2017年1月1日 星期日

❥*¨❣大家ღ❤2Ѽ17新年快樂喇喂♡。゚♥

🎥🎤12月28曰🎼星期三🎧下午3:00的早餐📀

今天都是<浩食冰室>吃早餐🍴OK呢

吃飽4:00冇買餸菜⌛回家做家務事

5:00去玩貓貓🐈之後去剪髮👒

晚上8:20和神公去<金源>吃飯👫

👲👸12月29曰🎣星期四🐠凌晨2:00的晚餐🐟

天氣凍冰冰🌀我唔煮晚飯🍜又吃雪櫃食材

<果皮魚旦+午餐肉+魚皮餃煮通粉>

<果皮魚旦+泡菜+午餐肉+魚皮餃煮米粉>

🍷🍹12月30曰☕星期五🍨下午2:00的早餐🍧

今天2:00要起床4:00要去沙田來回鄉卡

都是去<浩食冰室>吃早餐🍴開張兩星期

我兩公婆吃過三次咋,今次以唔店啦👀

好梯唔好味✊算了吃飽3:00坐72巴士呢

來完回鄉卡5:00行去<大快活>再吃下午餐囉

吃飽,行街街,晚上9:00回大埔<沙瀧>吃飯👍

習慣凌晨2:00吃晚餐...咁又一天嚟🎎

🍡🍢12月30曰🍭星期五🍬下午5:00的午餐🍫

🌲🏠12月30曰🏡星期五💒晚上9:00的晚餐🍀

🎶🎵12月31曰🎻星期曰🎺凌晨2:00的晚餐🎷

💎12月31曰🔮星期六⌛下午4:00出發

2Ѽ16最後一天Kathleen Choi

Kit Yuen &我開心去香港看Ka Ki Tang

之後去旺角開懷吃喝(過得歡樂精彩)

🌽🍑12月31曰🍈星期六🍉晚上8:30的聚餐🍊

🍂🍁1月1曰🍃星期曰🌱凌晨2:00的晚餐🌹

今晚吃包$16+生果$18

好友去台灣玩,回來送給我的小吃

🌼🌻1月2曰🌺星期一🌸凌晨2:00的晚餐💐

今晚煮野食,不過都是唔煮飯🍚

1> 炸魚皮

2> 煎腸粉+芝麻+花生醬

3> 毛瓜+蕃茄+蝦仔$20滾蛋花湯

腸粉$16🐔炸魚皮 $25🐓毛瓜$4🐥蕃茄$3

蝦仔$20(可分兩餐)🐤

湖北雞蛋$10七隻(可分多餐)🐣

65 則留言:

  1. 想知第二張相片圖中那件是甚麼多士?看到杯不知是凍茶或凍啡就不知幾咁想喝(我呢邊飲唔到呢啲港式飲料㗎)!
    雖然今日是2號,我也要祝你一聲新年好,新年進步,祝你與神公恩恩愛愛,幸福美滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝 NO,1 Shu Siu
      是浩食冰室多士,咩都有D咁
      一杯是凍奶茶,一杯是凍啡,當然是港式飲料才好飲㗎
      🐔🐓齊齊2Ѽ17新年快樂🐥🐤🐣
      ❀笑嘻嘻💞每一天身體健康❀
      ❀笑呵呵💛每一時大吉大利❀
      ❀笑哈哈💕每一刻接福順境❀
      💘💙💖💜💚💗💝💟*¨*💌
      好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤╠╣aΡpy週一🌙
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗✬
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝☆
      ──────────────╚═╝✨。。゚

      刪除
  2. 回覆
    1. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      💘。。゚💚°¨°💗╠╣aΡpy💖星期一💜⊹¨*💛
      ╔═╗🐥齊齊🐣2Ѽ17新年快樂🐤
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗・゚。💞
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮💙
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*•💕
      🌼♧🌻♣🏡🌲💒🏠🌸♧🌹♣🌺

