*Gif de flor

207224655_c.jpg207224658_c.jpg9月12日*星期六*神公休息

*墟&中心**

GifGifGif

124 則留言:

  1. 每天依時坐在電腦傍,看看、談談,
    真是愉快之至!

    回覆刪除
    回覆
    1. ╓────╖
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║。・゚゚・ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜。・゚゚・。・゚゚・ƸӜƷ
      ╓─╜╙─╖╔═╩═╗
      ╙─╖╓─╜─•╬╬.•*¨`❀
      ──╙╜───•╚╬═¸.•*✿
      ∵♣♧♣∴。・゚゚・ ೋ*。
      N♡.1 好友☁。*`⊹♦・゚☼早晨&午安*☁`☀::kk3006
      っˆヮˆ)っ。・゚゚・◇Ѽ。超快又星期曰喇喂
      我瞓醒天氣好得很舒服❦。゚*- ҈ -藍天白雲的
      黃昏或傍晚時間・✱.我繼續行街買餸今晚煮飯煲湯...囉
      齊齊.¤上網感受吓。✾窩心錫錫又快樂抱抱幸福渡過每一天

      刪除
  2. 盞盞盞!假日充滿企盼!
    週末撐臺腳確實盞!食物好吸引!...
    好友睡醒繼續玩!早唞啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...快樂時間過得超快*`又一天過去了::kk3048
      今個中秋節好快就到27號呢...現在大家都安排過節
      街上好多人呢...我兩公婆享受吓...撐臺腳先啊

      刪除
  3. 回覆
    1. .☀╭══╮
      ╭╯ΘΘ ║
      ╰⊙═⊙╯❥。・゚゚・。。゚♥♡.•❤*¨`*ღ•❣
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı。゚*°•♩。♪.♬。•:。♫*。.•:。
      。・゚゚・ ೋѼ*。・゚゚・∵⊹。゚。・゚゚・∴❦
      好友☁。*`⊹・゚☼早晨&午安*☁`::mm2059
      咁就齊齊健康飲食◇・゚゚♦天天開心萬事得喇喂

      刪除
  4. 知道你都病咗好耐,但唔怕,你咁有多活力同愛心,病魔一定遠離你!
    我也借用你的標題,希望大家也能:
    「齊齊睡好吃好✱身體要好喇喂!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。*`☼早晨&午安*☁`我起身嚟⊹・゚又來忙樂開始噃 ::_1560
      ┏┓┏┓❥。・゚゚・。。゚♥♡❤ღ
      ┃┗┛ appy•❣藍天白雲的一天
      ┃┏┓┃❀.•*¨`❉*¨*ƸӜƷ
      ┗┛┗┛¨*◇ʚïɞ ¸.•*✿
      ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═
      哈哈•❣我真係病咗好耐❥。不過大家放心•❤開心的心情病魔好快走了
      っˆヮˆ)っ。・゚゚・◇Ѽ。Shu Siu 唔好客氣。゚♥來去和大家好好的分享喇喂

      刪除
  5. 好姊妹 午安..::cc4051
    美軍星期天..快快樂樂..::cc4067

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期曰::mm1571
      っˆヮˆ)っ。・゚゚・我就出門行街街&買餸菜喇喂
      ╔══╗────╔╗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
      ║╔═╬═╦═╦╝║║╚╝║══║═║═║╚╝║
      ║╚╗║╬║╬║╬║║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝。゚*Ѽ
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

      刪除
  6. 餐餐都豐富! ::cc4030 週日健康、愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期曰::mm2217
      ❤.•♥嘻嘻...我也謝謝大家喜歡看神婆私房菜...呢´
      ╔═══╗
      ║███║ ┈。゚*°•♩。♪.♬。•:。♫*。.•:。
      ║ (●) ┈♪▄ █ ♬ █ ▄.•*¨`*• ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩♪
      ╚═══╝
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

      刪除
  7. 繼續睡好吃好,天天愉快~

    回覆刪除
    回覆
    1. ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓  *¨❣
      ┃開┣━┫萬┣━┫得┃ ¸.•*¨`*•♥
      ┗━┫心┣━┫事┣━┛•*ღ
       :┗━┛:┗━┛: .⊹*¨`*•❥
       ❤   ❤   .❤
      好友◇・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期曰Ѽ::uu7134
      齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂❀.•*ʚïɞ ¸.•*✿ƸӜƷ
      ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═

