2016年10月11日 星期二

開心話咁快又一天Ѽ齊齊開心分享美食喇喂

⚽10月2曰💞星期曰💖凌晨2:10的晚餐🐠

今晚餐飯都一樣快靚正

1> 莧菜+薑滾排骨湯

2> 甜酸醬煎中蝦

3> 蕃茄煎蛋

莧菜$3*¨*排骨$22*¨*中蝦$25

*¨*蕃茄$5(其他食材雪櫃有嚟)

🍉10月3曰🏃星期一💙凌晨2:10的晚餐🌲

下午又煲定菊花水,買叮叮就吃得的

菊花$13.5包 (可分兩次)冰糖雪櫃有

京滬炒麵$16*¨*焗肉醬薯蓉$14.9

瑞士雞脾$15.9

🎥10月4曰💗星期二🐕凌晨2:10的晚餐🍹

快樂話咁快又一天✬。。゚♦

★。゚*☆好友們☁・゚☾甜夢安睡

1> 沙葛+薑煲雞胸湯

2> 薑蔥蒸鯇魚腩+魚鰾

3> 紅蔥頭+薑+南乳醬煎雞件

冰鮮雞一隻$60(可分兩餐三味)

鯇魚腩+魚鰾$43(可分兩餐)

蔥$ 2 (可分幾餐),沙葛$6(其他食材雪櫃有呢)

🎧10月5曰💟星期三🍇凌晨2:10的晚餐🍂

眨吓眼時間過得好快嚟╠╣aΡpy

1> 天山雪連+南北杏+蜜棗煲肉排湯

2> 紅蔥頭+蔥絲蒸鯇魚腩+魚鰾

3> 紅蔥頭+芝麻+蜜糖煎雞件

肉排$32(可分兩餐)

天山雪連$10(其他食材雪櫃有)

🍢10月6曰💝星期四💚凌晨2:10的晚餐🍗

╠╣aΡpy明晚我又唔使煮食喇喂

1> 蜜棗+花生+毛瓜+蕃茄煲肉排湯

2> 紅蔥頭+蔥粒+麵豉蒸白倉魚

3> 蠔仔+蔥粒+菜脯粒煎蛋角

毛瓜+蕃茄$8.5・゚白倉魚$35

麵豉$3 (可分兩餐)蠔仔$20 (其他食材雪櫃有)

🍕10月7曰💘星期五🍱

今日好唔開心,我地今日 一班朋友食飯時

我哋先放低蛋糕在餐廳先叫餐廳雪住,

當我們用餐完了的時候,我們開始切蛋糕,

我們只是使用自己帶來的餐具,

但職員在這時說要收取切蛋糕服務費,

我們已在三聲稱只是使用自己帶來的餐具,

但職員堅持要收取,

我們立即付款離開,以後不再去這餐廳

在大埔,第一次唔畀切生日蛋糕,還要收費

🍡10月8曰🍌星期六🍝

契仔一家&老朋友去曰本玩

💕昨晚給我兩公婆的手信

🍟10月9曰🍣星期曰🐈午餐🍲

今晚約會左好姊妹行街吃飯

凌晨果餐咩都冇買,吃昨天麵包

這餐是息,兩公婆的午餐相片

🍦10月10曰💜星期一💕凌晨2:10的晚餐🍁

今晚我有煮食嚟...哈哈

1> 紅蔥頭+蕃茄+菠菜滾鯪魚肉湯

2. 肥牛干燒伊麵

蕃茄$8 三個(可分兩餐)鯪魚肉$10(可分兩餐)

肥牛$35 (可分兩餐)伊麵$10

.•*¨菠菜$5<其他雪櫃有呢>

🍎10月11曰🍏星期二💛凌晨2:10的晚餐🍥

今晚掛住追看番電視劇無時間回覆大家了

我愛香港*.芈月傳*.叢林的法則*.今個夏天食平D

(紅蔥頭+蕃茄+絲瓜+海蝦+鯪魚肉+滾蛋花湯麵)

海蝦$25 (可分兩餐)絲瓜$5

湖北雞蛋$10 七隻(可分幾餐)<其他雪櫃有呢>

91 則留言:

  1. ❤..♥。゚❤.齊齊開心每一天......黃昏好.........❤..♥。゚❤

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ 謝謝 NO,1 ☁*¨*☆好友
      晚安♦・゚✬我買完餸菜回家★。゚☾你以乖乖瞓覺嚟
      大家每一天瞓醒❤齊齊時刻都要╠╣aΡpy喇喂♥

      刪除
    2.  ∧_∧・゚。Zzz*¨
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ  ・゜+.♪`。✾
       しーJ °❉。*♫´¨)
          ¨♬∵ ೋ¸.·ø
        ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹
      •ೋ*¨*╠╣aΡpy週三喇喂•.¸¸。゚ഐ