      刪除
  3. ღ❤2Ѽ17 進步的一年..努力向前.゚♥゚♥゚♥゚♥゚♥

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
      ╓────╖🎇。・゚゚* ҈ *
      ║─╓╖─║♦・。🌸。゚¤
      ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜♡🎆
      ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜🌺*¨❉
      ──╙╜*晨好🌷⊹¨*🌼🌹
      🐥太陽靚靚的週一🐣大家🐓╠╣aΡpy2Ѽ17🐤🐔
      🍂✾🌱∴🌾♣🍀♧🍃*🍁∵•🍄*¨**🏠🏡🌲💒

      刪除
  4. っˆヮˆ)っ🌈好友們⛅・゚🌞
    我的早晨☕你的午安好☁*`☀
    💙╔══╗╔══╗░╔╗╔╗💞齊齊
    💗╠══║╠══║░║║║║╔╗💕2Ѽ17
    💛║══╝╚══║░║║║║╚╝💖萬事得
    💜║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗╔╗
    💚║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝╚╝
    天天向快樂前進❉瞓得✾食得*玩得
    🎇🏠🏡🌲💒🐥🐣🐤🐔🐓🎆

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌸眨吓眼時間過得超快嚟🌺2Ѽ17
      🌼新一年🌻齊齊🌹繼續向快樂前進
      💚╔══╗╔════╗❀•*¨健康
      💗║╔╗║╚═╗╔═╝*¨✿順景
      💙║╚╝║╔═╝╚═╗❀•*¨幸福
      💓║╔╗║╚═╗╔═╝*¨✿如意
      💛║╚╝║╔═╝╚═╗❀•*¨開心
      💜╚══╝╚════╝*¨✿美滿
      💕天天都過得歡樂精彩💞

      刪除
    2. ❥*¨❣💙時刻開心萬事得♥💖
      💜*¨*✾💚◇。゚👀❉ഐ💛
      ╔═╗身體健康💟萬事如意
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -🎁
      ║╦║╬║╬║╬║║║ღೋ♡⊹
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║💝۩۞۩💗
      ────╚╝╚╝╚═╝Birthday💐
      💞天天都過得歡樂精彩💕

      刪除
    3. 月尾就過農力新年🎊我還可以偷懶唔使煮飯呀
      因為開始要忙大掃除🌲🏠辦年貨👜迎接2Ѽ17和契仔一家吃飯
      新年也要看看神公有冇🚓的士替更開車👫咁可以去Happy下囉

      刪除
    4. 好友們♦・゚☁我都早D瞓覺🌛💤
      🌲🏠🏡💒明天再要繼續大掃除

      刪除
    5. 🏖🤡🎯🏌️⛵️🛳🎲🍾🏆
      *¨*•.¸¸。゚ഐ
      ╔═════╗✾
      ║░═══░║¨**
      ╚═════╝░╔═╩═╗
      ░══╬══░░❉╬╬
      ░░░║░░░░❉╚╬═♦
      🌈好友們⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      🐣藍天白雲🐥太陽和暖又靚靚的週三。・゚゚🐤
      💞。。゚💚°¨💛大家💙2Ѽ17╠╣aΡpy💜⊹¨*💕
      瞓醒我又開始忙大掃除喇喂ღೋ🌲🏠💒🏡🌲

      刪除
    6. 好友們♦・゚☁晚安🌛💤我都瞓覺呢✨
      週五╠╣aΡpy🌲🏠💒🏡瞓醒才繼續做大掃除

      刪除
  5. 💕💕💕 開開心心又來到黃昏..大家好..💕💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤週二╠╣aΡpy
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗✬
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝☆
      ──────────────╚═╝✨。。゚

      刪除
  6. 神鳳妳好、祝妳和神公新年快樂、萬事如意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 齊齊❥*¨❣時刻❤開心萬事得♥。゚♡
      ┏┓┏┓*・゚゚✾ღೋ❉
      ┃┗┛ appy🎉2Ѽ17🎊
      ┃┏┓┃🐥🐣🐤🐔🐓
      ┗┛┗┛*¨₡。。゚¨Ϡ°•♩。♪.♬。♫
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
  7. 新年快樂,個早餐好特別呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的早餐☕你的下午茶...咋
      ╔═════ღೋ*ഐ❉═════╗
      ✬█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█🐥。・゚🐓
      ☆█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_🐣¸🐤🐔
      ╚════♪♫¨★2Ѽ17♩♬✾══════╝