      刪除
  8. 沒病就好了,請繼續開心! ::vv4064

    回覆刪除
    回覆
    1. __❤❤❤❤❤❤
      _❤❤❤.....❤❤❤
      ❤❤❤........❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤.........❤❤❤...❤❤❤
      _❤❤❤.........❤❤.....❤❤❤
      __❤❤❤.................❤❤❤
      ____❤❤❤...........❤❤❤
      ______❤❤❤.....❤❤❤
      _______❤❤❤❤
      _______❤❤ *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。    
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
      好友◇・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期曰Ѽ::uu7031
      哈哈•❣我真係病咗好耐❥。不過大家放心。・゚゚•❤
      っˆヮˆ)っ開心的心情病魔好快走了・◇大家繼續開心呢

      刪除
  9. 好姊妹 黃昏好+晚安安..::mm1493
    開心行街街&買餸菜..::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回覆完Google 大家的E-Mail::mm1737
      黃昏時出門行街街&買餸菜。・゚゚*¤
      傍晚回家準備好今晚餸菜&煲好湯喇
       ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ    ☆・゜+.`。✾
       しーJ   °❉。+ *´¨)
            ೋ*´¨) ∵¸.☾·*¨)
           ¸.·¤´★ (¸.· * ✬∴⊹
      又係時間Kitty Chan瞓覺豬時候*.•早唞喇喂
      ♦*¨*☾.好姊妹 ☁º°¨✫天天安睡甜夢呢✬•*¨★::kk3020

      刪除
  10. ♦*¨*☾.各位好友 ☁º°¨✫晚上好喇喂✬•*¨★快樂晚餐::_372
    っˆヮˆ)っ*¨`*我傍晚回家準備好今晚餸菜&煲好湯喇
    回覆完Google 大家的E-Mail .`。去回覆Facebook喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 各位好友☁。*`☼黃昏好&傍晚好*`☀又到週一喇::cc7005
      っˆヮˆ)っ*¨我起身吃飽早餐又來忙做家務事嚟
      快樂時間過得好快⊹・゚Ѽ我出門行街市...喇喂

      刪除
    2. 各位好友☁。*`☼早晨&午安*`☀我起身嚟 ::uu7060
      ❀.•*¨`❉又來藍天白雲的一天❥。ღ・゚゚❤
      ♡*ʚïɞ ¸.•*✿快樂星期二喇喂•❣・。。゚♥盞盞
      ƸӜƷ¨*◇我出門行街市買餸囉⊹・゚Ѽ
      ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═♧

      刪除
    3. 各位好友☁。*☀黃昏好嚟☼*`•開開心心話咁快又星期三呢::oo2003
      好快就到中秋節喇喂•❣・。。゚♥記住要節制月餅&美食的魅力
      っˆヮˆ)っ*¨`*這才做到Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂
      哈哈。ღ*當然•❣・。。゚♥齊齊繼續❥・゚゚❤幸福又簡單的生活呢

      刪除
    4. 嘻嘻∵大家都節曰快快樂樂喇喂。✾ ::_382
      各位好友.•*good night 喇喂・゚。Zzz*¨
      ╓────╖  ✬*¨✫
      ║─╓╖─║唞喇喂・゚。Zzz*¨
      ║╙──╜║
      ╙─╖╓─╜.⊹*¨`*•★
      ╓─╜╙─╖ ¸.•*¨`*•☾
      ╙─╖╓─╜•*☁
      ──╙╜♦・゚*◇又係時間瞓覺豬
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐϠ₡

      刪除
  11. 時間過得好快,享受假日之後,又到週一啦!
    但願天天快樂的不知時日過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。*`☼早晨&午安&黃昏好*☁`::mm1565
      我起身吃飽早餐又來忙做家務事嚟
      就係呢⊹・゚快樂時間過得好快º°¨又到週一喇

      刪除
  12. 不知不覺中秋節快到啦,Ma亦感受到濃濃的節日味道!
    月餅的引誘...............看看大家可節制到!
    早晨早唞啦好友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年中秋節我都感受到濃濃的節日味道嚟::mm1930
      月餅是引誘唔到我多吃呢⊹・゚每年兩公婆都係食一個咋
      看來Ma Grand好喜歡食月餅•*喂喂喂•*你記住要節制到
      9月19日•*女家•*會去大窩村•*二家姐家BBQ做節
      9月26日或9月27日•*可能是男家或*契仔家食飯做節了

