2017年2月8日 星期三

🐔年初十一喇喂🐓

🌟🔷2月7曰✨星期二💠

今天去左粉嶺❉同好姊妹拜年

好姊妹回禮*回家就想再瞓覺了

瞓醒蒸左個大雞飽食算了囉✾$13

🌼♧🌻♣🏡🌲💒🏠🌸♧🌹♣🌺

相片:相片:

9 則留言:

  1. 還是看不到照片,那麼你自己可以看到嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇到我睇唔到,咁就唔明喇?

      刪除
    2. 出小D...我都睇番到照片喎

      刪除
    3. 好友⛅・゚🌞我的早晨🌈你的午安好☁*`☀
      🐥齊齊🐣2Ѽ17納福順境🐤富貴前進
      ╔═╗🐔・゚。年十三🐓
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗💞
      ║╦║╬║╬║╬║║║💙╭══╮
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝*╰⊙═⊙╯。。゚💕
      🌼♧🌻♣🏡🌲💒🏠🌸♧🌹♣🌺

      刪除
  2. 我完全睇唔到妳啲相呀! 🌼♧🌻

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu 都是睇唔到我啲相呀,我真是無可奈何

      刪除
  3. 你可開一個新blog 試試…看看怎樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開一個新blog,我想想先或過多幾天點啊

      刪除