2017年5月7日 星期日

😼5月6曰😻星期六😸

下午2:00自己嘆早餐🍜吃飽行去太和火車站回合

⌛契仔一家&老友🚈去契仔居打麻雀🎉╠╣aΡpy

神公下午3:00自己嘆早餐🍴☕吃飽4:00開車🚓

相片:

晚上8:00回合神公樓下吃飯🎎吃飽上樓再打麻雀

相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:

契仔話我上網多對眼唔好🌵送左盆植物放在電腦

凌晨2:00神公車我&老友回大埔🚓兩公婆食D野

4:00回家👦👧洗白白5:00後就瞓😸無回覆大家

相片:

5 則留言:

  1. 回覆
    1. っˆヮˆ)っ🦋謝謝🌼NO.1🌹EE chan🌻
      其實我地只不過玩樂吓無打現金玩籌碼,記帳咋
      不過我是大贏家...喇喂...哈哈哈

      刪除
  2. 今篇...以係神鳳少數冇去玩貓的一天,改為去打雀。貓和雀果然不相容呢。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...不是貓和雀重點,是我最愛是見大契仔...喇喂

      刪除
  3. 好友們☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
     O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___°¨*★
    /└-(____/✬・゚☆
    ✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉
    ╔╗╔╗╔╗╔╣º⊹╠╣aΡpy週一
    ╚╣╚╝╚╝╚╝🌟°¨*¤。。゚✨
    ╚╝..___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
    ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
    __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩

    回覆刪除