2017年2月23日 星期四

🌱2月23曰🍀星期四🌾

這套8種天然石青蛙:屬水

1> 有納財的強勁功效

放以八隻青蛙面向著窗外招財方位

2> 同時能改善家居氣場功效

放以八隻青蛙面向著不利方位,可消除負面能量

我家2013以放左一套,這套2016幫助朋友買的

2017現在留起,可能會有其他人,有緣分收用途

這套石青蛙第二天,就以找到有緣人收用途了

相片:相片:

這星期神公休週四🚓的士替更週五開唔到車囉

⌛自家咖哩魚肉燒賣👍(全食材雪櫃有唔使買)

相片:相片:

10 則留言:

  1. 放了青蛙石,你覺得褲袋是不是重了很多?
    呢幾舊石我只可在G+先見到…

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ。。゚謝謝 NO,1 Shu Siu
      哈哈...我就感覺多左小小私房錢囉
      你去FB都見到的,我一樣分享左呢
      🌟週四╠╣aΡpy✨好友♦・゚☁瞓覺嚟🌜晚安🌛💤

      刪除
  2. ╠╣aΡpy✨day 週四平安..🍀🍀

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ我和神公行完街回家
      好友♦・゚☁瞓覺嚟🌜晚安🌛💤
      🌟✾¨**週五╠╣aΡpy❉。。゚✨

      刪除
  3. 回覆
    1. ✨好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤週五╠╣aΡpy🌟
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗☆¨**
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗。✬
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣。゚
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✾
      ──────────────╚═╝❉。。゚★

      刪除
  4. 咦~~你可以去賣咖哩燒賣喇~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. N年前我真係賣過咖哩燒賣&魚旦的
      ✨好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤週五╠╣aΡpy
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🌟
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║✾
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝
      ────╚═╝❉。。゚★。✬。゚☆¨**

      刪除
  5. 回覆
    1. ✨好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤週五╠╣aΡpy
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🌟
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║✾
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝
      ────╚═╝❉。。゚★。✬。゚☆¨**

      刪除