      刪除
  2. 回覆
    1. 眨吓眼時間過得好快嚟♦・゚✬好友瞓先喇★。゚☾好夢
      我8:30出門和神公吃飯・゚。凌晨1:00要煲湯煮飯喇
      ❥*¨❣齊齊時刻❤開心萬事得♥。゚♡天天╠╣aΡpy喇喂ღ
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝•*◇Zzz

      刪除
  3. 澳門都有好多餐廳收切餅費....但餐廳侍應應該係你地切之前講話會收嘛!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉...餐廳侍應,應該係切之前講話會收
      又冇寫名,話收幾多切餅費都得,真過份呢
      其實香港都有好多餐廳收切餅費,不過一定寫名收幾多錢的

      刪除
  4. 咁樣切左先話收既話..真係講咩都得啦佢..................

    回覆刪除
    回覆
    1. 大埔是新界區,第一次唔畀切生日蛋糕,還要收費的
      好友★。゚☾眨吓眼時間過得好快嚟
      又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安

      刪除
  5. 咦﹗MOS 好似最近都幾得神鳳心喎?^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. MOS點解呢
      好友★。゚☾眨吓眼時間過得好快嚟
      又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安

      刪除
    2. MOS = 摩斯漢堡,係咪你去食果間?我好耐冇去幫襯過佢地,七、八年前,佢哋有得配炸蝦的。

      刪除
    3. っˆヮˆ)っ 嘻嘻...我唔識英文的,唔該晒
      係呢...最近我兩公婆也幾喜愛去吃的
      嘩...原來Small U幫襯過咁耐,我就近期才知有這食店
      好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀
      💞大家💖*¨*💜週末╠╣aΡpy💘。゚💕

      刪除
  6. 魚鰾好吃的嗎? 用來炸的?

    晚安! 美夢! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人口味不同,我就好喜愛吃鯇魚的魚鰾
      不可以用來炸的,只限於用來蒸或炒
      好友★。゚☾眨吓眼時間過得好快嚟
      又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安

      刪除
  7. 咁啱嘅…之前都有個網友同你一樣,自己帶食具,事前也沒說要收費但到切蛋糕時便說收,最後情景咪和你差不多,火滾到即刻埋單走人同一肚子氣咯!
    如果早講都唔會咁「慶」啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的網友是不是在FB分享,咁那個就是我了
      大埔是新界區,第一次唔畀切生日蛋糕,還要收費的
      係囉...餐廳侍應,應該係切之前講話會收
      又冇寫名,話收幾多切餅費都得,真過份呢
      其實香港都有好多餐廳收切餅費,不過一定寫名收幾多錢的

      刪除
  8. ╠╣aΡpy週三..早晨..美好..゚❤゚❤

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ好友★。゚☾又瞓覺豬喇喂
      甜夢♦・゚✬晚安☁¨*☆╠╣aΡpy週四

      刪除
  9. ❤午安,開心萬事得♥。゚♡天天╠╣aΡpy喇喂ღ, 點解無晒裝了既公仔圖呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Google更新完,唔知道點解無晒裝了既公仔圖呀
      っˆヮˆ)っ好友★。゚☾又瞓覺豬喇喂
      甜夢♦・゚✬晚安☁¨*☆╠╣aΡpy週四

      刪除
  10. 天山雪蓮+南北杏+蜜棗煲肉排湯...天山雪蓮只賣$10..咁平....?武俠片裏面啲天山雪蓮好名貴架喎!:P
    我諗那餐廳是指你地"放低蛋糕在餐廳+放在佢餐廳雪櫃雪住那蛋糕+用咗佢嘅地方食餐廳以外嘅食物,
    所以要收費囉!如果餐廳晨早講話要收費,相信你地無咁嬲囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉...放低蛋糕在餐廳時,早講話要收費,不過一定寫名收幾多錢的
      大埔是新界區,第一次唔畀切生日蛋糕,還要收費的

      刪除
    2. 真係...天山雪蓮只賣$10..真係咁平
      其實就收工,又不可再放到明天賣...麻

      刪除
  11. 神鳳妳好、玩得開心、食得開心、與好朋友一起食更開心。繼續開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ好友★。゚☾又瞓覺豬喇喂
      甜夢♦・゚✬晚安☁¨*☆╠╣aΡpy週四

      刪除
  12. 週四愉快平安+早安....っˆヮˆ)っ

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ好友♦・゚☼午安&黃昏好☁*`☀
      💞大家💖*¨*💜周四╠╣aΡpy💘。゚💕

