2017年2月13日 星期一

🌸2月12曰💞星期日🌺

🌸2月12曰💞星期日🌺下午4:30

っˆヮˆ)っKit Yuen外孫滿月🐣

我和Kathleen Choi當然去祝賀

嘩喇喇...送給Kit盆毬籣開花結果呢🐔

食過紅雞蛋🐥坐一會打邊爐之後🐓

和Kathleen 去吃榴槤甜品🐤超滿足

相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:相片:

19 則留言:

  1. 紅雞蛋無唔紅既, 哈, 妳是榴槤愛好者, 我就最怕佢既氣味呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝 NO,1 Winnie Lui
      對的...我和Kathleen都是榴槤愛好者
      好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤╠╣aΡpy星期一
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗✬
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝☆
      ──────────────╚═╝✨。。゚

      刪除
  2. 神鳳,除咗五行簡單的文字之外,我只係見到有13個寫著“相片”的格仔。一張相都見唔到呀! ★

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...我看到是正常文章和相片的
      Google都是不正,我都無法唔知點做了

      刪除
    2. 🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
      ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓*¨`*💞
      ┃快┣━┫每┣━┫刻┃¸.•*¨`*•💛
      ┗━┫樂┣━┫一┣━┛
       :┗━┛:┗━┛:💕.⊹
       ✾   *   ❉
      💝°¨💜・゚。💚。・゚゚💗・。。゚💙

      刪除
    3. 神鳳,💚好似冇乜符fit了。 🌛💤

      刪除
    4. 係呢...Google又傻傻更更我真是冇乜符fit的

      刪除
  3. 回覆
    1. っˆヮˆ)っ謝謝💕大夫行傳💖祝賀💞
      🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
      ╔═╗💚・゚。💛星期一💜
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗
      ║╦║╬║╬║╬║║║💙╭══╮
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝*╰⊙═⊙╯。。゚💗
      🌼♧🌻♣🏡🌲💒🏠🌸♧🌹♣🌺

      刪除
  4. 神鳳午安。在下也看不見妳鋪出來的圖片。Goolgle似乎又作C了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的,上月Goolgle更新後,
      我的網址鋪出來的圖片就不是人人看到
      無法,為有大家看相簿先呢

      刪除
    2. 好友🏠🏡🌲💒我又是時候出門去玩貓🐈拜拜

      刪除
  5. 凍冰冰最好去打邊爐~
    榴槤我也喜歡吃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和Kathleen都是榴槤愛好者,好小基會可滿足地食

      刪除
  6. 腸粉做甜品,我食過芒果果款...感覺總係怪怪地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芒果腸粉,唔同榴槤腸粉,吃榴槤甜品,超滿足的...哈哈

      刪除
  7. 好友們♦・゚☁晚安🌜🌛💤╠╣aΡpy週二
    我都要早D瞓覺🌙明天12:00起來2:00去覆診
       ╭───────╮🌟
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮✨
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯
      O
       o
     ◇∧_∧・。
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___.⊹  
    /└-(____/∴*¨¤
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄º°¨∵
    ✬*¨*✾ഐ❉¨*☆。。゚★*ღೋ⊹

    回覆刪除