2017年5月25日 星期四

🍝5月24曰🍵星期三🍲

👫下午3:00瞓醒🍴☕去<大快活>嘆早餐嚟🍖🍠

因<新可樂>星期三唔開😽吃飽神公4:00開車🚓

😸我去行吓街市買餸菜🐾<彩紅士多>玩吓貓🐈

⌛閒聊後8:30和神公👦👧去<金源餐廳>吃飯🍚

👜都叫兩款開心餐小菜+靚湯+白飯+凍飲$98👛

🌴🏠🌵吃飽回家追看電視劇&做家務🏡🌲💒🌳

相片:

📣凌晨2:00嚟餐📢今晚都是煮飯煲湯飲吓嚟👍

1> 青紅蘿蔔+蜜棗+果皮+花生眉豆煲雞湯

2> 芫茜+蔥+薑+炸菜香煎黃花魚🐠

3> 蔥花+梅菜蒸肉餅

買多肉鬆$10(可分兩餐)

青紅蘿蔔$5(可分兩餐)

梅菜$4(可分兩餐)

黃花魚$25<其他雪櫃有呢>

相片:相片:相片:

12 則留言:

  1. 回覆
    1. っˆヮˆ)っ🦋謝謝🌷NO.1🌸大夫行傳🌺
      好友☔・゚⚡早晨☕午安好🐺黃昏&傍晚好
      🎈齊齊開心萬事得🌀╠╣aΡpy週四嚟🌂
      回覆完大家我出門去玩吓貓🐈行吓街🐾

      刪除
  2. 回覆
    1. 好友🌈早晨☕午安好⛅・゚🌞黃昏&傍晚好
      📣╠╣aΡpy週四🎈話咁快我回覆完大家嚟📢
      我又可以落樓去玩吓貓😸行吓街🐈買吓野🐾
      ╔═╗💚齊齊開心萬事得💛
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗🦋・゚。💞
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮💜
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║💙
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*•💕
      🌷🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🌸🌺

      刪除
  3. 回覆
    1. 神公明天休息🎎今晚零晨餐唔使煮飯
      好友🌈早晨☕午安好⛅・゚🌞黃昏&傍晚好
      📣╠╣aΡpy週四🎈話咁快我回覆完大家嚟📢
      我又可以落樓去玩吓貓😸行吓街🐈買吓野🐾
      🌷🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🌸🌺🍃🌱🌾
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🦋
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚✾
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)*
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ°¨°❉
      ────╚═╝❤۩۞۩❥*¨❣ஜღೋ♥♡ഐ๑

      刪除
  4. ღೋஜഐ✨╠╣aΡpy週四黃昏好ღೋஜഐ

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
      ╔╗╔╗╔╗╔╣🌟╠╣aΡpy星期五✨
      ╚╣╚╝╚╝╚╝◇*¨晚安°¨*¤。゚º⊹
      ╚╝..___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
      ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
      __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩
      *۩۞۩✾ღೋஜ๑ഐ❉

      刪除
  5. 黃花魚$25...我成日「形住」黃花魚好貴,聽落又唔係真係咁貴。哈哈,街市行情我唔在行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽落又唔係真係咁貴---->應該係話「唔算貴」

      刪除
    2. 其實黃花魚係幾貴的.真係要多行才知咩叫海鮮行情
      我買的不是最新鮮貨,又不大條,所以$25三條...囉

      刪除
    3. 好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
      ╔╗╔╗╔╗╔╣🌟╠╣aΡpy星期五✨
      ╚╣╚╝╚╝╚╝◇*¨晚安°¨*¤。゚º⊹
      ╚╝..___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
      ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
      __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩
      *۩۞۩✾ღೋஜ๑ഐ❉

      刪除