2018年4月7日 星期六

💒4月6曰🏠星期五🏡

神公休息👫黃昏5:30瞓醒⌛去.沙瀧>嘆早餐🍴☕

相片:

2017年2月🌵大陸買回家.石合蘭種植又多新葉了

相片:相片:

行一會兒街🐾我去買餸菜🛒神公回家.看電影📺

我又要食<太和堂>久咳丸呢💊也要買定成藥吃囉

神公.都有些唔舒服👦👧在家煮飯食🍚唔想出街

晚上10:30以煮好飯食👫洗完碗碟.凌晨餐食包🍠

1> 薑.豬潤.豆腐滾菠菜苗湯🍲

2> 薑.芫茜.蔥.頭菜蒸石班魚🐠

3> 蒜.蔥.炸菜蒸排骨🐖

豬潤$10(可分兩餐)🐷遊水石班魚$60🐟

排骨$19🐽炸菜$3兩包(可分多餐)<其他雪櫃有>

🥔🍅🍄🍃🥕🥒🍆🌽🍋🥜🦑🦐🦀🐮

相片:相片:相片:

5 則留言:

  1. 回覆
    1. ⛅好友🌞我的早晨🌈你的午安好
      ╔═╗💚大家週末快樂💛
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗🦋・゚。💞
      ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║・゚💙
      ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*•💕
      🌴🌵🌼🌹🌻🌲🌳🌷🌸🌺

      刪除
  2. 💞謝謝💖NѼ.1💕大夫行傳💌
    好友🌞我的早晨⛅你的午安好🌈
    ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗
    💚█▄█º█▀█º█▀█º█▀█º█▄█გ💛
    💙█▀█º█▀█º█▀▀º█▀▀º─█_☘💜
    ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝・゚。
    💘開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末💓

    回覆刪除
  3. 咳食炸菜好喇,唔好食炸嘢住呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱我食咩都可以,忽冷就氣管敏感咳啊
      好友🌞午安🌈黃昏好嚟⛅
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗♬
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∵♪
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║♫
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝∴♩
      ────╚═╝💕星期六╠╣aΡpy💞
      ❉Ѽ•ೋგஜ*ഐ₡Ϡ๑۩۞۩✾

      刪除