2017年4月17日 星期一

🍹4月16曰🍨星期曰🍧

下午3:00新可樂嘆早餐🍴☕吃飽神公4:00開車🚓

😺我舒服些精神D😸玩吓貓🐈行吓街🐾買吓野

相片:

回家吃藥再瞓💊8:10和神公👫去金源餐廳吃飯

都叫兩款開心餐小菜+靚湯+白飯+凍飲$100👛

相片:相片:

🌴🏠🌵吃飽回家吃藥再瞓&看電視劇🏡🌲💒🌳

凌晨買$5個囉漢果煲水飲🍚買$20叉燒煲飯食

相片:相片:

11 則留言:

  1. 美好新一週..平安喜樂..ღೋஜ๑

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝NO.1💐Kitty Chan🎈
      🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
      👀眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週一🦋
      ╔═╗💚享受天天美好💛
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗・゚。💞
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮💙
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*•💕
      🌷🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🌸🌺

      刪除
    2. 😻落樓去🐾😸玩吓貓時候🐈拜拜

      刪除
    3. 眨吓眼時間過得好快👀我吃飽回家追看番電視中呢

      刪除
  2. ╠╣aΡpy週一黃昏好..💕💕💒💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. ♦・゚☁好友🌜晚安甜夢嚟🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝・。✨

      刪除
  3. 神鳳午安、今日是復活節假期最後一天、明天又要上班去喇!祝愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳天天都是假期喇 Louis Rick ╠╣aΡpy週二
      ♦・゚☁好友🌜晚安甜夢嚟🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝・。✨

      刪除
  4. 羅漢果陳皮水, 我經常都會焗來飲架! っˆヮˆっ

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有陳皮...下次羅漢果陳皮水焗來飲
      🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀

      刪除