2017年3月26日 星期日

🍲3月26曰🍱星期曰🍵

下午3:00新可樂嘆早餐🍝吃飽神公4:00開車🚓

我回家做家務👚洗衫👕回覆完大家去玩貓貓🐈

🐾之後行吓街⌛8:30和神公去金源餐廳吃飯🍚

都是叫抵食開心餐小菜+靚湯+白飲+熱飲$48☕

相片:相片:

老闆娘知我喜歡種植🌾所以送左兩條開花的蔥

相片:相片:

吃飽回家追看電視劇🏡凌晨嚟餐買韓國菜$40

🥒泡水三分鐘即食😍加鮮露加芝麻油便OK🎋

📣📢今晚天氣開始又凍番喇🌀我都好眼瞓☔

相片:相片:

7 則留言:

  1. 🏠❀♣♧今天又轉寒..保重..午安..🏠❀♣♧

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友🌞早晨🌈午安好☁黃昏好☀傍晚好⛅
      我做完家務呢♦出門去玩吓貓🐈行吓街先🐾
      ╔═════*გ★ღೋ⊹*════╗💕
      ✬█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█🦋。・゚🦋
      ☆█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_週日
      ╚════♪♫¨♩♬✾ഐ❉════╝💞
      🌼🌷🌻🌳💒🌵🏡🌴🏠🌲🌸🌺🌹

      刪除
  2. っˆヮˆ)っ謝謝😻NO,1🐺大夫行傳🐱
    好友🌞早晨🌈午安好☁黃昏好☀傍晚好⛅
    我做完家務呢♦出門去玩吓貓🐈行吓街先🐾
    ╔══╗╔══╗░╔╗╔╗🦋✿🦋
    ╠══║╠══║░║║║║╔╗💕
    ║══╝╚══║░║║║║╚╝週日❀
    ║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗╔╗💞
    ║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝╚╝♣♧
    🌼🌷🌻🌳💒🌵🏡🌴🏠🌲🌸🌺🌹

    回覆刪除
  3. 好友出門去玩吓貓🐈行吓街🐾拜拜喇..晚安..🦋🌺🌹🦋

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁🌜甜夢瞓覺呢🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝晚安🌟
      眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週一👀
      💕齊齊時刻笑笑💖享受天天美好💞

      刪除
  4. 回覆
    1. 我無每晚都煮飯成兩個月喇喂👀
      📣📢瞓醒🌟╠╣aΡpy週一嚟✨
      好友♦・゚☁晚安🌜甜夢安睡🌛💤
       O
         o
       .∧_∧・。◇
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___°¨*★
      /└-(____/✬・゚☆
      ✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉

      刪除