      刪除
  8. Ѽღೋ*週二╠╣aΡpy..和暖溫馨..ღೋ*Ѽ

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy
      我以開始忙大掃除嚟🌲🏠月尾就過農力新年
      還可以偷懶唔煮飯呀🎊大掃除完之後辦年貨

      刪除
  9. 假期都過得充實喎!
    2017,萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy
      我以開始忙大掃除嚟🌲🏠月尾就過農力新年
      還可以偷懶唔煮飯呀🎊大掃除完之後辦年貨

      刪除
    2. 有點時間,過來探吓您們。

      刪除
    3. っˆヮˆ)っ。。゚💞謝謝⊹*好友💕
      💚°¨💛大家💙2Ѽ17╠╣aΡpy💜

      刪除
  10. ❥*¨❣祝大家2Ѽ17新年快樂喇喂!♡。゚♥

    回覆刪除
    回覆
    1. ╔═════╗✾
      ║░═══░║¨**
      ╚═════╝░╔═╩═╗
      ░══╬══░░❉╬╬
      ░░░║░░░░❉╚╬═♦
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      🐣藍天白雲🐥太陽和暖又靚靚的週三。・゚゚🐤
      💞。。゚💚°¨💛大家💙2Ѽ17╠╣aΡpy💜⊹¨*💕
      瞓醒我又開始忙大掃除喇喂ღೋ🌲🏠💒🏡🌲

      刪除
  11. ѼѼ忙碌的一天..充滿感恩..ѼѼ..週三╠╣aΡpy

    回覆刪除
    回覆
    1. ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓*¨`*💞
      ┃快┣━┫每┣━┫刻┃¸.•*¨`*•💛
      ┗━┫樂┣━┫一┣━┛
       :┗━┛:┗━┛:💕.⊹
       ✾   *   ❉
      💝°¨💜・゚。💚。・゚゚💗・。。゚💙
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      🐣藍天白雲🐥太陽和暖又靚靚的週三。・゚゚🐤
      瞓醒我又開始忙大掃除喇喂ღೋ🌲🏠💒🏡🌲

      刪除
  12. 又是時候開始大掃除..煥然一新過新年ღೋ🌲🏠💒🏡🌲拜拜又享受今晚的美食•*¨`*•💛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每天打掃間居一個位,好快大掃除完,要預備辦年貨
      咁月尾農力新年就可選擇開心吃喝玩樂啦...嘩哈哈
      好友♦・゚☁晚安✨唔該周公子見呢🌛💤週四╠╣aΡpy

      刪除
  13. 神鳳妳好、食物多元化、見到也開心喇!繼續開心的吃、開心的玩、開心的賺錢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每天打掃間居一個位,好快大掃除完,要預備辦年貨
      咁月尾農力新年就可選擇開心吃喝玩樂啦...嘩哈哈
      好友♦・゚☁晚安✨唔該周公子見呢🌛💤週四╠╣aΡpy

      刪除
  14. 今天.下午和晚上都有團契..很晚才回家呢..週四╠╣aΡpy💜⊹¨*💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      ╠╣aΡpy週四🌲🏠💒🏡瞓醒我又開始忙大掃除

      刪除
  15. 近排都好似食好多韓式野喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...我喜歡吃韓式野呢
      好友♦・゚☁晚安✨唔該周公子見呢🌛💤
      週五╠╣aΡpy🌲🏠💒🏡瞓醒才繼續忙大掃除

      刪除
  16. 月尾農曆年喇,現在剪髪,D店鋪開始加價未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去開的店鋪末開始加價,我才去剪髪啦...嘩哈哈
      好友♦・゚☁晚安✨唔該周公子見呢🌛💤
      週五╠╣aΡpy🌲🏠💒🏡瞓醒才繼續忙大掃除

