2017年4月20日 星期四

💟4月19曰💌星期三💘

👫下午3:00瞓醒🍴去<沙瀧餐廳>嘆早餐嚟🍖🍠

因<新可樂>星期三唔開🐾吃飽神公4:00開車🚓

我去行吓街🐾買吓野😸去<彩紅士多>玩吓貓🐈

📣閒聊8:30👦👧和神公去<金源餐廳>吃飯🍚

📢叫兩款抵食開心餐小菜+靚湯+白飯+凍飲$98

相片:相片:

凌晨嚟餐買左$20雲吞煮紫菜湯🍵還買左$28🍈

相片相片

14 則留言:

  1. 回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝🎆NO,1🎉大夫行傳🎊
      📣📢我瞓醒嚟🌈好友⛅°¨°🌞我的早晨☕
      你的午安好☁*`☀黃昏好&傍晚好╠╣aΡpy週四💫
      🌀天氣預報⚡落雨有閃電☔間歇性有太陽米洗衫呢

      刪除
  2. 天陰陰的一天..平安..早安..☕☕

    回覆刪除
    回覆
    1. 📣📢我瞓醒嚟🌈好友⛅°¨°🌞我的早晨☕
      你的午安好☁*`☀黃昏好&傍晚好╠╣aΡpy週四💫
      🌀天氣預報⚡落雨有閃電☔間歇性有太陽米洗衫呢
      我回覆完Google出門去玩吓貓🐈行吓街🐾買吓野886

      刪除
  3. $20雲吞....都有好多粒喎!抵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係的...$20雲吞都有18-19粒,好抵食
      📣📢我瞓醒嚟🌈好友⛅°¨°🌞我的早晨☕
      你的午安好☁*`☀黃昏好&傍晚好╠╣aΡpy週四💫
      🌀天氣預報⚡落雨有閃電☔間歇性有太陽米洗衫呢
      我回覆完Google出門去玩吓貓🐈行吓街🐾買吓野886

      刪除
  4. 💕下午下了一場雨呢..╠╣aΡpy週四黃昏好..💕💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☁🌜甜夢瞓覺呢🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝晚安🌟
      眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週五👀
      💕齊齊時刻笑笑💖享受天天美好💞

      刪除
  5. 我番左黎喇~~~~
    個蜜瓜望落好好味~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...小t番左黎喇
      好友♦・゚☁🌜甜夢瞓覺呢🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝晚安🌟
      眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週五👀
      💕齊齊時刻笑笑💖享受天天美好💞

      刪除
  6. 雪住D蜜瓜,拎出嚟食時透心涼呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定雪住D蜜瓜等神公回家一起食透心涼呀
      好友♦・゚☁🌜甜夢瞓覺呢🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝晚安🌟
      眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週五👀
      💕齊齊時刻笑笑💖享受天天美好💞

      刪除
  7. 回覆
    1. 好友♦・゚☁🌜甜夢瞓覺呢🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝晚安🌟
      眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週五👀
      💕齊齊時刻笑笑💖享受天天美好💞

      刪除