2017年5月6日 星期六

🍭5月5曰🍫星期五🍢🍡

神公休息👫瞓醒下午2:00去<浩食餐廳>嘆早餐🍴

相片:相片:

吃飽行吓街🐾買野🎎晚上7:30去大埔墟吃車仔麵

📣吃飽又行吓街👦👧10:00回家追看電視劇🎈

相片:相片:

凌晨嚟餐📢雪櫃還有生果🍉薏米水😸我家樓下

開左間<佳寶>超級市場超方便👜買左莧菜$5🍃

<可分三午餐>午仔骨$59🍖之後彩紅士多玩貓🐈

🌴🏠🌵明天╠╣aΡpy約契仔一家吃飯🏡🌲💒🌳

相片:相片:

10 則留言:

  1. 週末愉快..早安..午安..☕☕

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天和契仔一家&老朋友吃飯🎈之後打麻雀到凌晨
      4:00才回家🐾洗白白5:00後就瞓了😸無回覆大家
      🌈好友⛅・゚🌞瞓醒是藍天與白雲╠╣aΡpy週曰
      我的早晨☕你的午安好☁*`☀齊齊開心萬事得🎈

      刪除
  2. 回覆
    1. 🌈好友⛅・゚🌞瞓醒是藍天與白雲╠╣aΡpy週曰
      我的早晨☕你的午安好☁*`☀齊齊開心萬事得🎈

      刪除
  3. 牛仔骨, 正!

    週日愉快! 😸

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ係的...D牛仔骨,平靚正呀
      🌈好友⛅・゚🌞瞓醒是藍天與白雲╠╣aΡpy週曰
      我的早晨☕你的午安好☁*`☀齊齊開心萬事得🎈

      刪除
  4. っˆヮˆ)っ🦋謝謝🌷NO.1🌸大夫行傳🌺
    🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好嚟☁*`☀
    齊齊開心萬事得🎈╠╣aΡpy週曰
    ╔═╗💚享受天天美好💛
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗🦋・゚。💞
    ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮💜
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║💙
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*•💕
    🌷🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🌸🌺

    回覆刪除
  5. 週曰黃昏好..平平安安..💜🌼🌹🌻💜開心和契仔一家&老朋友吃飯..💜🌼🌹🌻💜

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛洗完衫👕👚我出門玩吓貓🐈行吓街🐾買野
      好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
      ╔╗╔╗╔╗╔╣🌟瞓醒╠╣aΡpy週一✨
      ╚╣╚╝╚╝╚╝◇*¨°¨*¤。。゚º⊹
      ╚╝..___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗*
      ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
      __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩❉

      刪除
  6. 好友們♦・゚☁黃昏好&傍晚好
    😽齊齊開心萬事得🎈╠╣aΡpy週曰😸
    剛洗完衫👕👚出門玩貓🐈行街🐾買野

    回覆刪除