2017年3月16日 星期四

🐥3月16曰🐣星期四🐓

👫瞓醒下午3:00🐾去沙籠餐廳嘆早餐🍜

因新可樂星期三唔開🍴吃飽神公4:00開車🚓

相片:

去行吓街👜因我喜歡這套白水晶風水擺設👀

💒留起4月份🏠🌲我生日先買🏡無去玩貓🐈

相片:

📢和班好友閒聊後8:30和神公去金源餐廳吃飯

都是叫抵食開心餐小菜+靚湯+白飲+熱飲$48👛

📣吃飽回家追看電視劇💞凌晨餐雪櫃有咩食咩

相片:

12 則留言:

  1. 回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝🌷NO,1💐EE chan🌺
      📣📢凌晨無煮飯成個月有多...嘻嘻
      話咁快又一天🌟週四╠╣aΡpy✨
      好友♦・゚☁晚安呢🌜甜夢安睡🌛💤
       O
         o
       .∧_∧・。◇
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___°¨*★
      /└-(____/✬・゚☆
      ✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉

      刪除
  2. 🌹🍃💖╠╣aΡpy週四..平安愉快新一天..🌹🍃💖

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ🐱瞓醒🌟╠╣aΡpy週四✨
      好友☁⊹*。☔早晨嚟🌀。♦。゚🌂午安好
      回覆完大家又是時候去玩吓貓🐈行吓街🐾

      刪除
  3. ╠╣aΡpy週四黃昏好..晚安っˆヮˆ)っ

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁晚安呢🌜甜夢安睡🌛💤
      明天神公休息🐾約左契仔一家番大陸一天行吓街
      っˆヮˆ)っ我都早些瞓覺喇🌟週五🐱╠╣aΡpy✨

      刪除
  4. 佢咁好幫你keep套水晶去到4月先買呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...因為識左多年了,所以幫我keep套水晶去到4月咋
      好友♦・゚☁晚安呢🌜甜夢安睡🌛💤
      明天神公休息🐾約左契仔一家番大陸一天行吓街
      っˆヮˆ)っ我都早些瞓覺喇🌟週五🐱╠╣aΡpy✨

      刪除
  5. 好友☁・゚☀🌞你好🌈⛅
    ╔═╗💞週四╠╣aΡpy💕
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗
    ║╦║╬║╬║╬║║║☼╭══╮
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯。。゚💙
    🌼🌷♣🏡🌻🌺🌹

    回覆刪除
    回覆
    1. Ka Ka 很忙,好久沒來看我了,我好好,你好嗎
      好友♦・゚☁晚安呢🌜甜夢安睡🌛💤
      明天神公休息🐾約左契仔一家番大陸一天行吓街
      っˆヮˆ)っ我都早些瞓覺喇🌟週五🐱╠╣aΡpy✨

      刪除
  6. 買了白水晶風水擺設,祝妳好運啦! 🌷🍃💖

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝💞好友♦・゚☁🌜瞓覺豬呢🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝甜夢🌟
      👀眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週末
      💕齊齊時刻笑笑💖享受天天美好💞

      刪除