      刪除
  13. 好姊妹 早晨..開始有秋意..早晚都很舒服..清涼..::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹☁。*`☼早晨&午安&黃昏好*☁` ::mm818
      我起身吃飽早餐又來忙做家務事嚟
      就係呢⊹・゚快樂時間過得好快º°¨又到週一喇

      刪除
  14. 好姊妹☁。*`☼黃昏好&晚安安..::cc4051
    你又忙做家務事..我又預備享受夢鄉..::oo2031

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★::mm2412
      今天我忙做家務事到很晚。*`你享受夢鄉
      就晚上12:30我去洗米煮餸囉*`11:00煲好湯了
       .∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ┈Zzz┈瞓覺先喇喂┈Zzz┈

      刪除
  15. 你前排無咩心機食一定瘦左好多喇..依家好番記得多補充營養喇!!!
    哥份西餐真係唔錯喎!!!好大份~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排無咩心機食又食左咁多藥。*`我都冇瘦喎
      醫生話: 因積聚好多毒素浮腫不小
      如果下星期冇改善要食去水腫藥喎::mm2185
      係呢...哥份西餐真係唔錯...大份又好滋味::mm2442
      好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★::mm1498
      今天我忙做家務事到很晚。*`你享受夢鄉
      就晚上12:30我去洗米煮餸囉*`11:00煲好湯了
       .∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ┈Zzz┈瞓覺先喇喂┈Zzz┈

      刪除
  16. 時間過得好快!
    如果天天如此...上上網、聊聊天...真喺好盞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。*`☼早晨&午安*`☀我起身嚟::_2157
      ❀.•*¨`❉又來藍天白雲的一天❥。ღ・゚゚❤
      ♡*ʚïɞ ¸.•*✿快樂星期二喇喂•❣・。。゚♥盞盞
      ƸӜƷ¨*◇現在大家都在上網⊹・゚Ѽ聊聊天呢
      ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═♧╬╬═╬♣╬═

      刪除
  17. 感受到中秋節的歡樂氣氛,
    Ma'為食',每年月餅的魅力,Ma都無法抗拒,...但要節制囉!
    好友的節目安排好晒囉!男女家頗有默契呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...我都好'為食'不過食唔到多野咋::mm1583
      哈哈...Ma Grand一定要節制月餅的魅力呢
      呵呵...你唔怕肥肚腩也要為身體健康著想
      剛決定•*14號•*老朋友和契仔一家食飯做節
      女家19號•*去大窩村•*二家姐家BBQ做節
      男家無決定•*幾時做節...太多人唔得閒呢...冇D默契

      刪除
  18. 好姊妹 午安 開心來到星期二.忙碌為了所愛的親人..::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹☁。*`☼早晨&午安*`☀我起身嚟 ::_1560
      ❀.•*¨`❉又來藍天白雲的一天❥。ღ・゚゚❤
      ♡*ʚïɞ ¸.•*✿快樂星期二喇喂•❣・。。゚♥盞盞
      ƸӜƷ¨*◇愛自己多些⊹・゚Ѽ才能有愛為他分享
      ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═♧╬╬═╬♣╬═

      刪除
  19. 好姊妹 黃昏好&晚安安..你起身就到我預備見周公子呢..::mm1493

    回覆刪除
    回覆
    1. ♦*¨*✫好姊妹 ☾º°¨☁天天安睡甜夢呢★*¨✬::_380
      你起身時就到我預備見周公子嚟⊹•・゚¨*◇

      刪除
  20. 無事架喇無事架~~~~我祝福你身體健康!!!無病無痛~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...咁你又放心...我真係無事架...有藥食得自然好的::mm2374
      ♦*¨*✫好友☾º°¨☁天天安睡甜夢呢★*¨✬
      你見周公子時⊹•・゚¨*◇我就預備去煲湯嚟

      刪除
  21. 9月9日果晚,紅衫同豬肝都是我的至愛呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。*☀午安&黃昏好嚟☼*`•開開心心話咁快又星期三呢::cc7002
      我好多時都喜歡買紅衫魚同豬肝食⊹・゚¨*◇當然要新鮮&平靚正呀
      Small U.好快就到中秋節喇喂•❣・。。゚♥記住要節制月餅&美食的魅力
      っˆヮˆ)っ*¨`*這才做到Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂

      刪除
  22. ♥盞盞♥盞!平安樂利又到週三!
    幸福好簡單!...逍遙自在,不用負擔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。*☀午安&黃昏好嚟☼*`•開開心心話咁快又星期三呢::mm2217
      っˆヮˆ)っ*¨`*當然•❣・。。゚♥齊齊❥。ღ・゚゚❤盞盞幸福又簡單的生活

      刪除
  23. 「我都好'為食'不過食唔到多野咋 」...唔緊要,密食多餐啦!
    Ma現在無咩愁,最愁肥肚腩!為健康要忍忍口啦!...最慘係太多引誘,(連外子都不時以美食來靠害Ma Grand!)
    人多聚會好熱鬧啫!...