      刪除
  13. 神鳳午安,
    起床未呀?又係行街市時間喇喂,

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ好友♦・゚☼午安&黃昏好☁*`☀
      💞大家💖*¨*💜周四╠╣aΡpy💘。゚💕
      今晚唔使煮飯煲湯,神公明天休息去飲夜茶喇
      不過都要起床洗衣,6:00出街市買定明晚餸菜

      刪除
  14. 💖*¨*💜周四晚上好..💖*¨╠╣aΡpy💘。゚💕*晚安安...゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友★。゚☾又是瞓覺豬時間喇♦・゚✬晚安☁¨*☆
      💞神公明天休息💖*¨*💜我唔上網了💘。゚💕

      刪除
  15. 💞神公休息💖*¨*💜幸福甜蜜日子💘。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友★。゚☾我瞓醒黃昏6:00喇♦・゚✬到你瞓覺豬時間喇☁¨*☆

      刪除
  16. 神鳳妳好、明天又是周末、祝妳和神公玩得開心愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ週末神公開車啦,神公休星期五的
      好友★。゚☾又是瞓覺豬時間喇♦・゚✬晚安☁¨*☆

      刪除
  17. 💘。゚💕..週末愉快...平安..💘。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀
      💞大家💖*¨*💜週末╠╣aΡpy💘。゚💕

      刪除
  18. ⛅好友們♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀
    💘大家💚*¨*💜週末💛╠╣aΡpy💙。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 🍲我又係時候出門去買餸菜&去玩喵喵🐈

      刪除
    2. ★。゚☾。好友們☁¨☆甜夢安睡嚟♦・゚✬
      ░∧∧。゚
      ░・ω・)
      ░⊂ノ

      刪除
    3. 好友們☁¨☆晚安♦・゚✬乖乖瞓嚟。゚☾
       ∧_∧・゚。Zzz*¨
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ  - ҈ -.♪`。✾
       しーJ °❉。*♫´¨)
          ♬∵❀•*¨✿.·ø
        ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹✱
      ♡ღೋ•╠╣aΡpy週二喇喂•.¸¸。゚ഐ

      刪除
  19. 💖*¨*💜週末黃昏好..╠╣aΡpy💘。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友★。゚☾又瞓覺喇♦・゚✬晚安☁¨*☆╠╣aΡpy週日

      刪除
  20. ゚💕 週日愉快..美麗星期天..╠╣aΡpy..゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚✬我回家喇★。゚☾你甜夢安睡☁¨*☆
      🍂快樂時間過得好快又新一週開始喇喂🍁
      💘大家💚*¨*💜週一💛╠╣aΡpy💙。゚💕

      刪除
  21. 新一週開始..天天開開心心..💛╠╣aΡpy💙。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀

      刪除
  22. 回覆
    1. ♦好友☼我的早晨&你的午安好☁*☀
      💘大家💚*¨*💜週一💛╠╣aΡpy💙。゚💕

      刪除
  23. 好友..開始有風有雨..黃昏平安..♦・゚☼

    回覆刪除
  24. 晚安時間已到..晚上好..ZZZZ.........

    回覆刪除
    回覆
    1. ♦・゚★好友✬。゚☾甜夢安睡☁¨*☆
      🍂快樂時間過得好快又一天喇喂🍁
      っˆヮˆ)っ。゚星期二╠╣aΡp💖¨💜

      刪除
  25. 大風大雨..沒有去公園..💖¨💜

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁*`♦我的早晨&你的午安好
      💘大家💚*¨*💜週二💛╠╣aΡpy💙。゚💕
      T3 黃雨 還風還雨...我都冇去玩喵喵

      刪除
  26. 💚*¨*💜週二整天都下雨..真是休息天..💙。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨☆好友★。゚☾晚上好嚟♦・゚✬╠╣aΡpy週三

      刪除
  27. 神鳳妳好、貓貓個養好正經喎!周三愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨☆好友★。゚☾晚上好嚟♦・゚✬╠╣aΡpy週三
      貓貓個養咁正經,是不滿意這餐廳...喎

      刪除
  28. 週三晚安安...ZZZ..★。゚☾

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨☆好友★。゚☾晚安嚟♦・゚✬╠╣aΡpy週四

      刪除
  29. 美好的一天...✬╠╣aΡpy週四....💙。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. ⛅好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀
      ╠╣aΡpy週四,今晚我又唔使煮飯...哈哈
      明天神公休息,我唔得閒上網去探吓你喇喂
      今晚神公飲夜茶,我去買包,之後去彩紅士多玩喵喵
      明晚約會老朋友,去她家打邊爐,祝賀新居入火

      刪除
  30. 打風屋企有無入定d糧食呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨☆好友★。゚☾晚安嚟♦・゚✬╠╣aΡpy週五喇喂
      我家行過對面街就有M記了,打風屋企都唔使入定多糧食呀