      刪除
  17. ╠╣aΡpy週五有溫暖的太陽.🏠`☼.💜⊹¨*💕`☼🏠

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...週五好溫暖,瞓醒有精神繼續做大掃除呢
      好友♦・゚☁晚安✨我都早D瞓覺🌛💤週末╠╣aΡpy

      刪除
  18. ❥*¨❣❥*¨❣🏠週末╠╣aΡpy..愈來愈接近農曆新年..❥*¨❣❥*¨❣

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友❥*¨❣週末╠╣aΡpy
      瞓醒我又繼續做大掃除呢

      刪除
  19. ╠╣aΡpy瞓醒又大掃除.🏠🏠🏠黃昏好.🌛💤晚安安🌛💤

    回覆刪除
    回覆
    1. 我辛苦左好幾天了,不過做多幾天就做完大掃除啊
      因天氣凍番我又唔動了...哈哈...週日╠╣aΡpy
      っˆヮˆ)っ好友♦・゚☁晚安✨唔該周公子見呢🌛💤

      刪除
  20. 美麗的星期天..平安喜樂..💜⊹¨*💕💜⊹¨*💕

    回覆刪除
    回覆
    1. ╔═════╗✾
      ║░═══░║¨**
      ╚═════╝░╔═╩═╗
      ░══╬══░░❉╬╬
      ░░░║░░░░❉╚╬═♦
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      我瞓醒繼續做大掃除🏠🌲洗廚房&廁所喇喂

      刪除
  21. ☕☕繼續做大掃除喇..很快就乾乾淨淨..🏠🏠🏠

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤週一╠╣aΡpy
      今晚洗完廁所咋🏠🌲瞓醒繼續洗廚房
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗✬
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝☆
      ──────────────╚═╝✨。。゚

      刪除
  22. 💙💙❥*¨❣週一╠╣aΡpy 是陰陰的天氣..❥*¨❣💙💙

    回覆刪除
    回覆
    1. ✨好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy🌟
      哈哈...我做完大掃除喇喂💕要預備辦年貨
      瞓醒繼續...行街梯下有冇平靚正買定都好

      刪除
  23. 神鳳妳好、話咁快又星期一、祝妳今周吃喝玩樂皆開心、事事順意。

    回覆刪除
    回覆
    1. ✨好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy🌟
      哈哈...我做完大掃除喇喂💕要預備辦年貨
      瞓醒繼續...行街梯下有冇平靚正買定都好

      刪除
  24. 係呢..你前幾日話神公唔舒服無開車喎.
    食家佢好d未呀?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...神公前幾日唔舒服無開車,好彩瞓醒第二日無事了
      ✨好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy🌟
      哈哈...我做完大掃除喇喂💕要預備辦年貨
      瞓醒繼續...行街梯下有冇平靚正買定都好

      刪除
  25. 回覆
    1. ✨好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy🌟
      哈哈...我做完大掃除喇喂💕要預備辦年貨
      瞓醒繼續...行街梯下有冇平靚正買定都好

      刪除
  26. 💕💕💕開心完成大掃除..可以全面投入辦年貨..💕💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心預備辦年貨喇❥*¨❣大家ღ❤2Ѽ17新年快樂喇喂♡。゚♥

      刪除
  27. ❥*¨❣開開心心❥*¨❣迎接2Ѽ17年..豐豐盛盛新一年❥*¨❣

    回覆刪除
    回覆
    1. 💕大家💙2Ѽ17💜╠╣aΡpy💞
      。。゚💚開心預備農力新一年💛

      刪除
  28. 回覆
    1. 哈哈...未看到平靚正年貨買到呀
      ✨好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週五╠╣aΡpy🌟

      刪除
  29. 💙2Ѽ17💜╠╣aΡpy💞天天都是新的一天..💕💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 眨吓眼時間過得超快嚟✨又╠╣aΡpy週未呢
      好友♦・゚☁凍冰冰天氣🌟瞓覺最好不過🌛💤

      刪除