2018年4月5日 星期四

🍷4月4曰🍧星期三🍹

下午3:00去街市嘆早餐🍴☕吃飽神公4:00開車🚓

相片:

我回家打埋籣花💐上網回覆大家的祝福💻7點🚪

買包$39🍕今晚唔煮飯😼吃飽約Wing Leung👫

鄭家希.Hope Wa🐈LI KA HO到過我的生日時刻

📲8:30電話到👧👦和神公去金源餐廳🍚吃飯🍛

KC Chung兩公婆👲👸我兩公婆和來哥開心食飯

🐥🐣🐤神公叫一款<開心餐>炒飯+熱飲$50👛

Lam Vicky老闆娘😻請我吃小菜餐+紅豆冰$73🍨

相片:相片:相片:相片:

💕眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy到過我生日了💞

相片:

10 則留言:

  1. 生日快樂,身體健康,最緊要係...

    天天開心萬事得^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 💕謝謝💞NѼ.1💌Small U.🎈
      ∧∧.。゚🌞4月4日兒童節☘我的生日以過了
      ・ω・)º°¨今天是4月5日*清明節🌷🌸🌺
      ⊂ノ*。。゚好友⛅我的早晨🌈你的黃昏好嚟

      刪除
  2. 回覆
    1. 💕謝謝💞Louis Rick💌
      ∧∧.。゚🌞4月4日兒童節☘我的生日以過了
      ・ω・)º°¨今天是4月5日*清明節🌷🌸🌺
      ⊂ノ*。。゚好友⛅我的早晨🌈你的黃昏好嚟

      刪除
  3. 好友們⛅我的早晨🌈大家黃昏好嚟
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗♬
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∵♪
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║♫
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝∴♩
    ────╚═╝💕星期四╠╣aΡpy💞
    ❉Ѽ•ೋგஜ*ഐ₡Ϡ๑۩۞۩✾

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 好友✨眨吓眼時間過得好快🌟晚上好
      💗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗∧∧💞
      💚║╚╝║══║═║═║╚╝║・ω・)
      💛║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝⊂ノ💕
      💙╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週五💘
      💟*¨◇💖∴°¨💓∵・゚。・゚゚⊹💜

      刪除
  5. 炒飯好味! 開心享受每一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友🌜瞓豬呢🌛晚安💤
      ╔═╗💚大家快樂享受每一天💛
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗🦋週五・゚💞
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║・゚•💙
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*💕
      🌴🌵🌼🌹🌻🌲🌳🌷🌸🌺

      刪除
  6. 💝❥*¨❣時刻開心萬事得💖
    ╔═╗萬事如意♥身體健康💟
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗🎉- ҈ -🎁*
    ║╦║╬║╬║╬║║║ღೋ♡🍾🍷
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║💐۩۞۩🎂
    ────╚╝╚╝╚═╝Birthday🎈
    💞天天都過得歡樂精彩💕
    💜✾💚◇💗❉💙ഐ💛

    回覆刪除