    回覆刪除
    回覆
    1. 齊齊⊹•・゚¨*◇為健康著想也為肥肚腩要記住節制月餅&美食的魅力::cc9072
      17號•*才是同老朋友和契仔一家食飯做節♦*¨*Ѽ人多聚會熱鬧過節啦

      刪除
  24. 好姊妹..午安..我清早起來..你清早入睡..配合得很好..::uu7122

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹☁。*☀午安&黃昏好嚟☼*`•開開心心話咁快又星期三呢::uu7031
      哈哈。ღ咁配合*當然•❣・。。゚♥齊齊❥・゚゚❤盞盞幸福又簡單的生活

      刪除
  25. 神鳳、美食當前認真開之喎!繼續開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。*☀午安&黃昏好嚟☼*`•開開心心話咁快又星期三呢::mm2374
      好快就到中秋節喇喂•❣・。。゚♥記住要節制月餅&美食的魅力
      っˆヮˆ)っ*¨`*這才做到Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂
      哈哈。ღ*當然•❣・。。゚♥齊齊繼續❥・゚゚❤幸福又簡單的生活呢

      刪除
  26. 週三嘻嘻哈哈,好友瞓醒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友¤。゚*- ҈ -・✱甜夢中*¨`*我吃飽回家預備去煲湯嚟::kk3203

      刪除
  27. 謝謝好友溫馨提示....真喺要節制!
    這個中秋節,想必不太熱!....聚會愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我溫馨提示你*¨`好友・゚゚真的好好記住喇喂::cc9139
      ❣❥・゚゚ღ咁大家天天繼續開心萬事得囉♦・゚*◇
      。・゚゚・ ೋѼ*。・゚゚・∵⊹。゚。✾・゚゚・∴❦
      ✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★快樂星期四
       *∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈Zzz┈瞓覺喇喂┈Zzz┈

      刪除
  28. 好姊妹..黃昏好&晚安..簡單的生活份外幸福..::_1560

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻・゚゚∵大家天天都簡單的生活。✾ 一定份外幸福::uu7122
      ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓  ✬*¨✫
      ┃晚┣━┫發┣━┫夢┃ ¸.•*¨`*•☾
      ┗━┫晚┣━┫好┣━┛•*☁
       :┗━┛:┗━┛: .⊹*¨`*•★
       ✱   .✱   .✱
      好姊妹.•*good night 喇喂・゚。Zzz*¨

      刪除
  29. 依家睇你d野食就覺得香港食野平過澳門~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢・゚゚∵小t。✾ 香港食野平過澳門喇::cc9149
      ╓────╖  ✬*¨✫
      ║─╓╖─║唞喇喂・゚。Zzz*¨
      ║╙──╜║
      ╙─╖╓─╜.⊹*¨`*•★
      ╓─╜╙─╖ ¸.•*¨`*•☾
      ╙─╖╓─╜•*☁
      ──╙╜♦・゚*◇又係時間瞓覺豬
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐϠ₡

      刪除
  30. 有人提點,感覺幸福!
    謝謝好友,吃喝豐足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多時都冇記性...所以身邊人也提點的...感恩也覺幸福::vv4038

      刪除
  31. 早晨早唞啦好友,快樂週四,笑嘻嘻!
    靚湯感覺好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友.⊹*黃昏好.•*☁笑嘻嘻又快樂週四::mm1583
      今天起身電腦連線唔到`*•現在上網又OK嚟
      今晚7:00約定老朋友和契仔一家食飯做節

      刪除
  32. 好姊妹 早安..又是忙碌的星期四..開心..♥♥..::mm1582

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹.⊹*黃昏好.•*☁笑嘻嘻又快樂週四::_962
      今天起身電腦連線唔到`*•現在上網又OK嚟
      今晚7:00約定老朋友和契仔一家食飯做節

      刪除
  33. 新鮮椰子+青紅蘿蔔+猴頭茹。・゚゚・。+蜜棗+煲排骨湯...好飲!
    綠茶蛋糕...好味嗎?=P~

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠茶蛋糕...好好味嚟::oo2003 我煲湯神公話好好飲嚟
      好友.⊹*黃昏好.•*☁笑嘻嘻又快樂週四
      今天起身電腦連線唔到`*•現在上網又OK嚟
      今晚7:00約定老朋友和契仔一家食飯做節

      刪除
    2. 咁早....約定老朋友和契仔一家食飯做中秋節??