      刪除
  31. 打風的一天..多睡一會..☁*`☀

    回覆刪除
    回覆
    1. 清晨6:00掛T8風呢,我都是上床瞓覺時間喇
      我瞓醒,落街吃早餐6:00前落左T8風...呢

      刪除
  32. 💚*¨*💜週五💛╠╣aΡpy💙。゚💕打風呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ💘大家💚*¨*💜週未💛╠╣aΡpy💙。゚💕
      好友☁¨☆晚安♦・゚✬我回家★。゚☾你以乖乖瞓覺嚟

      刪除
  33. 神鳳午安、今日打大風、相信不宜戶外活動、可以趁機在家好好休息呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 清晨6:00掛T8風呢,我都是上床瞓覺時間喇
      我瞓醒,落街吃早餐下午6:00前落左T8風呢
      っˆヮˆ)っ💘大家💚*¨*💜週未💛╠╣aΡpy💙。゚💕
      好友☁¨☆晚安♦・゚✬我回家★。゚☾你以乖乖瞓覺嚟

      刪除
  34. 吓!你好夜好夜回家架?有冇神公陪你架?
    小心治安呀!★。゚我乖乖瞓覺嚟!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 神公休息,陪他行街才咁夜回家咋
      💘大家💚*¨*💜週未💛╠╣aΡpy💙。゚💕
      ⛅好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀

      刪除
  35. "芈月傳" 我在mytv super睇晒喇, 好好睇,我好少追劇, 呢套一次過睇幾集.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...我在J5睇"芈月傳"有講東話麻
      不過我都會在電腦睇番未睇...囉
      💘大家💚*¨*💜週未💛╠╣aΡpy💙。゚💕
      ⛅好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀

      刪除
  36. 仍有雨的一天..平安💛╠╣aΡpy💙。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 💘大家💚*¨*💜週未💛╠╣aΡpy💙。゚💕
      ⛅好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀

      刪除
    2. っˆヮˆ)っ。゚🍲出門去買餸菜&去玩喵喵🐈

      刪除
  37. 切生日蛋糕要收費,離譜囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉...放低蛋糕在餐廳時,早講話要收費,不過一定寫名收幾多錢的
      大埔是新界區,第一次唔畀切生日蛋糕,還要收費的...離譜囉
      っˆヮˆ)っ💘大家💚*¨*💜週曰💛╠╣aΡpy💙。゚💕
      好友☁¨☆晚安♦・゚✬我回家★。゚☾你以乖乖瞓覺嚟

      刪除
  38. 美好的星期天..午安..💛╠╣aΡpy💙。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ★。゚☾好友☁¨☆甜夢安睡♦・゚✬
      💙。゚💖開心話咁快又一天💛*¨*💜週一💞╠╣aΡpy💚

      刪除
  39. 💛*¨*💜新的一週💞╠╣aΡpy💚早晨っˆヮˆ)っ💚

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼我瞓醒嚟⛅早晨&你的午安好☁*`☀
      🍲回覆完大家我就出門去買餸菜&去玩喵喵囉🐈

      刪除
  40. 好友♦出門去買餸菜&去玩喵喵..拜拜..黃昏好,,❤❤

    回覆刪除
    回覆
    1.  ∧_∧・゚。Zzz*¨
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ  ・゜+.♪`。✾
       しーJ °❉。*♫´¨)
          ¨♬∵ ೋ¸.·ø
        ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹
      •ೋ*¨*╠╣aΡpy週二喇喂•.¸¸。゚ഐ
      好友☁¨☆晚安♦・゚✬乖乖瞓覺嚟★。゚☾

      刪除
  41. 周五打風有無出街呀~
    食左d咩呀哥日~

    回覆刪除
    回覆
    1. 周五打風有出街,食鮑牛腩河之後行商場囉
       ∧_∧・゚。Zzz*¨
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ  ・゜+.♪`。✾
       しーJ °❉。*♫´¨)
          ¨♬∵ ೋ¸.·ø
        ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹
      •ೋ*¨*╠╣aΡpy週二喇喂•.¸¸。゚ഐ
      好友☁¨☆晚安♦・゚✬乖乖瞓覺嚟★。゚☾

      刪除
  42. 週二平安順利..喜樂•ೋ*¨*╠╣aΡpy¨♬∵ ೋ¸.

    回覆刪除
    回覆
    1.  ∧_∧・゚。好友♦・゚☼我瞓醒嚟⛅早晨&你的午安好☁*`☀
      (。・ω・。)つ━♡💚ღೋ•💜╠╣aΡpy💙週二💕•.¸¸。゚ഐ💘
      ⊂   ノ  
       しーJ 

      刪除