2017年2月8日 星期三

🐣年十二喇喂🐔

🌻🌼2月8曰🌾星期三🌹🌷

開始轉涼🍀我又唔想動了🌱

🌸🌺$24買左盒鳳爪排骨飯食

瞓醒出門買禮物💐12號送給好友

相片:相片:


20 則留言:

  1. 我相信你要開一個新Blog,那才可以將相片分享!

    回覆刪除
  2. 我睇到相啊,你可慳水慳力。唔使煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩EE chan睇到相呀
      係呢...我可慳水慳力。唔使煮咁多

      刪除
  3. 💕💕💕太陽落山天氣寒冷加衣保曖..黃昏好..💕💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. ✨超快到年十四喇喂🌟
      好友♦・゚☁晚安呢🌛💤甜夢安睡
      ★ O
         o
       .∧_∧・。☆
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___✬
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄•*¤

      刪除
  4. ╠╣aΡpy🐓年正月十五日..開心星期六..💕💞💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 💠齊齊🔷╠╣aΡpy2Ѽ17元宵節🐓
      ╔═════╗✾
      ║░═══░║¨**
      ╚═════╝░╔═╩═╗
      ░══╬══░░❉╬╬
      ░░░║░░░░❉╚╬═🐥年十五🐣╠╣aΡpy🐤
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼

      刪除
  5. 💕💕💕黃昏好..╠╣aΡpy時光💕💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 齊齊╠╣aΡpy2Ѽ17元宵節👫
      ┏┓┏┓*。・゚゚ഐ
      ┃┗┛ appyღೋ❉年十五
      ┃┏┓┃¸.₡•*¨Ϡ🐣🐓
      ┗┛┗┛*¨・✾。。゚°•♩¤。♪.♬。♫
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
  6. 美麗日歡欣..¤。♪.♬。♫午安..¤。♪.♬。♫

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣溫慢慢升返喇.我又活躍返了
      好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤╠╣aΡpy星期一
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗✬
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝☆
      ──────────────╚═╝✨。。゚

      刪除
  7. 完全睇唔到妳啲相呀!遺憾! 🌛💤

    回覆刪除
    回覆
    1. 上月Google更新後,我的網址就出問題了,我都唔知點好

      刪除
    2. 咁又話有人睇到啲相嘅? 🌛💤

      刪除
    3. 係有些人睇到啲相嘅...不是人人睇到啲相

      刪除
  8. ╠╣aΡpy星期一有溫暖太陽..午安..🌹🌷🍀🌹🌷

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
      ╔═╗💚・゚。💛星期一💜
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗
      ║╦║╬║╬║╬║║║💙╭══╮
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*╭╯ΘΘ ║
      ────╚╝╚╝╚═╝*╰⊙═⊙╯。。゚💗
      🌼♧🌻♣🏡🌲💒🏠🌸♧🌹♣🌺

      刪除
  9. 近來網絡壞了..很不方便..現在修理好了..ღೋ

    回覆刪除
    回覆
    1. 上月開始Google網絡都傻傻更更,
      我岀左好幾天的新文章都冇咩人看到我的相片
      好友♦・゚☁晚安🌜🌛╠╣aΡpy週四

      刪除