      刪除
    3. 因為•老朋友和契仔爸媽工作好忙::mm2065
      •也要約他們自己男女家做節麻
      •所以我地安排咁早食飯做中秋節....嚟
      明天我都約定和女家做節•BBQ•唔得閒呢

      刪除
  34. 好姊妹.⊹*黃昏好&晚安安.::_967
    開開心心和老朋友.契仔一家食飯做節..::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹✬*¨✫早唞喇喂・゚。Zzz*¨::mm2412
      .⊹*¨`*•★你又係時間瞓覺豬♦・゚*◇
       ¸.•*¨`*•☾我開開心心食飯做節喇
      •*☁

      刪除
  35. 你買哥個泰國豬腳好抵呢~~~而且好似幾好味~~
    又就快到同末~~開心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢¸.•*¨`*•☾泰國豬腳好抵又好味::mm1498
      好友.⊹*☁笑嘻嘻...超快到週末
      ✬*¨✫早唞喇喂┈Zzz┈・゚。Zzz*¨
      .⊹*¨`*•★你又係時間瞓覺豬♦・゚*◇

      刪除
  36. 有健康既身體, 真的是最重要呀, 晚安安! ::_380

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢Winnie Lui 大家最重要有健康既身體::mm2254
      好友.⊹*☁笑嘻嘻✬*¨✫超快到週末喇喂
      .⊹*¨`*•★晚上好♦・゚*◇吃晚餐未呢¸.•*¨`*•☾

      刪除
  37. 自己什麼也不用記,大家會提醒你,真幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...鬼叫我無記得咩...他們要超長氣...囉::oo2014

      刪除
  38. 半夜醒來看到好友聚餐,幾開心!
    祝大家順利,天天笑嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...Ma Grand半夜醒來...FB看到開心聚餐::uu7122
      好友.⊹*☁笑嘻嘻✬*¨✫超快到週末喇喂
      .⊹*¨`*•★晚上好♦・゚*◇吃晚餐未呢¸.•*¨`*•☾

      刪除
  39. 午安.好姊妹..愉快又來到星期五...::cc9151

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹.⊹*☁笑嘻嘻✬*¨✫超快到週末喇喂::mm2295
      .⊹*¨`*•★晚安♦・゚*◇你吃飽晚餐瞓左呢¸.•*¨`*•☾

      刪除
  40. 好姊妹 每天開開心心..享受身邊美事美物..::oo2031

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生無幾多個十年⊹。゚。✾我當然每天開開心心::uu7031
      ¤。゚*- ҈ -・✱享受身邊美好事美好物喇喂 ೋѼ

      刪除
  41. 神鳳、又係周末喇!祝愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友.⊹*☁笑嘻嘻✬*¨✫超快到週末喇喂::vv4015
      .⊹*¨`*•★晚上好♦・゚*◇吃晚餐未呢¸.•*¨`*•☾

      刪除
  42. 神鳳約定和女家做節•BBQ•....正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻・゚゚∵大家都節曰快快樂樂喇喂。✾ ::mm2255
      ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓  ✬*¨✫
      ┃晚┣━┫發┣━┫夢┃ ¸.•*¨`*•☾
      ┗━┫晚┣━┫好┣━┛•*☁
       :┗━┛:┗━┛: .⊹*¨`*•★
       ✱   .✱   .✱
      好友.•*good night 喇喂・゚。Zzz*¨

      刪除
  43. 朋友間彼此包容,講多講少唔緊要!
    大家心照!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☼.*☁早晨&午安*`☀我起身嚟♦・゚*◇::mm2059
      笑嘻嘻- ҈ -・*¨✱超快到週曰喇喂 ೋ∴Ѽ
      今天我又要忙做家務事喇喂.⊹*・゚゚∵✾

      刪除
    2. 我出門行街市買野預備今晚煲湯嚟::_372

      刪除
  44. 好友提前聚餐 ,唔使迫,輕鬆愉快!
    又到週末,自然寫意!
    (Ma下午8:39已吃晚餐,預備瞓覺添!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來好多人提前食飯做中秋節....嚟
      我都等左半小時...才有位...好迫人的
      Ma 晚上8:39已吃晚餐...還預備瞓覺添::mm2442

