2017年1月14日 星期六

🐥🐣🐓╠╣aΡpy2Ѽ17過得歡樂精彩🐤🐔

🌼🌹1月3曰🌺星期二🌸凌晨2:00的晚餐💐

今晚又煮野食🍚都是唔煮飯

1> 豉油王炒烏冬+芝麻+花生醬

2> 絲瓜+蝦仔+油立魚滾蛋花湯

絲瓜$7,油立魚$20<其他食材雪櫃有呢>

🌷🌻1月4曰🍁星期三🍂凌晨2:00的晚餐🍀

我以開始忙大掃除嚟,月尾就過農力新年麻

還可以偷懶唔煮飯呀,大掃除完之後辦年貨

今晚吃包...囉$15.5,牛油$10(可用多次)

其他吃雪櫃有的食材算了

🎶🎵1月4曰🎻星期三🎷下午3:00的早餐🎺

今天再去<浩食冰室>吃早餐🍴又OK番呢

🌲💒1月5曰🏠星期四🏡凌晨2:00的晚餐🍄

今晚打掃完間居一個位,明天再繼續大掃除喇

都是簡單吃飽算了...哈哈...唔使洗咁多碗碟囉

<1>蠔油芥菜$6

<2>鹵水鴨$30

<3>通粉(雪櫃有)

🌱🌾1月6曰🎇星期五🎆凌晨2:00的晚餐🍃

神公休息,瞓醒才繼續做大掃除

今晚神公吃包$13.5+雪凍薑絲蜜糖水+生果$9

我食米粉+肉條+菜心加蛋+雪凍紅棗蜜糖水

米粉$9.8<可分四次)

菜心$6<可分兩次)

肉條$10<可分兩次)

🐶🐆1月6曰🐈星期六🐕晚上9:00的午餐🐩

我辛苦左好幾天了,不過做多幾天就做完大掃除

因天氣凍番我又唔動了...哈瞓醒繼續做大掃除

晚餐吃雪櫃有的食材,我也早左上床見周公

🍢🍡1月7曰🍫星期六🍭凌晨2:00的晚餐🍬

🍹🍷1月8曰🍴星期日🍾凌晨2:00的晚餐🍯

今晚還未洗完廚房,瞓醒繼續,吃雪櫃有的食材

🐒🐯1月8曰🐌星期日🐜9:00的午餐🐐

今晚洗完廁所咋,瞓醒繼續洗廚房

神公今天頭暈✾無開車*煮飯吃喇喂

1> 蠔油煎雞翼$21.5

2> 椰菜炒臘腸

3> 甜酸齋$13

椰菜$7.5(可分兩餐)臘腸是老友送果D...超正呀


💕💚1月9曰💗星期一💛凌晨2:00的晚餐💝

哈哈..我做完大掃除喇喂

不過今晚都是吃包$20

明天起可預備辦年貨囉ღ

瞓醒我又可去玩貓貓🐈買餸菜喇

天天繼續追看番電視☘和大家互動了

或行街梯下有冇平靚正買定都好❤♡

🐧🐦1月9曰🐫星期一🐄下午3:00的早餐🐘

今天都是<浩食冰室>吃早餐OK呢

之後行街市買餸菜喇*還買生果囉*

💞💙1月10曰💘星期二💟凌晨2:00的晚餐💖

點知和街方吹完水後又唔舒服啦*

應該係扁桃腺淋巴發炎*去配買成藥

每餐食飽飯又食藥*食左藥又眼瞓*

神公回家才起身煮飯食。

1> 排肉煲牛蒡涼瓜湯包

2> 豆豉+獨子蒜蓉+蔥蒸多寶魚

3> 椰菜炒膶腸+臘腸

排肉$21*¨*多寶魚$40

生果$20(可吃兩餐)<其他雪櫃有呢>

🍇🍈1月11曰🍉星期三🍊冇煮食🍍

今天拍攝三盆<蝴蝶籣>農力新一年會開到花

還有<貝拉毬蘭>又茂盛開花呢

🍎🍏1月12曰🍑星期四🎋凌晨2:00的晚餐🌽

神公今晚去飲夜茶,我食雲吞+生菜$25簡單算數

🎉🎊1月13曰👫星期五🔮凌晨2:00的晚餐💎

和神公行左街一會兒回家了,好凍嘛

又唔想動了,吃包$29簡單算數喇喂

天氣凍冰冰我就唔想吃包🍜吃雪櫃有的食材煮米粉

特價買定$30喇喂👒農力新年前🎀自己扮靚靚

45 則留言:

  1. 你年年都這麼早就大掃除,你一定係好有計劃的C9,因為年尾真係好多嘢要搞,唔預鬆些時間又點得?
    㲑蘭,有冇同佢清潔抹下等過年呀?
    那間浩食冰室的食物賣相好靚,而佢個名更改得好,是想顧客覺得係「浩食」即係「好食」咁解!

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝 NO,1 Shu Siu 好友
      ♦・゚☁我就去瞓覺🌛💤你的早晨好了⛅・゚☀
      你真好記住💕係呢🏠年年我都有計劃的大掃除
      會番新每個位址🏡還要大清洗💒再家居佈置吓
      咁就住得舒舒服服🌲再加上又優雅又香的毬籣呢
      對的👫那間浩食冰室的食物賣相好靚👀食材好味道

      刪除
  2. 回覆
    1. ╔═════╗✾
      ║░═══░║¨**
      ╚═════╝░╔═╩═╗
      ░══╬══░░❉╬╬
      ░░░║░░░░❉╚╬═♦
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼

      刪除
  3. 神鳳早上好,
    大掃除完又大清洗,好忙吓喎,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我忙完大掃除喇喂
      ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓*¨`*💞
      ┃快┣━┫每┣━┫刻┃¸.•*¨`*•💛
      ┗━┫樂┣━┫一┣━┛
       :┗━┛:┗━┛:💕.⊹
       ✾   *   ❉
      💝°¨💜・゚。💚。・゚゚💗・。。゚💙週末╠╣aΡpy
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼

      刪除
  4. 💞💙💞💙為完家居清潔..又時候幫自己扮靚靚..💞💙💞💙

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵...家居佈置吓,我都要為自己扮靚靚呢
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      ╔═════ღೋ*ഐ❉═════╗
      ✬█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█🐥。・゚🐓
      ☆█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_🐣¸🐤🐔
      ╚════♪♫¨★2Ѽ17♩♬✾══════╝

      刪除
    2. ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝
      ────╚═╝💕週末╠╣aΡpy💞
      我去玩貓🐈行吓街市買餸菜

      刪除
    3. 💞💙💞💙拜拜💞💙💞💙

      刪除
    4. 好友♦・゚☁晚上好✨╠╣aΡpy週末🌟・゚🌙
      我買完餸菜回家喇⊹不過8:30又出門吃午飯

      刪除
  5. .♪♫ღೋ♪♫¨黃昏時間..大家好.♪♫ღೋ♪♫¨

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友🌟・゚✨晚晚甜夢安睡囉☁🌙
      ╔╗╔╗╔╗╔╣✬*¨*🌛💤
      ╚╣╚╝╚╝╚╝⊹¨*☆。。゚★
      ╚╝..___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
      ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
      __☆____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩。♦
      💞💜*¨◇💛∴º°¨💙¤*¨∵💚💕

      刪除
  6. 💙¤*¨∵💚💕寒冷的星期天.有微微細雨..保重..💙¤*¨∵💚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      寒冷天氣,我多數冬眠,瞓醒去玩貓🐈行吓街市買餸菜回家喇

      刪除
  7. 好可愛的標題, 有卡通雞的! 🐥。・゚🐓

    回覆刪除
    回覆
    1. 🐥🐣🐓2Ѽ17是雞年🐤🐔週日╠╣aΡpy
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼

      刪除
  8. 回覆
    1. 好彩我年年都有計劃的早就做大掃除
      寒冷天氣,我一定唔想動了...哈哈哈
      會番新每個位址🏡還要大清洗💒再家居佈置吓
      是要長D時間安排好,咁就住得舒舒服服
      因為年尾真係好多嘢要搞,番以冇時間大掃除嘛

      刪除
  9. 💕.⊹💕.⊹💕.⊹午安+黃昏好..寒冷天*`大家保重..好好好..💕.⊹💕.⊹💕.⊹

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ寒冷天氣♦・゚✬我快速買完餸菜回家喇
      好友★。゚☾黃昏好&傍晚好☁*¨*☆保重身體最好
         ╭───────╮🌟
         │瞓覺豬呢💤│
         ╰───────╯
      ╭───────╮✨
      │甜夢安睡💤│
      ╰───────╯
        O
         o
       .∧_∧・。
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄•*¤💤

      刪除
  10. っˆヮˆ)っ又是時候說晚安..★。゚★。゚甜夢安睡ZZZZ•*¤💤★。゚★。゚

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友🌛。゚🌟我就出門吃午飯喇☁*¨*✨你甜夢安睡

      刪除
  11. 今天仍是寒冷..多睡享受被窩溫暖..💚。・゚゚💗・。。゚💙

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      被窩真係好溫暖,我都唔想起床,不過神公要開車喇
      瞓醒吃飽早餐去玩貓貓🐈行吓街市買餸菜...囉

      刪除
    2. っˆヮˆ)っ好友🐥🐣🐓週二╠╣aΡpy🐤🐔
      我又是時候去玩貓🐈行吓街市買餸菜...拜拜囉

      刪除
    3. ╠╣aΡpy&拜拜💗・。。゚💙

      刪除
    4. 哈哈...行街有平靚正年貨買喇喂

      刪除
  12. 今日都係有d陰陰凍~記得著衫~

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁*¨*★好友★。゚☾╠╣aΡpy週二
         ╭───────╮🌟
         │瞓覺豬呢💤│
         ╰───────╯
      ╭───────╮✨
      │甜夢安睡💤│
      ╰───────╯
        O
         o
       .∧_∧・。☆
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___✬
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄•*¤

      刪除
  13. 週二╠╣aΡpy🐤🐔黃昏好⛅・゚☀

    回覆刪除
    回覆
    1. ✨好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy🌟

      刪除
  14. 🐤🐔農曆年愈來愈接近..╠╣aΡpy 天天歡喜快樂..🐤🐔

    回覆刪除
    回覆
    1. ✨好友♦・゚☁晚上好呢🌟週三╠╣aΡpy
      我安排好農曆年節目表,做完大掃除,買左年貨
      年二十八🐥去好友家食12朝薑醋抱外孫
      年三十🐣和契仔一家吃團年飯🐓慶祝契仔爸爸生日聚餐,行花市
      年初一至年初五🐔自己煮開年飯🐤因男女家我兩公婆都唔想去拜年
      年初六,年初七,年初八...約定契仔一家番大陸玩3日兩夜

      刪除
    2. っˆヮˆ)っ✨超快又╠╣aΡpy週四
      好友♦・゚☁晚安呢🌛💤甜夢安睡🌟

      刪除
  15. 💐💐💐╠╣aΡpy四是忙碌的一天..💐💐💐

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼

      刪除
  16. 下午要出門到晚上回家..你已二人世界晚飯了..💕.⊹💕.⊹

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ好友・゚週四是╠╣aΡpy忙碌的一天
      明日我又是二人世界時候🐈一會兒出門去玩貓行吓街

      刪除
  17. 回覆
    1. 🌈好友⛅・゚☀黃昏好☁*`☼我出門去玩貓🐈行吓街
      要超多時間種植,還要超多細心,再要花錢,空氣流通...等等

      刪除
  18. 💕.⊹💕今天是二人世界時候..甜甜蜜蜜時光..開心享受..💕.⊹💕

    回覆刪除
  19. 💙¤*¨∵💚💕╠╣aΡpy週五..有美好的陽光..💙¤*¨∵💚💕

    回覆刪除