      刪除
  45. 好姊妹 午安..週末平安喜樂..歡笑..::oo2059

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹☼.*☁早晨&午安*`☀我起身嚟♦・゚*◇ ::mm1582
      笑嘻嘻- ҈ -・*¨✱超快到週曰喇喂 ೋ∴Ѽ

      刪除
  46. 週末是好姊妹拍拖..甜蜜蜜..::uu7028

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天我兩公婆不是拍拖・゚゚∵✾::cc7005
      去左大窩村...細家姐到BBQ做中秋節....嚟
      今天我又要忙做家務事喇喂.⊹*

      刪除
  47. 午安愉快好友!
    天天煲湯樂,吃喝,好潤播!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友.•*我煲湯樂♦・゚*◇你瞓覺豬喇*¨Zzz::kk3020
      .⊹*☁✬*¨✫good night 甜夢喇喂•★・゚*☾

      刪除
  48. 人人都怕迫,你提前我提前做節,不約而同在酒樓裡面,老闆笑咪咪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻- ҈ -・*¨✱超快又到週一喇喂 ೋ∴Ѽ::oo2005
      我和家人做完中秋節嚟・゚゚∵✾正曰自己家食好D當做節嚟

      刪除
  49. 好姊妹☼.黃昏好&晚安安ೋ∴Ѽ 週曰愉快..::cc4067

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹.•*我出門吃飯前♦・゚*◇你以瞓覺豬喇::mm1498
      .⊹*☁✬*¨✫good night 甜夢喇喂•★・゚*☾*¨Zzz

      刪除
  50. 開心歡樂的一天.BBQ做中秋節..::mm1582

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和家人做完中秋節嚟・゚゚∵✾正曰自己家食好D當做節嚟::mm1568

      刪除
  51. 果然與你有點通....你煲粟米湯,Ma也煲粟米湯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚我都係煲粟米湯...只係落不同材料咋...哈哈::mm2254

      刪除
  52. 做完節,在家歇歇...吃家常便飯,讚啦!
    早唞好友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩...做完節...大吃大喝完...可在家歇歇...吃回家常便飯了::mm1493
      好友.⊹*☁甜夢✬*¨✫早唞喇喂•★・゚*☾*¨Zzz今天我都忙不過來

      刪除
  53. 好姊妹 早晨..下雨天真是好眠眠...::_380

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上7:00幾...行雷閃電...落左好大雨::mm1583
      好姊妹.⊹*☁甜夢✬*¨✫早唞喇喂•★・゚*☾*¨Zzz

      刪除
  54. 正日在自己家食..還有最愛的人相伴幸福..::mm2373

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛的人相伴.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂Ѽ::_382

      刪除
  55. 回覆
    1. ♦*¨*☾.好友 ☁º°¨✫晚上好喇喂✬•*¨★快樂晚餐::cc9149

      刪除
  56. 晚安my friend,D食物多到令人眼花撩亂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 懂得享受生活就懂得享受身邊一切•*¨由其食喇::_1560
      っˆヮˆ)っ•:。2Ѽ15年❣❥・゚゚ღ中秋節快快樂樂
      *My L❤ve Friend•°*。♥.天天開心萬事得喇喂*・♡
      .⊹*☁✬*¨✫good night♦・゚*◇甜夢喇喂•★・゚*☾*¨Zzz

      刪除
  57. 你見點呀????好番哂未??
    星期六日有無出街街玩呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好番好多喇❥・゚゚ღ小t 你見點就真•°*。♥還有5天去玩呀
      星期六❣・゚*❤19號我有出街街玩呀*・♡出左新文章分享呢
      .⊹*☁✬*¨✫good night♦・゚*◇甜夢喇喂•★・゚*☾*¨Zzz::mm2412

      刪除
  58. 今早有小雨...現在又放晴...::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期二・゚*我出左新文章分享呢::vv4038

      刪除
  59. 好姊妹..早安..有喜樂的心..天天心身健康...愉快..::_1560

    回覆刪除
    回覆
    1. ╔══╗────╔╗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
      ║╔═╬═╦═╦╝║║╚╝║══║═║═║╚╝║
      ║╚╗║╬║╬║╬║║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı。゚*°•♩。♪.♬。•:。♫*。.•:。又一天開始呢

      刪除